Резюме від 23 лютого 2021 PRO

Олександр

Банківський працівник

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець Управління організації мережі

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та супроводження документального процесу відкриття/переміщення/закриття відділень;
- організація та проведення Робочих групмз питань ефективності мережі;
- координація роботи по напрямку підготовки інформації для відділень;
- перевірка відділень на рахунок підтримки стандартів зовнішнього вигляду та внутрішнього наповнення;
- опрацювання скарг та пропозицій з питань діяльності відділень.

Провідний фахівець-координатор транзакційного бізнесу

з 04.2018 по 04.2019 (1 рік)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- виконання робіт по встановленню / переміщенню та демонтажу термінальних пристроїв;
- супроводження мережі еквайрингу з питань ефективної та безперебійної роботи POS-терміналів;

Старший спеціаліст сектору розрахунків з карткових операцій Відділу розрахунків з операцій приватних клієнтів Центру операційної підтримки

з 09.2017 по 04.2018 (7 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення операцій сторно та коригувань по рахунках приватних клієнтів фізичних осіб в АБС Sirius;
- здійснення щоденного аналізу протоколів EOD (End Of Day) щодо наявності помилок та проведення операції щодо їх усунення;
- пошук та усунення розбіжностей між картковими рахунками у системах АБС Sirius та ICCS;
- опрацювання звернень від мережі відділень та інших підрозділів Банку отриманих через Support та Lotus Notes

Старший спеціаліст сектору бізнесу фізичних осіб

з 01.2017 по 09.2017 (8 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Консультування клієнтів по продуктам і послугам Банку;
- Активний пошук клієнтів;
- Обслуговування кредитних угод за кредитними продуктами;
- Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
- Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;
- Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.

Головний фахівець сектору обробки звернень відділу дистанційного обслуговування клієнтів

з 03.2016 по 11.2016 (8 місяців)
McCall, Київ (Аутсорсинг; Банки; Фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Старший фахівець сектора обслуговування масового сегмента відділа клієнтського обслу

з 11.2014 по 03.2016 (1 рік 4 місяці)
ПАТ "Банк Михайлівський", Київ (Банківська діяльність; фінанси)

Обов'язки:
- консультація клієнтів в телефонному режимі, електронною поштою, Skype та Онлайн-Консультант щодо існуючих банківських продуктів, умов їх оформлення та обслуговування;
- надання інформації по рахункам оформлених продуктів;
- опрацювання звернень (скарг) клієнтів щодо якості обслуговування в Банку та надання зворотного зв'язку;
- перевірка якості наданої консультації клієнтам операторами Контакт-центру;
- опрацювання звернень корпоративних клієнтів щодо зміни розміру добових лімітів на розрахунки банківськими картками.
- прийняття, опрацювання та надання зворотнього зв'язку щодо отриманих побажань відносно роботи Банку;

Досягнення:
- виконання поставлених завдань щодо обсягу та якості опрацьованих звернень;
- скорочення терміну очікування розгляду скарг від клієнтів;
- підвищення швидкості відповіді при зверненні клієнтів дистанційними каналами обслуговування;
- виправлення помилок відділення при обробці клієнтських звернень тощо.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, Фінанси і Кредит, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

Adobe Photoshop

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:

- завжди закінчую те, за що беруся. Те саме стосується робочих завдань на обов’язків;
- поважаю чужу думку, можу йти на компроміси та водночас відстоювати і свою власну думку. До роботи ставлюся з максимальною віддачею;
- хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.


Хобі та інтереси:

- відвідувати концерти та фестивалі;
- читати книги;
- подорожувати;
- креативити в Adobe Photoshop

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами