Резюме от 12 сентября 2018

Меркулова Ольга Игоревна

Руководитель отдела, управляющий, 20 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Донбасская Государственная Машиностроительная Академия

Экономическая кибернетика, аналитик, Краматорск
Высшее, с 08.2006 по 05.2010 (3 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

МЕРКУЛОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА
Вік: 33 рік, 02.03.1985 року народження
84302, Україна, м.Київ
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
КВАЛІФІКАЦІЯаналітик комп'ютерних систем.
МЕТА отримання посади керівника підрозділа, бажаний рівень заробітної плати – від 20 000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ
06.2015-по теперишній час ТОВ "Вітіс-Трейд"
Спеціалізація підприємства:Торгiвельна діяльність корпусними і м'якими меблями
Посада: Керівник підрозділу " Закупівлі та интернет-проекту "
• Організація і керівництво закупівлями товару по всій торговельній асортименту Підприємства .Формування асортименту , визначення обсягу закупівель і участь в ціноутворенні.
• Забезпечення максимальної конкурентоспроможності цін і умов на закупаєму продукцію .Забезпечення виконання цільових показників по маржі , при збереженні конкурентоспроможності вихідних цін Підприємства.
• Руководство роботою Відділу закупівель, розподіл серед менеджерів Відділу відповідальність за певні товарні групи і за додаткові напрямки роботи.
• Контролювання стану складських запасів за всіма асортиментними групами .Проведення оптимізації закупівельної політики ( частота замовлень , розмір замовлення , момент замовлення , незнижуваний залишок на складі ) з урахуванням змін купівельного попиту , сезонних коливань , граничних термінів реалізац. Проведення регулярного аналізу статистики по товарних групах і окремими товарними позиціями , визначення прибуткових , малоприбуткових і збиткових груп товарів , забезпечення коригувань закупівельної політики за результатами такого аналізу.
Організація взаєморозрахунків з Постачальниками , аналіз стану кредиторської заборгованості Підприємства , що виникла в зв'язку з закупівлями.
04.2014-06.2015.Компанiя «Кронас» київський філіал
Спеціалізація підприємства: Торгiвельна діяльність меблевими комплектуючими та фурнітурою, послуги виробництва
Посада: Менеджер вiддiлу збуту.
Основні обов’язки:
Організацiя збуту продукції підприємства, її постачання споживачам.
• Участь у підготовці прогнозів, проектів перспективних і поточних планів виробництва.
Визначення потенційних споживачів продукції (оптові та роздрібні торговельні підприємства, інших посередників, ін.) І встановлення ділових контактів.
•Організацiя підготовки договорів та іншої документації на поставку продукції споживачам. Ведення переговорiв із споживачами, погодження умови поставки, укладення договорiв поставки.
•Участь у проведенні маркетингових досліджень з вивчення попиту на продукцію підприємства, перспектив розвитку ринків збуту;
• Організацiя на облік нарядів, замовлень і специфікацій, що представляються споживачами, перевірка відповідних обсягів і номенклатури продукції, що замовляється планам виробництва, а також договорам, чинним стандартам, технічним умовам і іншим нормативним документам.
•Здійснення керівництва підлеглими працівниками.
Мотив звільнення: відсутність можливості кар'єрного зростання та підвищення заробітної плати.
06.2012-04.2014 Мережа супермаркетів «Еко-маркет» ТОВ «Еко», східний регіон
Спеціалізація підприємства: Торгівельна діяльність продовольчими та непродовольчими товарами.
Посада: Регіональний фахівець з маркетингу та реклами східного регіону (Донецька та Луганська обл) , департаменту «Управління маркетингу»
Основні обов’язки:
• Здійснювання роботи з представлення і просування супермаркетів в регіоні, дотримуючись діючих етичних норм рекламування товарів та послуг. Планування роботи по проведенню маркетингових та рекламних кампаній; розробка планів рекламних заходів; визначення витрат на їх проведення. Залучання до вирішення поставлених завдань підрядних організацій на тендерних умовах. Здійснення вибору форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, колірного і музичного оформлення, визначення конкретних носіїв реклами (газети, журнали, рекламні ролики і ін.) і їх оптимальне поєднання.
•Розробка медіа-планів та схем розміщення рекламної продукції з урахуванням специфіки цільового ринку, а також з метою підвищення ефективності витрат, пов’язаних з рекламою.
•Організація зв'язків з діловими партнерами, системи збору необхідної інформації і розширення зовнішніх зв'язків в цілях вдосконалення рекламної діяльності підприємства.
Штат підприємства: 1000 працівників.
Мотив звільнення: зміна місця проживання
ОСВІТА 2006 -2010 Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність «Інтелектуальні системи прийняття рішень», Кваліфікація: аналітик комп'ютерних систем.
ОСОБИСТІ ДАНІ: Народилася 2 березня 1985 року. Незаміжня, комунікабельна, ініціативна, відповідальна, аналітичний склад ума, уміння працювати у команді, легко та швидко навчаюсь новому. Готовність к відрядженням.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ • водійське посвідчення категорія «В»; володіння ПК в обсязі користувача (Word, Ехсеl, СПРУТ, 1С, СorelDraw, Adobe Photoshop), інтернет, знання оргтехніки (факс, ксерокс, сканер); англійська мова-зі словником.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: