Резюме від 13 травня 2024 PRO

Артем

Фінансовий менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник головного бухгалтера

з 09.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
100% життя. Київський регіон, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Облік заробітної плати.
M.E.Doc.
Первинна документація.
ПДВ.
Клієнт-банк.
Контроль документообігу організації.
Участь у автоматизації бізнес процесів відділу.
Участь в написанні інструкцій до процесів відділу.
Інвентаризація.
Всестороння допомога Головному бухгалтеру, у тому числі в закритті періоду.
Участь в адмініструванні бази даних та архіву.
Контроль за роботою відділу.
Допомога в закритті періоду.

Фінансовий менеджер

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
Mr. Sumkin, Київ (Роздрібна торгівля)

Рішення різноманітних питань пов'язаних з фінансовою дяльністю компанії (декілька юр. осіб):

Фінансовий контроль використання грошових коштів.
Розрахунок фактичних KPI співробітників.
Розрахунок та виплата з.п. співробітників.
Каса/банк.
Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.
Ведення управлінського обліку компанії.
Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.
Робота з банками по питанням обслуговування компанії.
Робота з бухгалтерією (аутсорс).
Інвентаризація залишків товару на складах.
Участь в написанні ТЗ для розробників 1С.
Відновлення обліку за минулі періоди.
Робота з номенклатурними групами.
Виявлення помилок в обліку, CRM.
Впровадження ПРРО на підприємстві.
Розробка проформ звітів для ведення управлінського обліку та звітності.

Фінансовий менеджер

з 04.2021 по 11.2021 (7 місяців)
RetroMagaz, Київ (Роздрібна торгівля)

Рішення різноманітних питань пов'язаних з фінансовою дяльністю компанії (декілька юр. осіб):

Фінансовий контроль використання грошових коштів.
Фінансове планування в розрізі РГК.
Розрахунок фактичних KPI співробітників.
Розрахунок та виплата з.п. співробітників.
Каса/банк.
Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.
Ведення управлінського обліку компанії.
Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.
Робота з банками по питанням обслуговування компанії.
Робота з бухгалтерією (аутсорс).
Робота з кадровою документацією.
Робота з договорами.
Інвентаризація залишків товаров и ОЗ на складах (планові, місячні, позапланові).
Фізична конвертація валют, робота з обмінниками, інкасація готівкових коштів, організація виплат постачальникам.
Впровадження нових форм звітності.

Фінансовий менеджер

з 06.2019 по 06.2020 (1 рік)
Стартап, Київ (Роздрібна торгівля)

Рішення різноманітних питань пов'язаних з фінансовою діяльністю компанії (декілька юр. осіб):

1. Автоматизація бухгалтерського та управлінського обліку (впровадження програмного забезпечення 1С Роздрібна торгівля/УТП).

2. Робота по залученню кредитних коштів (банки/приватні особи).

3. Фінансовый контроль раціональности використання грошових коштів.

4. Фінансове планування в разрізі тижнів.

6. Розрахунок фактичних KPI співробітників.

7. Розрахунок та виплата з.п. співробітників.

8. Каса/банк.

9. Написання і перевірка бізнес-процесів, на відповідність вимогам і завданням компанії, а також гармонічне вписання їх в загальну систему компанії.

10. Ведення управлінського обліку компанії.

11. Прийняття рішень, пов'язаних з фінансами компанії.

12. Робота з банками по питанням обслуговування компанії.

13. Інвентаризація залишків товаров и ОЗ на складах (планові, місячні, позапланові).

14. Фізична конвертація валют, робота з обмінниками, інкасація готівкових коштів, організація виплат постачальникам.Впровадження нових форм звітності.

Фінансовий аналітик (аналітик консолідованої інформації)

з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
Everad, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Інтерпретація та звірка даних по регіону Європа и Киргизстан/Узбекистан.
Розробка проформ звітності відділу фін. контролю.
Аналіз та контроль дебіторської заборгованості в розрізі курьєрських доставок.
Підготовка та імпорт реєстрів сплачених замовлень в CRM.
Аналіз даних із CRM системи, виявлення і виправлення помилок в системі.
Робота з договорами.
Аналіз витрат.
Аналіз динаміки викупу замовлень.
Підготовка звітності по РГК (Європа и Киргизстан/Узбекистан).
Також, мною були налагоджені процеси збору, консолідації і аналізу інформації по вартості курьєрської доставки, товарів нашої компанії. З мого боку, керівництву відділу були запропоновані варіанти автоматизації обліку, зборц інформації, формуванню звітності, контроль вже наявних бізнес процесів на базі програмного забезпечення Microsoft Power BI.

