Резюме от 13 октября 2017

Луций Елена Александровна

Инспектор отдела кадров, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
23 февраля 1984 (33 года)
Город:
Фастов
Готов к переезду:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Луцій Олена Олександрівна

моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»). E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 23.02.1984р.
Вакансія: інспектор відділу кадрів, спеціаліст відділу кадрів.
Бажана зарплата від 9000 грн.
Зайнятiсть: постiйна.
Місце проживання: Київська обл., Фастівський р-н., с. Вишняки
Освіта: Київський університет ринкових відносин 2008р., спеціальність: «Банківська справа», кваліфікація: спеціаліст банківської справи.
Київський технікум Київського національного економічного університету 2004 р., молодший спеціаліст банківської справи.
Мета: знайти цікаву роботу в дружньому та згуртованому колективі з перспективою професійного зростання.

Досвід роботи:
З 03.2017-06.2017 - старший фахiвець сектору по роботi з Головним офiсом вiддiлу кадрового адмiнiстрування Управлiння з адмiнiстративноi роботи з персоналом Департаменту по роботi з персоналом Публiчне Акцiонерне товариство Перший Украiнський мiжнародний банк.
Cамостiйне ведення штату -700 чоловік.
Напрями роботи: повне ведення кадрового дiловодства (крiм вiйськового облiку).
З 05.2016 по 03.2017 - інспектор з кадрів ТОВ "Меркс Інтеріо"
Самостійне ведення штату - 600 чоловік.
Напрями роботи:
- формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- складання та внесення змін до штатного розпису;
- ведення, заповнення та облік трудових книжок;
- оформлення наказів на прийом, звільнення та переводи працівників;
- ведення карток форми П-2;
- оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- здача звітів про наявність інвалідів та чорнобильців в органи статистики;
- видача довідок з місця роботи;
- оформлення відпусток;
- ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників.
З 08.2015 р. по 05.2016 р. - інспектор з кадрів ТОВ "АТБ-маркет". Штат-1000 чоловік.
Напрями роботи:
- формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- ведення, заповнення та облік трудових книжок;
- оформлення наказів на прийом, звільнення та переводи працівників;
- ведення карток форми П-2;
- оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- видача довідок з місця роботи;
- оформлення відпусток.
З 05.2015 р. по 08.2015 р. - старший інcпектор відділу кадрів Київського національного лінгвістичного університету.
Самостійне ведення штату працівників від 350 чоловік.
Напрями роботи:
- формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- складання та внесення змін до штатного розпису;
- ведення, заповнення та облік трудових книжок;
- оформлення наказів на прийом, звільнення та переводи працівників;
- ведення карток форми П-2;
- оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- здача звітів про наявність інвалідів та чорнобильців в органи статистики;
- видача довідок з місця роботи;
- оформлення відпусток;
- ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників.
З 10.2004 р. по 02.2014 р. Старший лаборант кафедри Економіки, інженер І категорії відділу кадрів, провідний інженер відділу кадрів, старший інспектор відділу кадрів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій, старший інспектор відділу кадрів Державного університету телекомунікацій.
Напрями роботи:
- ведення особових справ працівників;
- ведення штатного розпису;
- ведення трудових книжок;
- оформлення наказів на прийом, звільнення та переводи працівників;
- ведення карточок П-2;
- оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- підготовка внутрішніх звітів;
- ведення табельного обліку;
- видача довідок з місця роботи;
- оформлення відпусток.
З 07.2004р. по 10.2004р. Контролер-касир філії 5445/0130 ВАТ «Державний ощадний банк України Солом’янське відділення в м. Києві.
Рівень володіння комп’ютером : впевнений користувач.
Комп’ютерні знання: Microsoft Office Word, Microsoft Excel, MS Office, 1С.
Додаткова інформація.
Особисті якості: пунктуальність, старанність, комунікабельність, працьовитість, відповідальність, організаторські здібності, вміння працювати в колективі, цілеспрямованість, порядність, чесність, прагнення до підвищення професійного рівня.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: