Резюме від 12 січня 2024 PRO

Ольга

Секретар, інспектор з кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по персоналу

з 07.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
ТОВ "Очерет", Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

-кадрове адміністрування (прийом, звільнення, відпустки, табель робочого часу);
-формування документів у системі Клієнт-Банк;
-функції секретаря.

Інспектор з кадрів

з 04.2015 по 06.2020 (5 років 2 місяці)
ТОВ "Телерадіокомпанія Краєвид", Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

- ведення обліку особового складу підприємства згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проектов документів, які стосуються нагороджень і премій співробітників;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу діяльность працівників;
-ведення записів у трудових книжках про премії та нагородження співробітників;
-ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і дотриманням графіків відпусток;
-оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям;
-здійснення контролю за станом трудової дисципліни на підприємстві та дотриманням співробітниками Правил внутрішнього розпорядку, ведення обліку порушень трудової дисципліни і громадського порядку, контроль за своєчасним прийняттям відповідних заходів ;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- ведення табелю робочого часу;
- контроль надання лікарняних листів і їх заповнення.

Секретар, кадрове діловодство

з 04.2015 по 06.2020 (5 років 2 місяці)
ПрАТ "Датагруп", Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

- забезпечення життєдіяльності офісу;
-прийом телефонних дзвінків і відвідувачів в приймальні офісу;
-з'ясування потреб людей, які телефонують і відвідувачів;
-переадресація вхідних телефонних дзвінків, прийом і відправка факсів, запис повідомлень для співробітників;
-організація ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, надання інформаційних та інших матеріалів;
-здійснення прямих ділових контактів з керівниками відділів та іншими співробітниками;
-здійснення роботи з електронною поштою, факсом (прийом листів)
-Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (прийом, реєстрація, переадресація)
-ведення архівів документів, листів;
-здійснення підготовки та оформлення документації, необхідної для організації роботи Компанії;
-контроль прийому заявок на використання службового автотранспорту та відправка їх диспетчеру;
-здійснення збору і обробки даних по оренді і комунальним платежам офісу;
-виконання окремих службових доручень керівника Компанії, які пов'язані з роботою;
- ведення табелю робочого часу;
-контроль надання лікарняних листів і перевірка правильності їх заповнення;
-оформлення відпусток співробітникам, ведення обліку надання відпусток працівникам;
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника Компанії;
-формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю.

Помічник керівника, помічник бухгалтера

з 10.2014 по 04.2015 (6 місяців)
ТОВ "Очерет", Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

- Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг)
- Прийом відвідувачів, ділове листування, прийом телефонних дзвінків
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Ведення баз даних
- Виконання доручень керівництва
- Допомога в роботі головного бухгалтера
(Функції оператора 1С: 8.2: введення прибуткових, видаткових, банківських документів)

Головний економіст

з 05.2002 по 11.2012 (10 років 6 місяців)
ПАТ "Райффайзен Банк Аваль", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

2002-2005 рр.
Посада-економіст 1 категорії відділу операційної підтримки та розрахунків за платіжними картками управління бухгалтерського обліку і контролю
Обов'язки:
- укладання договорів з підприємствами та організаціями на прийом платежів від фіз.осіб;
- складання актів звірок по платежах з підприємствами по комунальним послугам від населення;
- контроль і обробка нез'ясованих сум;
- надання клієнтам і співробітникам Банку довідок, консультацій з питань, пов'язаних з діяльністю відділу;

2005-2008 рр.
Посада - провідний економіст відділу платежів і обліку казначейських, кредитних і документарних операцій операційного управління
Обов'язки:
-Обробка і виконання документів , що надходять від виконавчих і правоохоронних органів;
- накладання та зняття арешту по розрахункових рахунках клієнтів відділень банку;
- підготовка листів (відповідей) для податкових та виконавчих служб, арбітражних керуючих, Господарських судів та інших органів.

2008-2011рр.
Посада-головний економіст відділу платежів і супроводження операцій операційного управління
Обов'язки:
- Виявлення фінансових операцій, що підлягають обов'язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу;
- здійснення контролю за виявленням фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- контроль виконання підрозділами Банку (в межах їх компетенції) внутрішньобанківських Правил і Програм, спрямованих на запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
- здійснення навчання, підвищення кваліфікації персоналу Банку з питань протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і перевірку знань працівників Банку щодо дотримання ними Правил внутрішнього фінансового моніторингу.

2011-2012 рр.
Посада - головний економіст відділу супроводу карткових операцій операційного управління
Обов'язки:
- відкриття, закриття, продовження терміну дії платіжних карт;
- виконання запитів від відділень щодо закриття КС, зміни статусу клієнта, зміни резидентності клієнта, блокування / розблокування ПК, встановлення лімітів, підключення до послуг Банку;
- забезпечення емісії ПК відповідно до Чинним нормативним документам Банку;
- введення даних по клієнтах для виготовлення нових карт, додаткових карт на ім'я власника і на довірену особу;
- зміна категорії клієнта / карти;
- активація ПК в програмному забезпеченні Банку;
- знищення ПК згідно з нормативними документами Банку.

Освіта

ЄУФІМБ

Економіка та Менеджмент, Фінанси, Миколаїв
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Русіна Ольга Валеріївна
41 років (8 вересня 1981) • Миколаїв • Готова до відряджень
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта:
2003 Європейський Університет,
Економіка і менеджмент, Фінанси
Знання мов
Українська - рідна
Англійська - Intermediate


Моральні якості: порядність, чесність, доброзичливість, професійний такт.
Специфічні якості і риси: уважність, здатність швидко навчатися новому.
Ділові якості: комунікабельність, чіткість, сумлінність, відповідальність, організаторські здібності, активність, здатність працювати в команді, вміння доводити справу до кінця.

Професійні навички:
-знання законів України, нормативно-методичних документів, які регламентують банківську діяльність;
-знання основ теорії і практики бухгалтерського обліку і звітності в банківській системі;
-знання основ ділового спілкування;
-знання державної мови та англійської мови;
-знання основ трудового законодавства;
-знание комп'ютера на рівні досвідченого користувача (MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express), графічними редакторами (Photoshop), знання операційної системи Windows)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: