Резюме від 19 березня 2024 PRO

Аліса

Адміністратор, товарознавець, менеджер з розвитку, косметолог, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Status& Style, Київ (Краса, фітнес, спорт)

-Прийом та обробка телефонних дзвінків,
резервація та підтвердження записів
клієнтів
-Ведення розкладу роботи майстрів салону
-Ведення обліку продуктів та замовлення
необхідних матеріалів
-Контроль за чистотою та охайністю салону
-Вирішення конфліктних ситуацій
та задоволення потреб клієнтів
-Створення контенту для соц.мереж, відео, публікації

Косметолог

з 05.2023 по нині (1 рік)
ФОП, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Перекладач, копірайтер, оператор call центру, менеджер по роботі з клієнтами онлайн

з 05.2020 по 05.2023 (3 роки)
Фріланс, Київ (Приватні особи)

Старший адміністратор

з 09.2019 по 04.2020 (7 місяців)
Дім квіткової моди,декору та меблів Tess, Одеса (Роздрібна торгівля)

- Навчання персоналу з нуля
- Продаж товарів та послуг, оформлення та декорування приміщень
- робота з касовим апаратом
- контроль первинної документації
- Проведення інвентаризацій
- Участь у виїзних заходах
- контроль виконання плану продажів
- Збільшення бази клієнтів, залучення нових та інформативний супровід постійних клієнтів
- Контроль продажів, поповнення торгових залишків згідно з звітністю
- прийом, розвантаження товару, огляд на цілісність, перевірка відповідності ціни
- Оновлення вітрин та внутрішнього мерчендайзингу

Менеджер з продажу

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
Kosmetika Profi, Одеса (Роздрібна торгівля)

- Консультація клієнтів
-Ведення бази даних клієнтів, збільшення та інформативна підтримка існуючих клієнтів
- Організація і проведення рекламних акцій
- Робота з оновленням інформації на сайті, адміністративна робота
- Ведення інтернет магазину: підтвердження замовлень, формування та подальша співпраця з логістичними компаніями
- Безпосередня участь в дизайні і оформленні фасаду магазину та дизайну внутрішнього оздоблення
-Розробка дизайну дисконтних карток, банерів, флаєрів, рекламної продукції
- Підтримка порядку на ТТ

Товарознавець, вітриніст, адміністратор соц.сторінок, менеджер з первинного підбору персоналу

з 11.2016 по 08.2018 (1 рік 9 місяців)
Casta jewelry club, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-відбір, сортування,біркування,розподіл товару по ТТ
-щоденний аналіз продажів з подальшою ротацією/підсортуванням товару
-формування замовлень постачальникам та фабрикам (відповідно до проведеної раніше аналітики)
- викладка товарів згідно правил вітриністики
-оформлення вітрин перед святами, розробка макетів для тейбл-тентів
-Організація призового фонду для проведення акцій
-
ведення бази клієнтів
-оператор call centre (робота з дзвінками від клієнтів, обробка)
-Підтримка соц.сторінок (святкові пости,акції,інформація, обробка повідомлень від клієнтів)
-первинне навчання та постійна інформативна підтримка: опис трендів, колекцій, каміння, робота з інд.замовленнями, інформація про продаж
-безпосередня робота із заводами-виробниками
-виконання вказівок вищого керівництва

Адміністратор, директор, регіональний менеджер

з 02.2014 по 09.2016 (2 роки 7 місяців)
Sova, jewelry house, Одеса (Легка промисловість)

Основні обов'язки:
-контроль роботи персоналу, організація, прийняття участі та контроль щоденної підготовки ТТ до відкриття;
- Контроль за зовнішнім виглядом та наявністю бейджів у консультантів;
-організація зборів, обговорення та аналіз роботи минулого дня для усунення недоліків, інформування про щоденний план та відсоток виконання місячного плану та коефіцієнтів;
-здійснення операцій з прийому, обліку, видачі, зберігання коштів та первинних документів;
-розподіл обов'язків продавців на добу;
-участь та контроль за якістю обслуговування покупців, раціональним розподілом працівників магазину за зонами відповідальності;
-викладка товару, розміщення товару у шоу-кейсах, вітринах та нішах, відповідно до встановлених стандартів вітриністики;
-здійснення підсортування товару; проведення контролю обороту товару (переоблік);
-ведення касової та внутрішньої первинної документації та звітів;
-формування повернень;
-организація процессів обліку;
-організація переміщення товару;
-прийом товару, прийом поставок з фабрик, оцінка зовнішнього вигляду, визначення характеристик товару;
-перевірка інформації на цінниках;
-оформлення прибуткових та видаткових документів;
-контроль відсутності порушень правил торгівлі в роботі каси, застосування заходів для запобігання виникненню конфліктних ситуацій з покупцями, а також виникнення нестачі товару;
- своєчасне надсилання звітності про результати роботи магазину;
- навчання стажерів відповідно до встановлених стандартів та регламентів компанії;
- проведення атестації з необхідних дисциплін;
- проведення загальних зборів, тренінгів.
-підняття продажів, покращення атмосфери в колективі, командна робота

Касир, товарознавець

з 11.2009 по 10.2013 (3 роки 11 місяців)
Noblesse ( Bvlgari, Damiani, Deluxe), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
-Здійснення операцій з прийому, обліку, видачі, зберігання коштів та первинних документів;
-складання касової та внутрішньої первинної документації та звітів;
-формування повернень;
-Проведення контролю обороту товару (переоблік);
-Організація процесів обліку;
-Організація переміщення товару;
-прийом товару, прийом поставок із фабрик, оцінка зовнішнього вигляду, визначення характеристик товару;
-перевірка інформації на цінниках;
-оформлення прибуткових та видаткових документів;
-контроль відсутності порушень правил торгівлі у роботі каси;
-ведення активного листування з бренд менеджерами та регіональними бутиками;
-Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника;

Старший касир

з 09.2007 по 11.2008 (1 рік 2 місяці)
SC adidas Ukraine, retail, Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:
-робота з клієнтами,
-Проведення грошових операцій,
-ведення касової та іншої документації,
-контроль роботи складу,
-прийом поставок,
-формування повернень,
-мерчендайзинг,
-контроль та навчання персоналу.

Освіта

НПУ ім.Драгоманова

Іноземна філологія, Київ
Незакінчена вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Рік закінчення: 2008 рік
Назва навчального закладу: Національний Педагогічний Університет імені Драгоманова (Україна, Київ)
Спеціалізація: викладач російської, англійської мов, зарубіжної літератури
Факультет: іноземна філологія
Середня освіта
Період навчання: 1993-2003 рік
Назва навчального закладу:
ліцей №157(Київ)
школа UNESCO з англ. ухилом №211(Київ)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес школа лідерів тренінг "VIP продаж в luxury сигменті"

2015, тренінг

EzFlow

майстер манікюру 2009,2недели

Косметолог-естетист

2023, 1,5 місяців

Жива справа тренінг " Аргументація продажу"

2014

Оператор ПЕОМ

2001 тривалість рік

Skin-on "Інноваційний мікронідлінг"

2023

Skin-on " Teen skin care"

2023

Skin-on "Апаратні методики"

2023

Tree Med " Мезопрепарати і пілінги"

2023

Знання і навички

Binotel MS Excel MS Word MS Office Adobe Photoshop MS Outlook Poster Canva Adobe Acrobat Reader Adobe Crello Користувач 1С Сумлінність R-Keeper Управління магазином Управління командою Управління інтернет-магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Старанність Контроль цінників

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Шпіца Лариса Олександрівна

    Шпіца Лариса Олександрівна

    Директор, Casta

    Контактні дані приховані
  • Донченко Інна

    Донченко Інна

    Менеджер опту, Sova jewelry house

    Контактні дані приховані
  • Кот Наталія

    Кот Наталія

    Власник, Kosmetika Profi

    Контактні дані приховані
  • Анна

    Анна

    Менеджер пз персоналу, Будинок квіткової моди і декору TESS

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Товарознавець, адміністратор, керуючий, асистент директора, директор, менеджер з розвитку, вітриніст, косметолог


Ціль: отримання вакансії в стабільній компанії з подальшим кар'єрним зростанням

Про себе:
Приємна зовнішність, комунікабельність, енергійність, легко і з задоволенням навчаюсь новому, не конфліктність, позитивний настрій на виконання функціональних обов'язків, вміння працювати в команді, навички управління персоналом, впевнений користувач ПК, знання 1С, вміння працювати з контрольно-касовим апаратом та терміналом, володіння .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: