Резюме від 11 травня 2015

Виктор

Управляющий района, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дубно, Київ, Кривий Ріг, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Управляющий магазина

з 11.2013 по 06.2014 (7 місяців)
ООО "АТБ-маркет" (Роздрібна торгівля)

Повернення додому з тривалого відрядження в Луганську область. У зв'язку з відсутністю вакансій за посадою районний керівник, погодився на пониження в посаді до появи вакансії. Однак внаслідок бойових дій і переселення із зони АТО діючих там РУ вакансій не намічалося і не намічається.
Обов’язки:
- Організація торгівельного процесу у магазині;
- Відбір та навчання рядового персоналу;
- Контроль касової дісципліни магазину;
- Рішення конфліктних питань з клієнтами магазину, та налаштування їх на дальнішу співпрацю;
- Вирішення конфліктів між персоналом;
- Постановка чітких цілей та сроків іх досягнення, проміжний і кінцевий контроль;
- Забезпечення збереження ТМЦ;
- Ведення первинної бухгалтерської звітності;
- Звітність по енергоресурсах;
- Доведення до персоналу наказів і розпоряджень центрального офісу, контроль за їх виконанням;
- Контроль дотримання техніки безпеки та пожежної охорони;
- Замовлення товарів та робота з постачальниками;
- Контроль за зниженням товарних втрат і збільшенням виручки підприємства.

У підпорядкуванні був колектив співробітників 54 людини. Магазин прийняв з нестачею, за 1 місяць виявлені причини недостачі і магазин наведено в норму.

Районный управляющий

з 10.2012 по 11.2013 (1 рік 1 місяць)
ООО "АТБ-маркет" (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- Контроль роботи і організація без перериваного торгового процесу підлеглих магазинів;
- Контроль комплектації штату магазинів;
- Контроль комплектації адмін персоналом магазинів, підбір і навчання;
- Рішення конфліктних ситуацій з поряд живуть населенням;
- Робота з місцевими органами влади з питань роботи магазинів;
- Відкриття нових магазинів;
- Вирішення питань з контролюючими органами;
- Отримання дозвільних документів для роботи магазинів у всіх контролюючих органах.
У підпорядкуванні знаходилося від 7 до 10 магазинів. За час роботи на посаді мною було відкрито 6 магазинів. Відкриття магазинів передбачає оформлення дозвільних документів. Підбір та навчання адмін персоналу і рядового персоналу. Контроль розстановки обладнання і викладення товару. Замовлення товару та обладнання. Контроль роботи магазину (курирування) на перших етапах роботи магазину.
Контроль і зменшення товарних втрат підприємства в вірний мені магазинах. Аналіз нестач, виявлення та усунення причин.
Робота з контролюючими органами з територіальної приналежності магазинів. Проходження планових та позапланових перевірок.

Управляющий магазина

з 03.2004 по 10.2012 (8 років 7 місяців)
ООО "АТБ-маркет" (Роздрібна торгівля)

01.03.2004 — 08.10.2012
Обов’язки:
- Організація торгівельного процесу у магазині;
- Відбір та навчання рядового персоналу;
- Контроль касової дісципліни магазину;
- Рішення конфліктних питань з клієнтами магазину, та налаштування їх на дальнішу співпрацю;
- Вирішення конфліктів між персоналом;
- Постановка чітких цілей та сроків іх досягнення, проміжний і кінцевий контроль;
- Забезпечення збереження ТМЦ;
- Ведення первинної бухгалтерської звітності;
- Звітність по енергоресурсах;
- Доведення до персоналу наказів і розпоряджень центрального офісу, контроль за їх виконанням;
- Контроль дотримання техніки безпеки та пожежної охорони;
- Замовлення товарів та робота з постачальниками;
- Контроль за зниженням товарних втрат і збільшенням виручки підприємства.

За час роботи на даній посаді відкривав 4 магазини (2-а магазину в іншій області). Приймання устаткування і товару, підбір і навчання персоналу. Викладення товару згідно встановлених стандартів компанії.
Наведення порядків в 3х проблемних магазинах. У двох магазинах були недостачі, в одному проблеми з персоналом.
Курирування роботи 3-х магазинів в іншому місті. Навчання персоналу стандартам компанії. Підбір і зміна діючого персоналу.

Освіта

Институт Делового Администрирования

Менеджер ВЭД., бакалавр, Кривой Рог
Вища, з 1995 по 1999 (3 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік The Bat! Психологія

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Прагнення до професійного зростання, відповідальність, здатність швидко навчатися, стресостійкість, високі організаційні здібності, кмітливість, комунікабельність, вміння працювати в команді і об'єднувати колектив, налаштований на результат, креативний підхід до рішення поставлених завдань. Відповідальний за свої результати, а також за результати роботи моєї команди.
Вміння та навички
Знання комп'ютера на рівні досвідченого користувача.
1С, MS Office, Adobe Photoshop, поштові програми - на рівні досвідченого користувача.
Знання англійської мови слабе (не має практики).
Додаткова інформація
Сімейний стан одружений. Дитина 15років.
Маю водійські права категорії «Б».
Власне авто відсутнє, але планується на перший час наймання стороннього авто з водієм.
Захоплення і хобі
- Експеременти на кухні (люблю готувати для сім'ї);
- Виховання і розвиток дитини;
- Собаківництво.