интерпретация и сверка данных по региону Европы и СНГ;
разработка проформ отчетности отдела фин. контроля;
анализ и контроль дебиторской задолженности со службами доставки ;
подготовка и импорт реестров оплаченных заказов в CRM,
анализ данных из CRM системы, выявление и последующее исправление ошибок в системе;
вычитка договоров;
анализ затрат и их целесообразности;
анализ динамики выкупа заказов,
подготовка отчетов по движению ДС (Европа/СНГ).
Также, мною были налажены процессы сбора, консолидации и анализу информации по стоимости курьерской доставки, товаров нашей компании. С моей стороны, руководству отдела были предложены варианты автоматизации учета, сбора информации, формированию отчетности, контроля уже существующих бизнес процессов на базе программного обеспечения Microsoft Power BI.

Керівник казначейства на підприємстві

з 09.2017 по 06.2018 (9 місяців)
Червоний маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Решение всевозможных вопросов связанных с финансовой деятельностью компании (несколько юр. лиц):

Ведення обліку безготівкових розрахунків в розрізі 115 юр. осіб (ФОП та ТОВ).
Розподілення грошових коштів під потреби комерційного відділу компанії (в розрізі тижня).
Фінансове планування (платіжний календар) на тиждень, його захист перед власниками компанії.
Рішення різноманітних питань з банками (починаючи від відкриття р.р. до питань еквайрингу та обналу коштів).
Контроль кредитных договорів в компанії.
Контроль роботи відділу в цілому.
Автоматизація 1С в межах своєї компетенції.
Бюджетування витрат пов'язаних з банківським обслуговуванням та кредитуванням.
Контроль обертів (включаючи 2ф).

Бухгалтер

з 09.2016 по 12.2017 (1 рік 3 місяці)
АТ "МАУ", Київ (Транспорт, логістика)

Робота в відділі балансу та звітності.

Обов'язки:

Робота в програмі Microsoft Dynamics NAV (тестування, пошук та опис проблем разробникам).
"Вирівнювання" фінансової кореспонденції по рахункам обліку.
Веденння рахунку 68102 по всім валютам (70).
Робота з консультантами і розробниками по базі обліку Microsoft Dynamics NAV,
Розшифрування статей балансу.

Головний економіст / Казначей

з 09.2015 по 12.2015 (3 місяці)
Еконія, Київ (Харчова промисловість)

Погодження платежів (грн. та валюта).
Перевірка правильності рознесення платежів в базі 1с (бух. та упр. облік).
Формування та коригування БРГК.
Робота з банками в розрізі кредитів та факторингу.
Робота з особистими фінансами власника бізнесу.
Робота з грошовими коштами по 2ф.
Робота з договорами.
Розрахунок з.п. торгової команди.
Перевірка відвантажень для промо акцій.
Інвентаризація заводу.
Консультування співробітників заводу і головного офісу по питанням 1с (робота з ДТ/КТ, БРГК, заявку на оплату, та інші питання).
Розрахунок ціни для відвантаження на нерезидентів.
Контроль та перевірка специфікацій/дод. угод по зміні цін на комплектуючі матеріали на виробництво від постачальників.
Робота зі складами відповідального зберігання.
Щотижневі графіки платежів.
Пошук та виправлення помилок в системі 1с.
ТЗ по автоматизації 1с.
Доручення фін. директора.

Начальник казначейства

з 12.2013 по 09.2015 (1 рік 9 місяців)
Європа-Транс Ukrlandfarming, Київ (Транспорт, логістика)

Рознесення банківських виписок.
Внутрішньогрупові взаэморозрахунки з юр. особами холдингу.
Робота в спецыальному програмному забезпеченні для казначейства холдингу.
Контроль та організація виплат (з.п., платежі) на підприємстві.
Робота з кредитними договорами.
Формування реєстрів платежів, та графік їх сплати.
План/факт РГК в розрізі направлень діяльності компанії.
Погодження платежів з фін. контролером керуючої компанії.
Участь в тестуванні та розробці нової програми для казначейства холдингу.
Завдання фін. директора компанії.

Освіта

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Економіка та менеджмент, Облік і аудит, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Магістр

Додаткова освіта та сертифікати

EY Academy of Business ACCA DiplFR (Rus)

2017, 3

Знання і навички

MS Power BI Знание офисных программ Java Доброзичливість MS Excel Клієнт-Банк Уміння аналізувати Користувач BAS M.E.Doc Користувач Бітрікс24 Інвентаризація Планування бюджету Контроль кредиторської заборгованості Сервіс Вчасно Google Sheets Контроль дебіторської заборгованості Користувач ERP-системи

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.
Цукровий діабет

Додаткова інформація

З самого початку моєї трудової діяльності я привчався до командної роботи, зворотнього зв'язку, тайм менеджменту, виставленню правильних приорітетів під час роботи, вмінню організувати свою роботу.

Маю креативне мислення, уважний, гарні аналітичні здібності, високий рівень працездатності, терплячий, комунікабельний, енергійний та цілеспраямований.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: