Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Ольга

Бізнес-асистент, помічник керівника (HR), 40 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Куратор онлайн-школи, помічник керівника

з 10.2018 по 02.2022 (3 роки 4 місяці)
Онлайн-школа, Віддалено (Освіта, наука)

Обовʼязки:
1. Продаж онлайн-курсів, виставлення рахунків, договорів, ведення клієнтів
2. Курування навчальним процесом в онлайн-школі:
- перевірка д/з, контроль успішності учнів
- створення, редагування, налаштування уроків у Getcourse, графіку навчання
- оперативна техпідтримка учнів, адміністрування та модерація груп у месенджерах
- ведення звітів
- Постановка задач кураторам
3. Технічна підтримка вебінарів:
- створення вебінарних кімнат та модерація вебінарів (Bizon365, Clickmeeting) робота зі статистикою
- налаштування смс-оповіщень, автодозвону, email-розсилки
- робота з Бітрікс24: налаштування роботів, робота з лідами

Досягнення:
За перший рік кількість учнів під моїм кураторством збільшилася з 4 до 130 осіб, які навчались одномоментно. З технічного помічника виросла до експерта школи та старшого адміністратора. Займалась повним циклом навчання на платформі Getcourse, потім перейшла у відділ з продажу.

SMM-менеджер

з 05.2017 по 10.2019 (2 роки 5 місяців)
Різні замовники, Дніпро (Освіта, наука)

- Складання контент-плану на місяць
- Створення контенту у Photoshop
- Ведення соціальних мереж: VK, FB, Instagram

Помічник керівника, HR, офіс-менеджер

з 04.2016 по 09.2017 (1 рік 5 місяців)
УА-Медіа, Київ (IT)

За час роботи в компанії у мене змінювалися обов'язки з розвитком компанії, тому список обов'язків досить різнобічний. Напрацювала навички у підборі персоналу, контролю роботи всього офісу, первинної бухгалтерії.

Детальний перелік обов'язків:
-доручення керівника
-контроль роботи менеджерів з продажу та всього бек-офісу
-пошук необхідної інформації в інтернеті, замовлення меблів, -техніки та госп продукції, забезпечення офісу всім необхідним
-розподіл лідів між менеджерами в crm-системі, тех.підтримка -клієнтів компанії в live chat
-ведення соц.мереж компанії, адміністрування сайту, підготовка -контенту
-оплата всіх рахунків компанії, ведення первинної документації
-e-mail-marketing
-пошук співробітників у напрямі продажу, IT, керівних позицій, -проведення співбесід, у т.ч. англійською мовою
-нарахування та видача зар.плати працівникам усіх підрозділів
-організація заходів та корпоративів
-пошук та контроль роботи копірайтерів

Управляюча (Помічник керівника)

з 09.2014 по 04.2015 (7 місяців)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Контроль робочого процесу
2. Забезпечення налагодженої роботи та якості обслуговування
3. Закупівля товару, ведення витрат, розподіл доходу
4. Пошук та навчання персоналу
У підпорядкуванні 12 осіб, 3 заклади

Помічник керівника зі знанням англійської мови

з 01.2014 по 09.2014 (8 місяців)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Одним із досягнень була самостійно підготовлена ​​презентація, виступ перед аудиторією понад 50 осіб та успішний продаж послуг.

У напрямку закордонна нерухомість до моїх обов'язків входило:

-Перекладач керівника на зустрічах (з/на англійську/російську)
-Дослідження ринку нерухомості Туреччини
-Підготовка та участь у міжнародних виставках нерухомості (м. Київ)
-Напрацювання власної клієнтської бази
-Складання та розсилання пропозицій щодо об'єктів нерухомості
-Підготовка всіх матеріалів для презентації
-Організація та проведення презентації на тему «Нерухомість у Туреччині, місто Аланія»

По напрямку роботи готелю:

-Контроль роботи всіх служб готелю
-Щоденна звітність завантаження номерного фонду та первинна бухгалтерія
-Пошук персоналу
-Перевірка всіх підрозділів готелю на предмет чистоти, порядку та якості надання послуг

SMM/контент-менеджер, копірайтер

з 02.2013 по 12.2013 (10 місяців)
Конкретика, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Копірайт/Rewrite
- Робота з документацією
- Переклад з/на англійську текстів/презентацій
- Управління контекстною рекламою на Facebook
- Просування торговельного центру у соц. мережах
- Створення рекламних текстів, постів
- Наповнення сайтів
- E-mail, sms-розсилання
- Управління бюджетом РК
- Забезпечення життєдіяльності офісу

Освіта

НАУ

Туризм, Киев
Вища, з 2007 по 2011 (3 роки 8 місяців)

Лицей таможенного дела №144

Киев
Середня, з 1997 по 2007 (9 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

КНЛУ Факультет довузівської підготовки Курс англійської мови (204 години)

2007

Курси англійської мови

2018, зараз знову відновила

Знання і навички

Професіоналізм Відповідальність Комунікабельність Акуратність Корекція брів Нюдовий макіяж Вечірній макіяж Весільний макіяж Коктейльний макіяж Візаж Укладання волосся Здатність до навчання

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід особистим помічником більше 5 років. Високо розвинені навички ділового спілкування та збір інформації. Існує успішний досвід пошуку персоналу. Розвинуті лідерські якості, високий рівень відповідальності та самоорганізації. Досвід роботи у віддаленому форматі понад 4 роки.

Однією із сильних сторін вважаю високий рівень відповідальності за свої результати та інтерес за проект у якому працюю. Вмію домовлятися, працювати в команді та керувати, уважна до деталей. Люблю займатися організаційними задачами та приносити користь людям.

Хобі: подорожі, музика, вокал, іноземні мови, психологія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: