Резюме від 29 січня 2023 PRO

Альона

Бухгалтер, головний спеціаліст з тендерних державних закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст по тендерним державним закупівлям

з 04.2020 по 01.2023 (2 роки 9 місяців)
Відділ освіти, молоді та спорту Катеринопільської селищної ради, Катеринопіль (Державні організації)

- Складати та затверджувати річний план закупівель.
- Здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх.
- Забезпечувати складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі.
-Забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог Закону про публічні закупівлі.
-Представляти інтереси замовника з питань, пов’язаних зі здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ.
- Надавати в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
- Складати та аналізувати виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
- Здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні.
- Здійснювати інші дії, передбачені законодавством.
- брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що закуповуватимуться;
- узгоджувати проекти документів, зокрема договору про закупівлю з метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах компетенції відповідні документи;
- моніторинг ринку;
- складання протоколів;
- складання тендерної документації;
- реєстрація договорів у казначействі;
- ведення переговорів;

Помічник керівника, бухгалтер

з 01.2019 по 12.2020 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Азот-Сервіс", Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцієюї;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- робота з договорами;
- проведення накладних повернення від покупців;
- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна);
- операції з касою.
- рознесення банку;
- оформлення відповідних документів на здійснення оплати рахунків;
- ведення та подача звітності;
- клієнт банк.
- медок та податкова звітність.

Ревізор служби безпеки

з 07.2018 по 01.2019 (6 місяців)
ТОВ "Світ ласощів", Черкаси (виробництво)

-проведення планової та позапланової ревізії складів,цехів, магазинів;
-вибіркові перевірки окремих груп товарів на складах,цехах, магазинах. ;
-складання щомісячного звіту за результатами перевірок;
-вибіркова перевірка відпуску товарів зі складів згідно накладних;
-контроль за достовірністю обліку та наявністю матеріальних цінностей закріплених за складом, своєчасність і правильність відображення в документах руху товарно-матеріальних цінностей розміщених на складі;
-контроль та порядок складання звітності на основі первинних документів, а також організацію проведення інвентаризації на складах підприємства.
-надання оперативних вказівок керівнику ревізованого об’єкту про усунення виявлених порушень і недоліків, перевірка виконання поданих вказівок, взяття усних та письмових пояснень з питань, що виникають у ході виробництва;
-моніторинг рахунків на оплату;
-моніторинг втрат при фасуванні товарів;
-контрольне переважування готової продукції;
-контроль виконання рецептур при закладці сировини;
-контроль виходу продукції відповідно до закладеної на виробництво сировини;
-проведення інвентаризацій запасних частин, ТМЦ, МШП, паливно-мастильних матеріалів, контроль іх оприбуткування, облік та списання в цехах та підрозділах;
-розробка пропозиції та заходів щодо усунення виявлених недоліків і порушень фінансової дисципліни з метою недопущення та запобігання у подальшому.

Бухгалтер

з 09.2016 по 07.2018 (1 рік 10 місяців)
ФОП Батир Р.А., Черкаси (торгівля)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцієюї;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- робота з договорами;
- проведення накладних повернення від покупців;
- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна);
- операції з касою.

Бухгалтер

з 03.2016 по 09.2016 (6 місяців)
ПП ТД Поляков, Черкаси (торгівля)

- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій ;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- ведення та облік дислокації;
- робота з договорами;
- рознесення банку;
- облік основних засобів;
- ГСМ;
- и т.д

Старший бухгалтер

з 03.2015 по 03.2016 (1 рік)
ПП "Карлик Б.З.", Черкаси (торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення возвратних накладних;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами;
- підготовка всієї внутрішньої звітності;
- ведення та облік дислокації;
- робота з договорами;
- ведення табеля та нарахування заробітньої плати;
- т.д.

Бухгалтер

з 04.2014 по 03.2015 (11 місяців)
ПП "Украинський продукт", Черкаси (торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- робота з постачальниками ( підготовка документів на оплату; щомісячна звірка з постачальниками);
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товарів;
- проведення возвратних накладних;
- проведення приходних накладних від постачальників;
- звірка з клієнтами.

Оператор сертифікатів, оператор-касир, бухгалтер складської логістики.

з 08.2011 по 04.2014 (2 роки 8 місяців)
Гладкий А.Г., ФЛП, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- виписка пакету документів на реалізацію (рахунок-фактуру,видаткова накладна, податкова накладна;
- складські документи ( переміщення, інвентаризація, звірка залишку товарів за даними складського обліку по відповідності з бухгалтерським обліком);
- робота з електронною поштою, вхідною кореспонденцією, ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- проведення часткових інвентаризацій всієї групи товарів;
- аналіз та контроль рахунків 361 та 3772;
- робота з постачальниками ( підготовка документів на оплату; щомісячна звірка з постачальниками);
- участь у ревізіях на складі ( щитання товарів та введення даних в базу 1С);
- щомісячна подача терміну придатності всіх груп товарів;
- звірка товарів ОХ з постачальниками;
- операції з касовим апаратом та касою;
- складання щомісячного звіту за результатами перевірок;
- перевірка та обробка первинної документації;
- облік і списання товаів;

Помічник головного бухгалтера

з 07.2010 по 07.2011 (1 рік)
ФОП Савранський Г.А (Роздрібна торгівля)

- виписка пакету документів на реалізацію;
- ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- робота з постачальниками та підготовка документів на оплату);
- участь у ревізіях;
- оформлення відповідних документів на здійснення оплати рахунків;
- ведення та подача звітності;
- клієнт банк.
- Арт-звіт.

Освіта

ЄУФИМБ Черкаська філія

Кафедра – економіка підприємства Спеціальність – облік та аудит., Черкаси
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Робота зі сканером Робота з факсом Акцент Поштовий клієнт

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
-активна життєва позиція, цілеспрямованість;
-відповідальність, оперативність, оптимізм;
-комунікабельність, здатність швидко опановувати новий матеріал.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: