• PRO

Роман

Директор по продажам, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу кормів для домашніх тварин в Україні

з 01.2015 по нині (10 років 7 місяців)
Josera Ukraine, Львів (німецька компанія-виробник професійних кормів для тварин)

•управління відділом продаж (5 регіональних менеджерів, 19 дилерів);
•забезпечення виконання цілей по обсягах продаж та асортименту продукції;
•постановка та контроль виконання KPI’s для команди продаж;
•контроль рівня дебіторської заборгованості;
•контроль за дотриманням цінової та територіальної політики компанії;
•пошук та впровадження шляхів збільшення обсягів продаж;
•визначення стратегії розвитку регіонів;
•представництво інтересів компанії у галузевих виставках.

Заступник комерційного директора з питань розвитку

з 05.2014 по нині (11 років 3 місяці)
TB Fruit (Виробник коцентратів соків, пюре та NFC)

•Аналіз та розширення ринків збуту, планування та організація продажу продукції, визначення стратегії та тактики збуту продукції;
•Проведення переговорів, підготовка комерційних пропозицій, укладання договорів та контроль за виконанням договірних домовленостей;
•Організація вчасного відвантаження продукції у встановлених обсягах реалізації та згідно договірних показників якості;
•Аналіз ефективності використання каналів збуту;
•Забезпечення виконання запланованих об'ємів продажу та їх приросту;
•Моніторинг цінової політики та інновацій конкурентів;
•Відповідальність за формування іміджу торгової марки і позиціонування продукту на ринках збуту;
•Організація та контроль логістичних процесів;
•Представництво інтересів компанії у галузевих виставках.

Досягнення:
•Запуск проекту експорту ТМ «Галіція» Польща;
•Вихід на нові ринки - укладання контракту на поставку продукції компанії RG Brands (Kazakhstan);
•Запуск логістичного відділу «з нуля», побудова та впровадження процесів.

Керівник департаменту продаж

з 07.2007 по 01.2014 (6 років 6 місяців)
Мрія Агрохолдинг (Сільське господарство, агробізнес)

•аналіз світового та внутрішнього ринків сільськогосподарської продукції (зернових, олійних культур, картоплі, цукру, меляси, крохмалю картопляного, молока, ВРХ), їх тенденції з метою отримання інформації щодо співвідношення попиту та пропозиції, рівня цін на продукцію та ін.;
•розробка коротко-, середньо- та довготермінової стратегії маркетингової діяльності;
•визначення стратегії та тактики збуту продукції;
•організація роботи з аналізу ефективності використання каналів збуту;
•організація збуту продукції компанії згідно з плановими показниками;
•здійснення організації вчасного відвантаження продукції споживачам у встановлених обсягах реалізації та згідно контрактних показників якості;
•складання бюджету;
•ціноутворення продукту;
•проведення тендерів на продаж продукції (в основному експортні контракти на умовах СРТ порти Чорного моря);
•планування логістики з Елеваторним управлінням;
•забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію;
•управління командою з 14 осіб;
Досягнення:
•залучення до співпраці та налагодження стабільної роботи з основними гравцями ринку – світовими топ-трейдерами, які представлені в Україні (Glencore International AG, Alfred C.Toepfer International, Bunge Ltd, CHS Inc., Noble Group);
•розробка та впровадження алгоритму планування та виконання контрактів Елеваторним управлінням;
•започатковано довгострокове співробітництво з міжнародними компаніями в Україні - Pepsi Co, Nestle, Крафт Фудз Данон (цукор);
•початок співпраці з найбільшими операторами роздрібної торгівлі – Fozzy Group, АТБ, Пакко (картопля).

Територіальний менеджер з продажу

з 09.2005 по 07.2007 (1 рік 10 місяців)
Nestle Ukraine (Харчова промисловість)

•виконання плану продажів і нумеричної дистрибуції на ввіреній території (Івано-Франківськ та обл.);
•співпраця з дистриб'ютором щодо досягненні цілей компанії (плани закупок та плани продажів, дотримання політики товарних запасів, цінова політика);
•контроль товарних запасів;
•дослідження ринку (статистика та «стор-чеки»);
•управління командою з продажів (11 осіб);
•поширення на «непокриту територію»;
•ведення переговорів з VIP-клієнтами;
•визначення KPI для команди;
•дотримання стандартів мерчандайзингу компанії;
•пошуку і реалізація способів збільшення обсягів продажів на території;
•організація та проведення акцій з просування продукції;
•розподіл та контроль з використанням POSM та обладнання;
•ведення звітності.
Досягнення:
•побудова команди продажів і організація робочих процесів (3 ексклюзивних торгових представників на 09/2005 та 1 супервайзер, 9 ЕТП та 1 мерчендайзер станом на 07/2007);
•збільшення обсяг продажів на території (+170% 2007 до 2005 року в грошовому еквіваленті);
•збільшення кількості торгових точок, що обслуговуються ЕТП з 290 до 1112.

Торговий представник

з 01.2004 по 11.2004 (10 місяців)
JT International Ukraine (Тютюнова компанія)

•створення каталогів клієнтів та формування маршрутів;
•розвиток території, інформування про продукцію компанії;
•дистрибуція марок компанії;
•пошук і реалізація шляхів збільшення обсягів продажу компанії;
•контроль і регулювання цінового позиціонування рекомендованого компанією;
•визначення і регулювання оптимального товарного запасу в торгових точках;
•проведення презентацій для власників і персоналу торгових точок;
•контроль і підтримка стандартів якісного мерчандайзингу в торгових точках;
•складання звітності.
Досягнення:
•досягнуто збільшення обсягу продаж на території (+40% до аналогічного періоду попереднього року);
•додано непокритих торгових точок в маршрути (+32);
•на території досягнуто нумеричної дистрибуції на рівні 95%.

Торговий представник

з 11.2002 по 12.2003 (1 рік 1 місяць)
TM "Просто Добрий Хліб" (хлібопекарська компанія)

•пошук клієнтів, створення каталогів клієнтів та маршрутів;
•розвиток території, пошук нових клієнтів;
•проведення презентацій для власників та персоналу пекарень;
•пошук дистриб’юторів в регіонах та побудова співпраці;
•контроль дебіторської заборгованості;
•пошук нових каналів збуту;
•ведення звітності.
Досягнення:
•запуск нової лінійки продуктів (поліпшувачі для хлібобулочних виробів);
•сформовано базу даних клієнтів та розпочато співпрацю з більшістю з них;
•збільшено обсяг продаж (+280% 2003 у порівнянні з 2002);
•залучено 4 нових дистриб’юторів.

Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Інститут міжнародного бізнесу та менеджменту, Тернопіль
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 10 місяців)

Диплом спеціаліста, спеціальність – «Міжнародна економіка».

Додаткова освіта та сертифікати

"Фінанси для не фінансистів" Михайла Колісника, "Time Management", "Активні Продажі", "Мистецтво перемовин",

3 дні

Київська школа економіки (KSE)

MBA-програма Агро лідерства, 2013, 9 міс., 7 модулів

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • Практичні навики дослідження ринків;
  • Навики проведення переговорів з клієнтами різного рівня
  • Планування обсягів продажу та їх досягнення
  • Управління товарними запасами на складах
  • Ціноутворення продукту
  • Навички підбору та управління персоналом

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — початковий

Рекомендації

  • Андрій Буряк

    Андрій Буряк

    Фінансовий директор, Мрія Агрохолдинг

    Контактні дані приховані
  • Владислав Луговський

    Владислав Луговський

    Операційний директор, Мрія Агрохолдинг

    Контактні дані приховані
  • Андрій Шпук

    Андрій Шпук

    Керівник Департаменту бакалії, ТОВ «Прикарпатський торговий дім»

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:Українська – рідна; англійська – вільно; російська – вільно; німецька, польська – початкова.

ІНШІ НАВИЧКИ:
•MS Office (Word, Excel, Power Point), e-mail, Інтернет – просунутий користувач;
•посвідчення водія: категорії В; стаж водіння 13 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: