Резюме от 1 мая 2018

Попко Андрій

Керуючий кафе

Полная занятость.

Дата рождения:
6 февраля 1977 (41 год)
Город:
Ровно
Готов переехать в:
Ивано-Франковск, Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

№tel.: нуль девять три один два три сім два пять один

Досвід роботи
01.17р. –
Кафе «Курага» (Дитячий розважальний центр «Курага» ТРЦ «Чайка»)
м.Рівне
Керуючий кафе

06.13р. – 01.17
ПП «Світахо» (Кафе «Cafe pause», Кафе-пекарня «Пекарня#1»)
м.Рівне
Керуючий кафе

10.10 – 05.13
Ресторан “CYTY FRESH”
м.Буча
Ірпінський р-н. Київська обл.
Директор ресторану

-Керівництво діяльністю ресторану, направлене на забезпечення високої якості виготовляння їжі та обслуговування гостей;
-Оформлення дозвільної документації;
-Планування бюджету;
-Підбір та навчання персоналу;
-Розробка мотиваційних програм для персоналу;
-Ведення внутрішньої документації та звітності;
-Написання посадових інструкцій та приписів;
-Аналіз закупівельних цін, заключення договорів з постачальниками;
-Контроль касової дисципліни;
-Контроль, аналіз та покращення: якості обслуговування, поточних витрат, задоволення вимог гостей ресторану.

02.09 - 08.10
Готельно-ресторанний комплекс «Вербіж» c.В.Вербіж
Коломийський район р-н, Івано-Франківська обл.
Керуючий комплексом
-Відкриття ресторану при готелі з «0»;
-Організація, контроль і координація роботи персоналу;
-Підбір і навчання персоналу;
-Контроль роботи інженерних і пожежної систем;
-Управління процесами поселення, контроль розрахунків;
-Формування бюджету;
-Просування продаж, робота з туристичними агентствами;
-Контроль за якістю обслуговування;
-Робота з контролюючими органами та органами місцевої влади.

09.07 – 01.09
Цілодобовий ресторан швидкого обслуговування “A la minute”
(ресторан мережі ресторанів на АЗС «ОККО») c.Б.Криниця,
Рівненський р-н, Рівненська обл.
Директор ресторану
-Організація контролю за технологією та якістю виготовлення їжі, оформленням страв на належному рівні.
-Організація роботи з оформлення залу, підготовки інформації для гостей.
-Розгляд скарг гостей, визначання їх обґрунтованості та вживання заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі.
-Здійснення контролю за виконанням працівниками правил експлуатації торговельно-технологічного обладнання та холодильного устаткування, посуду, меблів тощо.
-Контроль забезпечення санітарного стану виробничих та складських приміщень, залу відповідно до вимог санітарних норм і правил.
-Здійснення контролю за технічним станом та належною експлуатацією обладнання.
-Контроль додержання працівниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії, трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Створення умов для забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касі, технологічного обладнання, меблів, посуду та інших матеріальних цінностей, що знаходяться в ресторані.
-Контроль та ведення облікової, статистичної, податкової та іншої звітності.
-Ведення обліку робочого часу працівників, нараховування заробітної плати персоналу, подання пропозицій/приймання рішень щодо поточної мотивації працівників (преміювання, накладення стягнень).
-Контроль проходження працівниками підприємства медичного огляду.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: