• PRO

Юлія

Економіст, помічник бухгалтера, офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст

з 11.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
АТ "Ощадбанк", Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)

підготовка документації

Головний фахівець сектора організації продажів відділу мікро, малого та середнього бізнесу

з 09.2019 по 05.2021 (1 рік 8 місяців)
АТ "Ощадбанк", Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)

‐ моніторинг, контроль, координація звітності щодо діяльності підпорядкованих відділень щодо ефективності реалізації банківських продуктів та послуг клієнтів мікро, малого та середнього бізнесу;
- складання звітності за основними показниками бізнес-плану у цілому по РУ в частині розвитку бізнес-напряму мікро, малого та середнього бізнесу;
- здійснення моніторингу клієнтської бази відділень з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
- контроль за виконанням доведених планових показників з продажу банківських продуктів;
- організація та координація дій структурних підрозділів РУ та підпорядкованих відділень у частині надання послуг клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу через механізми, встановлені окремими законодавчими актами та урядовими рішеннями;
- надання роз’яснень від центрального апарату в частині відкриття/закриття поточних рахунків і розрахунково-касового обслуговування клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, залучення коштів клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу на вклади (депозити), моніторингу законодавства України, нормативно – правових актів Національного банку України, локальних нормативних актів Банку, рекомендацій, та доведення їх до підпорядкованих відділень.

Фахівець з публічних закупівель

з 11.2018 по 02.2019 (3 місяці)
ПП "Артгазбуд", Кропивницький (проектування, поточний ремонт)

•пошук інформації по товарам, роботам, чи послугам, підготовка та завантаження тендерної документації до програми dzo.com.ua - ProZorro;
•кадрова робота, а саме – підготовка наказів на відрядження, графіки на щорічні відпустки, підготовка особових справ працівників;
•підготовка договорів, видаткових накладних, рахунків, на сплату та актів виконаних робіт в Word, Excel;
•підготовка довіреностей на отримання товару в Excel;
•ведення журналів по вхідним, вихідним листам, наказам та дорученням.

Економіст

з 09.2014 по 12.2014 (3 місяці)
ПАТ "Юнекс Банк" (Фінанси, банки, страхування)

•емісія та обслуговування банківських платіжних карток та поточних рахунків;
•оформлення та супроводження депозитних вкладів (відкриття, підписання договорів, подовження строку, дострокове розірвання);
•відкриття, ведення поточних рахунків корпоративних клієнтів в національній валюті;
•оформлення та видача переказів Western Union, Золота корона, SWIFT;
•залучення нових клієнтів та забезпечення підтримання відносин з існуючими клієнтами;
•позабалансові операції;
•врегулювання питань, пов’язанних зі скаргами клієнтів;
•забезпечення конфіденційності, збереження інформації та документів, що утворюються у процесі ідентифікації клієнтів.

Начальник відділення

з 02.2013 по 04.2014 (1 рік 2 місяці)
ПАТ «Імексбанк» (Банківска справа)

•емісія та обслуговування банківських платіжних карток;
•оформлення та супроводження депозитних вкладів (відкриття, підписання договорів, подовження строку, дострокове розірвання);
•оформлення документів та підписання кредитних договорів по кеш-кредитам, контроль рівня простроченої заборгованості;
•оформлення та видача переказів Western Union, Unistream, Contact;
•залучення нових клієнтів та забезпечення підтримання відносин з існуючими клієнтами;
•позабалансові операції;
•зведення та зшив документів дня;
•врегулювання питань, пов’язанних зі скаргами клієнтів;
•забезпечення конфіденційності, збереження інформації та документів, що утворюються у процесі ідентифікації клієнтів.

Спеціаліст управління по роботі з кредитним портфелем

з 02.2012 по 12.2012 (10 місяців)
ПАТ «Сведбанк» (Фінанси, банки, страхування)

•контроль рівня простроченої заборгованості, здійснення заходів щодо зниження рівня простроченої заборгованості;
•пропозиція клієнтам програм реструктуризації, оформлення необхідних документів, в межах повноважень наданих Банком, та виконання необхідних операцій в процесі реструктуризації кредиту;
•контроль своєчасності перестрахування предмету застави, підтвердження доходів і фінансового стану позичальника з питань надання відповідних документів;
•надання довідок про стан розрахунків за кредитними договорами, копій платіжних документів за запитом клієнтів;
•виконання інших операцій відповідно до внутрішніх документів Банку, які регламентують операції з кредитування приватних клієнтів.

Експерт з продажу продуктів роздрібного бізнесу

з 12.2006 по 12.2011 (5 років)
ПАТ «Сведбанк» (Фінанси, банки, страхування)

•відкриття, закриття та обслуговування банківських платіжних карток та поточних рахунків;
•оформлення та супроводження депозитних вкладів (відкриття, підписання договорів, подовження строку, дострокове розірвання);
•оформлення документів та проведення операцій кредитування кеш-кредитів, іпотечних кредитів (консультування, аналіз документів, перевірка повноти пакету документів, підготовка документів до розгляду Кредитними органами Банку, підготовка, та погодження з відповідними службами Банку проектів договорів, контроль рівня простроченої заборгованості, здійснення заходів щодо зниження рівня простроченої заборгованості, пропозиція клієнтам програм реструктуризації, виконання необхідних операції в програмі реструктуризації кредиту, укладання та підписання кредитних договорів, договорів застави, поруки та змін таких договорів, перестрахування об’єктів нерухомості);
•залучення нових клієнтів та забезпечення підтримання відносин з існуючими клієнтами;
•організація випуску та супроводження платіжних карт в рамках зарплатних проектів;
•врегулювання питань, пов’язанних зі скаргами клієнтів;
•забезпечення конфіденційності, збереження інформації та документів, що утворюються у процесі ідентифікації клієнтів.

Фахівець 2 категорії з операційної діяльності СМБ

з 04.2004 по 12.2006 (2 роки 8 місяців)
АКІБ «Укрсиббанк» (Фінанси, банки, страхування)

•розрахунково-касове обслуговування корпоративних клієнтів в національній та іноземних валютах;
•відкриття, ведення та закриття поточних рахунків корпоративних клієнтів в національній та іноземних валютах;
•ведення картотеки клієнтів, формування та зберігання юридичних справ клієнтів Банка;
•надання консультацій корпоративним клієнтам по банківським продуктам (РКО, депозити, поточні рахунки);
•зведення та зшив документів дня;
•позабалансові операції;
•платежі від фізичних осіб на користь юридичних осіб.

Освіта

Харківський національний університет внутрішніх справ

Фінанси, Кіровоград
Вища, з 2002 по 2003 (1 рік 3 місяці)

Диплом: спеціаліст з фінансів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Тренінгові семінари та навчання з прямих продаж. Банківські програми, якими користувалась в роботі: SR Bank, T-card (Card Explorer), ОДБ, Retail, WAY 4, ACS, Coplan. Особисті якості - відповідальна, добросовісна, дружелюбна, комунікабельна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: