Резюме від 18 серпня 2014

Іванна

Ведущий специалист по обеспечению бизнес-процессов, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Черех Іванна Сергіївна
Дата і місце народж.: 12.09.1985 року, м. Луцьк
Вік: 28 років
Сімейний стан: заміжня, є дитина 3,5 роки.
Адреса проживання: м. Луцьк
Контактний тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Резюме
Освіта:
2002 – 2007 рр. Волинський Національний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальниї наук, спеціальність – соціологія.
2007-2010рр. Волинський Національний університет імені Лесі Українки, факультет післядипломної освіти, спеціальність – фінанси.

Досвід роботи:
2007р. – по цей час ПАТ КБ «ПриватБанк»
Вересень 2007 року - лютий 2008 року займала посаду менеджера РІП (рекламно-інформаційного пункту) Бізнесу по роботі з торговими підприємствами. Мої обов’язки на даній посаді:
-залучення клієнтів на споживче кредитування;
-оформлення споживчих кредитів;
-консультація клієнтів та продаж їм інших банківських продуктів.

З лютого 2008 року займала посаду менеджера по роботі з Торговими підприємствами Мої обов’язки на даній посаді:
- підбір персоналу на посаду менеджера РІП,
- Навчання менеджерів РІП,
- управління менеджерами РІП і координація їх роботи,
- формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей по проведеній роботі (документальні, презентаційні);
- проведення переговорів з торговими підприємствами, презентація їм продуктів банку, залучення їх до співпраці.
- розробка кредитних акційних схем задля більшого залучення клієнтів;
- виконання нормативів по залученню нових клієнтів.

З лютого 2009 року займала на посаду спеціаліста з операційної роботи. Мої обов’язки на даній посаді:
- контроль кредитного портфелю Бізнесу по роботі з ТП;
- консультація проблемних клієнтів, аналіз їх кредитів, перерахунок, списання, пролонгація тощо.
- співпраця з кредитними інспекторами з метою зменшення проблемного портфелю.
- реалізація конфіскованого майна з метою погашення проблемних кредитів;
- реєстрація нових торгових точок в програмних комплексах банку;
- контроль за передачею кредитних справ менеджерів РІП в бухгалтерію.

Відвідала тренінги: для менеджерів РІП «Ефективні продажі», для менеджерів по роботі з ТП «Ефективні методи навчання працівників», отримала звання тренера Бізнесу по роботі з торговими підприємствами, самостійно проводила тренінги для працівників Бізнесу по роботі з торговими підприємствами

З 2011 року по липень 2013 знаходилась в декретній відпустці.

З серпня 2013 року займаю посаду ведучого спеціаліста по забезпеченню бізнес процесів ГО в ПАТ КБ ПриватБанк. Займаюсь набором персоналу, проводжу навчання для стажерів (в тому числі дистанційно – вебексом), тренінги для працівників ( клієнтоорієнтованість, робота з скаргами та запереченнями, управління голосом, орієнтація на тривалу співпрацю тощо). Розробляю тести для працівників, записую відео-інструкції, готую навчальні презентації.

Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно ( проводжу навчання на рос. мові); англійська – на достатньому рівні.
Навички
Досвідчений користувач ПК.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

Інтереси та захоплення
Книги, активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: