• PRO

Диана

Помічник керівника, 27 000 грн

Розглядає посади:
Помічник керівника, Адміністратор, Спеціаліст відділу кадрів, Керівник канцелярії, Фахівець з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 02.2025 по нині (6 місяців)
Стальканат, ПрАТ, Одеса (Металургійна промисловість, металообробка)

Функції:

здійснення заходів щодо організаційно-технічного забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності генерального директора та директора з операційної діяльності;

організація графіку робочого дня керівника, завчасне інформування про заплановані робочі зустрічі, наради, прийоми відвідувачів;

ведення загального діловодства на робочому місці (приймання документів, перевірка правильності оформлення підготовлених документів, коригування в разі необхідності, передача на розгляд керівника, передача в структурні підрозділи для виконання згідно з резолюціями керівника, контроль за виконанням; систематизація документів згідно із затвердженим порядком; забезпечення збереження отриманих матеріалів та документів);

складання запитів, листів, інших документів згідно із доручення керівника;

здійснення відбору та обробки інформації, необхідної для роботи керівника, підготовка інформаційних довідок;

здійснення контролю виконання доручень керівника;

організація проведення телефонних перемовин, отримання інформації в період відсутності керівника та доведення її керівнику;

підготовка проведення нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників наради щодо часу проведення та порядку денного, , підготовка приміщення);

забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими приладами, створення умов, які сприяють ефективній роботі керівника;

складання щомісячної заявки на отримання канцелярських товарів, посуду, витратних матеріалів;

організація приймання відвідувачів, надання допомоги застосування відповідних норм і правил етикету під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей;

організація відряджень (зокрема, складання та ведення обліку наказів про відрядження), оформлення віз, страховок (зокрема, на автомобілі) бронювання та замовлення квитків та місць розташування керівника та працівників підприємства;

замовлення пропусків та електронних ключів працівникам підприємства, ведення їх обліку;

проведення щомісячних звірок використання корпоративного таксі працівниками підприємства з метою контролю доцільності грошових витрат;

стеження за порядком, якістю прибирання в кабінетах керівників, за справністю організаційної техніки, засобів зв'язку;

вирішення поточних та оперативних організаційних питань.

Помічник комерційного директора

з 06.2024 по 02.2025 (8 місяців)
Zezman, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Супроводження оплат за послуги в 1С.
Введення в 1С угод та замовлень на оплати.
Часткове формування бюджету продажів на наступний період року.
Участь у розробці планів залучення інвесторів.
Участь у спільних нарадах із департаментом маркетингу з питань продажів товарів та послуг та залучення нових інвесторів.
Участь в програмі залучення грантів на розвиток нових напрямків діяльності компанії.

Помічник керівника

з 03.2023 по 03.2024 (1 рік)
ТОВ "Країна іграшок", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- організація нарад, ведення протоколів нарад; контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- виконання доручень керівника;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- планування та організація зустрічей керівника, зустріч відвідувачів керівника;
- організація відряджень (у тому числі закордонних), оформлення віз (зокрема візи в КНР.): повне самостійне супроводження отримання візи (збір необхідних документів, комунікація з працівниками Посольства, заповнення онлайн -анкет); бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Помічник генерального директора з економічних питань

з 10.2013 по 03.2023 (9 років 5 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

- реєстрація організаційно-розпорядчих документів, контроль за їх виконанням;
- реєстрація та облік вхідної та вихідної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- виконання доручень керівника, контроль виконання задач, доручених керівникам структурних підрозділів;
- приймання та розподіл дзвінків, електронних листів, звернень;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);
- підготовка кабінету керівника до робочого дня;
- планування та організація зустрічей керівника;
- зустріч та організація приймання відвідувачів керівника;
- організація відряджень, підготовка документів для оформлення віз, бронювання та замовлення квитків та місць розташування;
- вирішення організаційних питань.

Начальник відділу

з 03.2003 по 10.2013 (10 років 7 місяців)
Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси, Одеса (Державні організації)

- здійснення загального керівництва підрозділом,
- організація розгляду заяв, скарг громадян;
- організація підвищення кваліфікації працівників підпорядкованого підрозділу та інших підрозділів інспекції з питань діловодства та архівної справи;
- складання, аналіз зведеної номенклатури справ інспекції;
- ведення архіву справ постійного та тривалого термінів зберігання (відбір справ, що підлягають зберіганню, комплектація, систематизація, облік, видача справ для ознайомлення; виділення для знищення справ, які не підлягають зберіганню);
- складання наказів та розпоряджень з основної діяльності інспекції, наказів про відрядження;
- ведення загального діловодства, здійснення методичної допомоги працівникам структурних підрозділів з питань ведення загального діловодства;
- листування з організаціями, юридичними та фізичними особами, контролюючими органами з питань діяльності відділу;
- реєстрація та облік службової документації, організаційно-розпорядчих документів, вхідної/вихідної кореспонденції:
- виготовлення, видача та облік бланків суворої звітності;
- реєстрації, облік, ведення звітності документів з грифом "Для службового користування";
- взаємодія із правоохоронними органами з питань роботи відділу.

Освіта

Одеський державний аграрний університет

Факультет післядипломної освіти. Облік і аудит, Одеса
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Кваліфікація – спеціаліст з обліку і аудиту

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського

Факультет математичного аналізу, Викладач математики, Одеса
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Диплом магістра педагогіки з відзнакою

Гімназія № 4 з поглибленним вивченням англійської мови

Одеса
Середня, з 1986 по 1997 (11 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр перепідготовки та підвищенн кваліфікації управлінськ кадрів органів державної податкової служби ПА України

2008, 2 тижні
Сертифікат

Знання і навички

  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Користувач ПК
  • Користувач ОС Windows
  • Користувач Internet
  • Систематизація та аналіз інформації
  • Висока працездатність
  • Ведення документації
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Вміння працювати з різними СЕД
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Організованість
  • Здатність до навчання
  • Оперативність
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Пунктуальність
  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Французька — початковий
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, порядність, пунктуальність, енергійність, проактивність, комунікабельність, висока стресостійкість, толерантність, прагнення до довгострокового співробітництва; маю організаційні та аналітичні навички та високу здатність до самоорганізації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: