Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 серпня 2022 PRO

Михайло

Регіональний директор, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний директор

з 08.2018 по нині (5 років 7 місяців)
Ломбард "Капитал", Одеса (фінанси/кредитування)

- відкриття відділень.
- керівництво мережею по Одеському регіону ломбардів відповідно до законодавства України;
- кадрове діловодство: пошук, прийом, звільнення, призначення працівників, оформлення відповідної документації;
- Контроль за діяльністю діючих відділень ломбарду та відкриття нових, у тому числі пошук нових локацій, аналіз доцільності ефективності відкриття.
- управлінський облік, звітність для вищого керівництва ломбарду;
- контроль, підготовка та супровід договірних відносин з усіма контрагентами;
- контроль та ведення всієї документації ломбарду;
- відстеження та дотримання цінової політики у місті та регіоні.
- Проведення маркетингових заходів, щоб розуміти потреби клієнтів.
- робота у програмі 1С.
-у підпорядкуванні 3 менеджера та 60 працівників ломбарду.

Генеральний директор

з 05.2014 по 05.2018 (4 роки)
ПТ «Ломбард «Аметист» Біт С.Д. і Компанія», Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

- Відкриття відділень.
- керівництво мережею ломбардів відповідно до законодавства України;
- кадрове діловодство: пошук, прийом, звільнення, призначення працівників, оформлення відповідної документації;
- контроль за дотриманням вимог Нацкомфінпослуг щодо діяльності ломбарду, у тому числі підготовка та подання змін до інформації, що надавалася до Державного реєстру фінансових установ, відповіді на запити тощо;
- контроль за дотриманням вимог Держфінмоніторингу, у тому числі написання та затвердження правил, положень, програм з фінансового моніторингу, навчання співробітників з питань фінансового моніторингу, контроль за термінами подання та подання відповідної інформації до Держфінмоніторингу;
- контроль за діяльністю діючих відділень ломбарду та відкриття нових, у тому числі пошук нових площ, аналіз доцільності ефективності відкриття, підготовка та оформлення всіх договорів, подання інформації до відповідних органів (Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторингу, податкова тощо);
- під час здійснення статутної діяльності, забезпечення дотримання адміністративно-господарського та податкового законодавства;
- Управлінський облік, звітність для засновників ломбарду;
- організація та безпосередня підготовка реалізації брухту Державної скарбниці України;
- контроль, підготовка та супровід договірних відносин з усіма контрагентами;
- контроль та ведення всієї документації ломбарду;
- контроль бухгалтерської звітності, повноти та своєчасності подання;
- відстеження та дотримання цінової політики у місті та регіоні.
- Проведення маркетингових заходів, щоб розуміти потреби клієнтів.

Директор підприємства

з 03.2012 по 05.2014 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Метінвестгруп», Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

1. Забезпечувати процес та контролювати реалізацію цілей та функцій підприємства.
2. Налагоджувати взаємовигідні відносини зі стратегічними та новими клієнтами.
3. Збирати інформацію про ситуацію на території та аналізувати її.
4. Контролювати роботу відділу продажу, відділу реалізації та маркетингу та редакції з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
5. Брати участь у розгляді претензій споживачів, що надходять на підприємство, та підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.
6. Організовувати та контролювати діяльність підприємства.
7. Ставити співробітникам чіткі та здійсненні завдання.
8. Координувати діяльність підприємства, забезпечувати взаємозамінність працівників.
9. Аналізувати хід виконання поставлених завдань та вносити відповідні корективи.
10. Проводить маркетингові заходи, щоб розуміти потреби клієнтів та читачів.
11. Аналізувати звіти щодо виготовлення сировини та продажу як команди в цілому, так і по кожному співробітнику.
12. Розробляти та впроваджувати заходи щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
13. Сприяти навчанню та навчати менеджерів з продажу стандартів продажу.
14. Сприяти навчанню та навчати робітників з виробництва сировини.
15. Відстежувати дотримання цінової політики у місті та регіоні.
16. Реалізувати програми, спрямовані на просування продукції та підвищення якості виробленої продукції.
17. Бюджетування: розробляти, погоджувати та контролювати бюджет Підрозділу.
18. Планування: здійснювати стратегічне та тактичне планування розвитку підприємства.
19. Звітність: здійснювати щоденно, щотижня, щомісяця звітність відповідно до вимог.
20. Кадрова робота: здійснювати оперативне керівництво співробітниками підприємства, проводити оцінку ефективності роботи, оцінку ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
21. Розробка документів: розробляти посадові інструкції, внутрішні документи.
22. Підтримувати в актуальному стані відомості бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.
23. Демонструвати показовий приклад професіоналізму та етичних норм відносин із клієнтами та співробітниками.
24. Підтримувати позитивний моральний клімат у офісі. Виявляти взаємодопомогу, відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.
25. Виконувати окремі службові доручення безпосереднього керівника.
26. Виконувати правила трудового розпорядку, прийняті компанії.

Президент

з 01.2012 по нині (12 років 2 місяці)
Міжнародний благодійний фонд "Ларгус", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Генеральний директор

з 01.2010 по 08.2012 (2 роки 7 місяців)
ПТ «Ломбард «Аметист» Біт С.Д. і Компанія», Кривий Ріг (Фінанси/Кредитування)

Юрист

з 02.2007 по 11.2010 (3 роки 9 місяців)
ПТ «Ломбард ПП«Златофинресурс» і К», Кривий Ріг (Фінанси/Кредитування)

Державний виконавець

з 01.2005 по 11.2007 (2 роки 10 місяців)
Державна виконавча служба України, Кривий Ріг (Юриспруденція)

Освіта

Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П. Василенка

Транспортні технології, Харків
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Транспортні технології

Криворізький

Економіка підприємства/Економіст, Кривий Ріг
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Одеська Національна Юридична Академія

Спеціальність: Правознавство Кваліфікація: Юрист, Одесса
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ОБСЕ

г.Симферополь 2013г.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email ЛІГА:ЗАКОН Консультування Гарант

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключова інформація:
• вміння правильно орієнтуватися у російському та українському законодавствах;
• вміння аналізувати нормативно-правові акти, знання цивільного, сімейного, податкового, кримінального, трудового, господарського права;
•вміння вести переговори;
• вміння обстоювати інтереси компанії;
• здатність до формулювання та обґрунтованого доказу своєї точки зору щодо спірних питань;
• здатність швидко приймати ефективні рішення у складних, не шаблонних ситуаціях;
• високий розвиток концентрації та перемикання уваги;
• нестандартність мислення; високий рівень розвитку пам'яті;
• добре розвинені організаторські здібності, лідерські якості та вміння координувати діяльність великої кількості людей;
• розвинена лексика та дипломатичні навички;
• навички у сфері ділової англійської мови;

Особистісні якості:
• обов'язковість, чесність та порядність, відповідальність, акуратність, ретельність, ерудованість, підприємливість, ділова хватка, емоційно-психічна стійкість, комунікабельність, впевненість у собі, активна життєва позиція, прагнення до вдосконалення компанії, самовдосконалення та динамічного кар'єру.
Додаткова інформація:
• Знання мов – російська, українська. Англійська на рівні Upper-Intermediate. Знання ПК – впевнений користувач правових систем "Гарант", "Консультант", "Ліга", Word, Excel, Інтернет, користування електронною поштою. Є права категорії,С. Стаж водіння понад 15 років. Є власний автомобіль

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: