Марина
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 40 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2265344/
Досвід роботи
Ресепшионіст
з 08.2022 по 11.2024
(2 роки 4 місяці)
Готель Neliya Beach (Готельно-ресторанний бізнес)
Знання і навички
- Дисциплінованість
- Комунікабельність
- Управління командою
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
Додаткова інформація
ЯКОВЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА
Бухгалтер,адміністратор в офіс,помічник керівника
П р о с е б е
Дата народження: 06 вересня 1980р.
Сімейний стан : розведена,маю доньку 18 років
Домашня адреса: м.Бровари вул.Черняховського 23б кв.299
Моб. [
О С В І Т А
1997-2002рр.,Національний Університет харчових
технологій,інженер харчового обладнання- очна форма
навчання
Міжгалузевий університет управління
2004-2005р.,бухгалтер-«Облік і аудит»-очна форма навчання
Д О С В І Д Р О Б О Т И
2002-2003рр-інженер теплоенергетики,інженер служби
наладки.
2005-2006рр.-бухгалтер на виробництві (складський облік
2006-2009рр.-бухгалтер будівельної галузі.
2010—2012рр. інженер теплоенергетики
2012 -2014рр –заступник головного бухгалтера роздрібної торгівлі (аптечні заклади)
2014-2017-2019-2020 -2024-2025
заступник головного бухгалтера (будівництво).
Єдиний бухгалтер -оптова торгівля.роздрiбна торгiвля.
Єдиний бухгалтер -транспортно логістичні послуги,перевезення,сдача в оренду спецтехніки.,Імпорт,ГТД.Ведення ФОП на різних системах оподаткування.
П Р О Ф Е С І Й Н І Н А В И К И
Легко вчусь, відповідальна,вмію організувати роботу в
колективі.
- організація і постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
- формування і здача фінансової, статистичної і податкової звітності;
- облік заробітної плати;
- облік розрахунків з постачальниками і покупцями;
- облік ОС, матеріальних і нематеріальних активів;
- облік банківських операцій;
- кадри.
-облік РРО.
-складський облік.
- робота з первинною документацією;
- складання звітності по зарплаті.
-реєстрація податкових накладних в системі M.E.Dok,розрахунки коригування.
Упевнений користувач: MS Office(Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Інтернет(Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox),1С :Предприятие ,7.7, 8.3,8.2,УТП,BAS,SAP.Електронне складання звітів в системі M.E.Dok, Клієнт-банк.,Вчасно.,імпорт ,ГТД.Адміністративно-кадровий працівник,помічник керівника,офіс менеджер.-1 рік.
О С О Б И С Т І Я К О С Т І Порядність, відповідальність, комунікабельність,
вміння доводити справу до кінця, легко знаходжу
спільну мову з людьми.
Поштова скринька [
Схожі кандидати
-
Асистент керівника, офіс-менеджер
40000 грн, Київ -
Помічник адміністратора систем
Київ -
Personal assistant, client support manager, візовий менеджер
35000 грн, Київ, Суми , ще 2 міста -
Адміністративний менеджер
Київ, Львів , ще 5 міст -
Помічник керівника з маркетингу
Бровари