Резюме від 6 березня 2024 PRO

Марина

Рекрутер, менеджер з постачання, спеціаліст по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Коростень
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер

з 09.2021 по 01.2024 (2 роки 4 місяці)
Аграрні Системні Технології, ТОВ, Коростень (Сільське господарство, агробізнес)

- пошук кандидатів згідно з заявками;
- розміщення оголошень на job-сайтах;
- проведення телефонних інтерв'ю;
- формування первинного пакета документів на оформлення кандидатів;
- проведення адаптаційних заходів для нових працівників;
- проведення Exit-інтерв'ю;
- ведення встановленої звітності.

Менеджер з продажу

з 05.2016 по 02.2018 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Продмаркетпром", Коростень (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- активний продаж по діючій базі клієнтів (телефонні продажі: холодна, тепла база);
- проведення переговорів ;
- укладання договорів та чітке дотримання виконання всіх договірних умов;
- контроль дебіторської заборгованості;
- первинна документація;
- участь у тендерах.

Помічник керівника проектів

з 05.2015 по 11.2015 (6 місяців)
ТОВ "АПТ-УКРАЇНА", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оформлення договорів на підставі наданих керівниками проектів та програм даних про замовників;
- оформлення комерційних пропозицій на підставі даних, отриманих від керівників проектів та програм;
- складати та розсилати учасникам протоколи нарад.

Помічник головного бухгалтера

з 06.2014 по 01.2015 (7 місяців)
ТОВ « Інвестком – М», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- оформлення податкових накладних;
- складання авансових звітів;
- оформлення прибуткових та видаткових ордерів;
- вела щодня касову книгу та оформляла касові первинні документи.

Економіст з матеріально-технічного забезпечення

з 01.2013 по 03.2014 (1 рік 2 місяці)
ЖК «Софія Київська», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- розміщення замовлень постачальникам;
- проведення переговорів щодо ціни;
- вибір постачальника за результатами проведення переговорів;
- вирішення питань, пов'язаних з поставкою замовлень;
- підготовка, контроль прибуткових та видаткових документів;
- подання матеріалів на списання;
- контроль списання матеріалів.

Бухгалтер

з 09.2011 по 01.2013 (1 рік 4 місяці)
Головне управління юстиції у місті Києві, Київ (Державні організації)

- нарахування зарплатні;
- складання звітності до Фонду соціального страхування.

Помічник головного бухгалтера

з 06.2010 по 08.2011 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «Все для авто», Київ (Автобізнес та автосервіс)

- робота із установчими документами;
- робота із первинними документами;
- облік та контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Факультет «Економіки та менеджменту» спеціальність «Економіка підприємства», Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

(диплом магістра)

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet MS Outlook Windows AutoCAD E-Staff Рекрутер MS Project Adobe Acrobat Reader

Додаткова інформація

• ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна та цілеспрямована, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, здатність швидко навчатися.

• ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: 6 років.

Навички роботи з комп’ютером
Windows, MS Office, Internet - досвідчений користувач, 1С 7.7, 1С 8, Microsoft Project 2010, AutoCAD 2011, Acrobat Reader, Microsoft Outlook, E-Staff, Datex Recruit

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: