• PRO

Марина

Директор ресторану, керуюча мережею ресторанів, 80 000 грн

Розглядає посади:
Директор ресторану, керуюча мережею ресторанів, Керівник відділу продажу, Керівник готельного комплексу, Керуючий рестораном
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор Відділу Сервісу

з 08.2024 по 04.2025 (8 місяців)
Фігаро-Кейтеринг, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:

- організація роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення реалізації подій;
- аналіз діяльності свого підрозділу;
- підготовка звітності про діяльність;
- планування, організація та ефективне управління підрозділом у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- постійний контроль високої якості страв, рівня обслуговування, порядку на подіях;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- співпраця з відділом продажу;
- навчання та адаптація сервісного персоналу.



Досягнення: суттєве підвищення прибутковості за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, створення нових моделей роботи підконтрольних мені підрозділів, ефективне проведення масштабних події, навчання фріланс персоналу в школі сервісу

Співвласник та CEO піцерії Rocket pizza

з 03.2017 по 02.2022 (4 роки 11 місяців)
Rocket pizza, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- управління власним бізнесом;
- Відкриття, запуск та організація подальшої роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління пцерією у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для піцерії;
- підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для піцерії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: суттєве підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Директор ресторану Tarantino на Русанівській набережній

з 02.2016 по 11.2016 (9 місяців)
Tarantino Family, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Аналіз діяльності підприємства;
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Планування, організація та ефективне управління рестораном у межах встановленої власником політики;
• Організаційна робота: вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
• Постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;

Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Комерційний директор мережі еспресо барів ONE LOVE coffee

з 02.2015 по 02.2016 (1 рік)
ONE LOVE, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- управління власним бізнесом;
- Відкриття, запуск та організація подальшої роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління пцерією у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для піцерії;
- підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для піцерії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: суттєве підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Заступник директора ресторану "mr. ZUMA"

з 08.2014 по 02.2015 (6 місяців)
"Kelembetgroup", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління рестораном у межах встановленої власниками політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: підвищення середнього чека – з допомогою постійної роботи над сервісом, значне підвищення прибутковості закладу з допомогою скорочення витрат, оптимізації роботи.

Операційний директор мережі

з 12.2013 по 08.2014 (8 місяців)
"Kelembetgroup", мережа італійських ресторанів "Бокончіно", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- планування, організація та ефективне управління мережею ресторанів у межах встановленої власником політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
підвищення прибутковості закладу з допомогою скорочення витрат, оптимізації роботи, і навіть розробці та запровадження різних акцій, постійного робота над сервісом.

Директор мережі італійських еспресо барів

з 01.2013 по 12.2013 (11 місяців)
"Кава і Кава", еспресо - бари "Espressamente illy" та "Café Cafe"., Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Аналіз діяльності підприємства;
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Планування, організація та ефективне управління мережею еспресо-барів у межах встановленої власником політики;
• Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
• Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для еспресо-бару та кондитерського цеху;
• Підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для еспресо-бару та кондитерського цеху;
• Підбір технологічного обладнання та його постачальника;
• Постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;
• Робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Директор ресторану, Директор караоке клубу

з 03.2010 по 01.2013 (2 роки 10 місяців)
«УКРПРОМЕКСІМ», р-н «Східний Експрес», караоке клуб «Spivakoff», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Планування, організація та ефективне управління рестораном та караоке в межах встановленої власником політики;
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;
• Робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню, збільшення кількості відвідувачів, запровадження банкетів.

Освіта

Національний авіаційний університет,

Юридичний факультет, спеціальність – правознавство., Київ
Вища, з 2003 по 2011 (8 років)

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, та E-mail (Gmail), програмою R – keeper).
Водійські права категорії В.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • R-Keeper
  • iiko
  • Gmail

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Личные качества:
Коммуникабельность, стрессоустойчивость, креативность, ответственность, пунктуальность.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: