Резюме від 23 січня 2024

Валерія

Администратор, офис-менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник директора

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Буд Рент Групп", Ірпінь (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

- Друк службових матеріалів, необхідних для роботи (акти виконаних робіт, графіки виконання робіт, комерційні пропозиції та ін.), занесення поточної інформації у базу даних;
- переклад документації з російської українською, необхідної для роботи керівника;
- робота в Word, Excel, Paint, Adobe Acrobat Reader DC;
- часткове ведення кадрового діловодства (заповнення особових карток, ведення бази працівників, що оформлені за трудовим договором, складання наказів на прийом/звільнення, надання щорічної відпустки та ін.)
- пошук інформації в мережі Internet щодо будівельних та витратних матеріалів, техніки, порівняння цін у різних постачальників, введення бази постачальників, обслуговуючих компаній.

Адміністрування:

- організація структури офісу;
- організація діловодства;
- розподіл документації по відділам;
- організація прийому та розсилки ділової кореспонденції;
- прийом телефонних дзвінків та відвідувачів у приймальні офісу.
- ведення архіву документів, листів, інформаційних матеріалів;
- здійснення відправки та прийому документів з регіонів;
- узгодження за дорученням керівника окремих питань з працівниками підприємства

Господарське забезпечення:

- організація закупки канцелярії, матеріалів і техніки;
- забезпечення всім необхідним працівників офісу;
- оплата комунальних платежів;

Спеціаліст сервісної служби

з 03.2019 по 05.2019 (2 місяці)
Компанія "Дверний Олімп", Ірпінь (Продаж та установка дверей)

Робота із замовленнями клієнтів в програмі 1С.
Робота з клієнтами, надання консультації щодо встановлення дверей (вартість, тривалість установки, технологічні особливості).
Вирішення спірних питань, які виникли на момент монтажу між клієнтом та майстром.
Супровід клієнтів, які звернулись у відділ рекламацій.

Секретарь-референт

з 06.2014 по 10.2016 (2 роки 4 місяці)
ГП "Торезантрацит", Обособленное подразделение "УВП", Чистякове (Горная промышленность)

Обработка входящей корреспонденции, прием, регистрация и распределение по отделами заявок от посетителей.

Освіта

Донецкий национальный университет

Филологический факультет, специальность "Прикладная лингвистика", Донецк
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Магистр филологии (прикладной лингвистики)

Додаткова освіта та сертифікати

American English Center

2011 - 2012 гг.

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Участие в конференциях, семинарах, стажировках
Более 5 всеукраинских и международных научно-практических семинаров и конференций по направлению филология и прикладная лингвистика. Более 5 статей.


Опыт работы

Ноябрь-декабрь 2012 гг.
ДОНЕЦКАЯ ГИМНАЗИЯ №72
Учитель украинского языка и информатики (производственная практика)

•методическая подготовка к проведению урока, разработка практических заданий;
•руководство классом;
•проведение уроков, в т.ч. открытых по украинскому языку и информатике.

Июнь – июль 2012 гг.
ДОНЕЦКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
Практикант специализированной лаборатории кафедры «Украинский язык и прикладная лин-гвистика»
•создание специализированных баз данных и тестирование их работы;
•работа с первичной кафедральной документацией;
•обработка и систематизация специалезированной литератури, перевод научных статей.

Октябрь 2010 – настоящее время
ФРИЛАНСИНГ
•перевод и редактирование специализированной литературы (экономической, технической, научной, гуманитарной);
•написание тематических заметок в журнал и газеты.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: