Резюме від 10 квітня 2018

Максим

Начальник управления банка, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку із залучення пасивів бізнес-клієнтів

з 07.2017 по нині (6 років 10 місяців)
ПАТ “Універсал Банк», Киев (Финансы, банки, страхование)

Залучення корпоративних та МСБ клієнтів на комплексне обслуговування в банк в тому числі залучення пасивів на поточні та депозитні рахунки;
Винесення на КУАП клопотання по встановленню індивідуальних умов по залученню пасивів на депозитні та або поточні рахунки юридичних осіб МСБ клієнтів.

Начальник управління організації продажу та супроводження продуктів малого та середнього бізнесу

з 11.2014 по 03.2016 (1 рік 4 місяці)
ПАТ «Укрінбанк», Киев (Финансы, банки, страхование)

Організація роботи управління розвитку малого та середнього бізнесу;
Залучення корпоративних та МСБ клієнтів на комплексне обслуговування в банк;
Розвиток бізнесу в регіонах шляхом здійснення координації роботи регіональних відділень з питань залучення та обслуговування клієнтів, продажів продуктів і послуг, підтримка постійного зв'язку з регіональними підрозділами бізнесу;
Забезпечення постійного збільшення депозитного та кредитного портфелю банку шляхом залучення на комплексне обслуговування потенційних клієнтів та їх контрагентів;
Розгляд і винесення на КУАП клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов по залученню пасивів на депозитні та або поточні рахунки юридичних осіб МСБ клієнтів;
Розгляд і винесення на ТК клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов РКО з метою залучення МСБ клієнтів;
Підготовка та впровадження заходів по виконанню регіональними відділеннями планових показників по збільшенню комісійних доходів, залишків на депозитних та поточних рахунках;

Начальник управління розвитку корпоративного бізнесу

з 08.2007 по 11.2014 (7 років 3 місяці)
ПАТ КБ «Хрещатик», Киев (Финансы, банки, страхование)

Організація роботи управління;
Організація роботи щодо залучення та подальшого обслуговування корпоративних клієнтів юридичних осіб;
Розвиток корпоративного бізнесу в регіонах шляхом координації роботи в регіонах з питань залучення та обслуговування клієнтів, продаж продуктів і послуг, підтримка постійного зв'язку з регіональними підрозділами корпоративного бізнесу;
Підготовка та впровадження заходів по виконанню регіональними відділеннями планових показників по збільшенню комісійних доходів, залишків на депозитних і поточних рахунках;
Проведення переговорів з потенційними клієнтами з метою їх залучення на комплексне обслуговування в банк, в тому числі спільно з регіональними відділеннями;
Розгляд і винесення на тарифний комітет питань щодо встановлення індивідуальних тарифів для існуючих і потенційних клієнтів банку;
Розгляд і винесення на КУАП клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов по залученню пасивів на депозитні та або поточні рахунки юридичних осіб корпоративних та МСБ клієнтів;
Розгляд і винесення на ТК клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов РКО з метою залучення корпоративних клієнтів (усі юридичні особи);
Робота зі страховими компаніями;
Розвиток агентської мережі з метою збільшення продажів банківських послуг;

Регіональний менеджер управління розвитку клієнтської бази Головного Банку

з 12.2005 по 08.2007 (1 рік 8 місяців)
АТ ВАБанк, Киев (Финансы, банки, страхование)

Залучення корпоративних та МСБ клієнтів на комплексне обслуговування в банк;
Розвиток бізнесу в регіонах шляхом здійснення координації роботи регіональних відділень з питань залучення та обслуговування клієнтів, продажів продуктів і послуг, підтримка постійного зв'язку з регіональними підрозділами бізнесу;
Забезпечення постійного збільшення депозитного та кредитного портфелю банку шляхом залучення на комплексне обслуговування потенційних клієнтів та їх контрагентів;
Розгляд і винесення на КУАП клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов по залученню пасивів на депозитні та або поточні рахунки юридичних осіб МСБ клієнтів;
Розгляд і винесення на ТК клопотання регіональних відділень по встановленню індивідуальних умов РКО з метою залучення МСБ клієнтів;

Начальник відділу корпоративного бізнесу

з 12.2004 по 11.2005 (11 місяців)
АКІБ «УкрСиббанк», Киев (Финансы, банки, страхование)

• Організація роботи відділу;
• організація роботи щодо залучення клієнтів на комплексне обслуговування;
• організація роботи з обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу:
-Депозитні операції - залучення та повний супровід;
-Кредитні операції - залучення та супровід;
-Розрахунково - касове обслуговування - залучення, супровід;
-СДС - погашення.
• здійснення оперативного зв'язку з клієнтами з питань банківського обслуговування (ознайомлення клієнтів з новими видами послуг і можливостями банку, анкетування і т.д.);
• підготовка договорів, посадових інструкцій та характеристик;
• аналіз середньоденних залишків і оборотів на клієнтських рахунках;
• Робота з безбалансовими відділеннями.

Головний спеціаліст відділу корпоративних клієнтів

з 02.2004 по 12.2004 (10 місяців)
ПАТ АБ «Укргазбанк», Киев (Финансы, банки, страхование)

• залучення клієнтів на комплексне обслуговування в банк на активні та пасивні операції;
• участь в розробці первинної документації по впровадженню, оформлення і супроводу нових видів банківських послуг і технологій;
• надання методологічної та консультаційної допомоги потенційним клієнтам банку;
• організація ділових зустрічей і участь в переговорах;
• аналіз клієнтської бази, підготовка звітності;
• аналіз середньоденних залишків і оборотів на клієнтських рахунках, аналітика.

Спеціаліст; провідний спеціаліст; начальник сектору аналізу фінансових потоків

з 06.2001 по 02.2004 (2 роки 8 місяців)
АКБ “ТАС-Комерцбанк”, Киев (Финансы, банки, страхование)

• організація роботи по залученню клієнтів на обслуговування в банк;
• Аналіз ринку банківських послуг з метою виявлення перспективних для впровадження в банку банківських продуктів, технологій і методів залучення клієнтів;
• надання методологічної та консультаційної допомоги потенційним клієнтам банку;
• організація ділових зустрічей і участь в переговорах;
• обслуговування виставок, на яких був присутній банк;
• участь в розробці первинних документів, пов'язаних з банківським обслуговуванням клієнтів
• аналіз клієнтської бази, підготовка звітності.

Комерційний директор газового відділу

з 01.1999 по 02.2000 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Галс – К Лтд», Киев (Нафтогаз)

• Робота з клієнтами щодо реалізації природного газу та подальшого технічного супроводу;
• Технічний супровід проведення комерційних та бюджетних взаємозаліків;
• Підписання договорів;
• Виписка податкових накладних та рахунків;
• Залучення клієнтів на обслуговування.

Знання і навички

Привлечение корпоративных клиентов на комплексное обслуживани

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ФЛИССАК МАКСИМ ЯРОСЛАВОВИЧ тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОПЫТ РАБОТЫ:
С 25.11.2014г. по настоящее время ПАО «Банк» 2-й группы
Начальник управления МСБ

С 13 августа 2007г. по 24.11.2014г.: ПАО КБ «Хрещатик»
Занимаемые должности:
– с 24/12/2007 по 24/03/2008 и. о. директора департамента корпоративного бизнеса.
– Начальник управления развития корпоративного бизнеса (c 13.08.2007).

Содержание работы:
Организация работы управления развития корпоративного бизнеса;
Привлечение корпоративных клиентов на комплексное обслуживание в банк;
Организация работы по обслуживанию корпоративных клиентов;
Развитие корпоративного бизнеса в регионах путем осуществления координации работы в регионах по вопросам привлечения и обслуживания клиентов, развития активных продаж продуктов и услуг, поддержка постоянной связи с региональными подразделами корпоративного бизнеса;
Подготовка и внедрение мероприятий по выполнению региональными отделениями плановых показателей по увеличению комиссионных доходов, остатков на депозитных и текущих счетах;
Проведение переговоров с потенциальными клиентами, в том числе совместно с региональными отделениями;
Рассмотрение и вынесение на тарифный комитет вопросов по установлению индивидуальных тарифов для существующих и потенциальных клиентов банка;
Рассмотрение и вынесение на КУАП ходатайства региональных отделений по установлению индивидуальных условий по привлечению пассивов на депозитных и текущих счетах корпоративных клиентов;
Развитие агентской сети с целью увеличения продаж банковских услуг;
Работа со страховыми компаниями;

Основная специализация работы, организация работы фронт-офиса:
1.Привлечение корпоративных клиентов на комплексное обслуживание и увеличение депозитного портфеля банка;
2.Работа с филиалами/региональными отделениями в части развития корпоративного бизнеса и выполнения плановых показателей. Наличие своей клиентской базы.
Рекомендации предоставлю по необходимости.

Декабрь 2005 г. по Август 2007г.: АО ВАБанк
Занимаемые должности:
•Клиент-менеджер ПКФ АО ВАБанк (с декабря 2005г. по февраль 2006г.);
•Региональный менеджер Управления развития клиентской базы Головного банка (с февраля 2006 г. по август 2007г.).

Содержание работы:
1.Привлечение корпоративных клиентов на комплексное обслуживание и увеличение депозитного портфеля банка;
2.Работа с филиалами/региональными отделениями в части развития корпоративного бизнеса и выполнения плановых показателей. Наличие своей клиентской базы.
Рекомендации предоставлю по необходимости.

Декабрь 2004 г. по Декабрь 2005 г.: АКИБ «УкрСиббанк»
Занимаемые должности: Начальник отдела корпоративного бизнеса.
Содержание работы:
-организация работы по привлечению клиентов на комплексное обслуживание в банк и дальнейшее сопровождение его работы с банком.
-организация работы по обслуживанию клиентов Корпоративного бизнеса:
Депозитные операции – привлечение и полное сопровождение;
Кредитные операции – привлечение и сопровождение;
Расчетно – касовое обслуживание – привлечение, сопровождение;
СДС – погашение.
• подготовка договоров, должностных инструкций и характеристик;
• анализ среднедневных остатков и оборотов на клиентских счетах;
• Работа с безбалансовыми отделениями.

Февраль 2004 г. по декабрь 2004 г.: ОАО АБ «Укргазбанк»
Занимаемые должности: Главный специалист отдела корпоративных клиентов
Содержание работы: организация работы по привлечению клиентов на комплексное обслуживание в банк и дальнейшее сопровождение его работы с банком.


Июнь 2001 г. по Февраль 2004 г. : АКБ “ТАС-Комерцбанк” (бывший АКБ «Киев-Приват»).
Занимаемые должности: специалист; ведущий специалист; начальник сектора анализа финансовых потоков
Содержание работы: организация работы по привлечению клиентов на комплексное обслуживание в банк и дальнейшее сопровождение его работы с банком.


1999-2001 ООО «Галс–К Лтд»
коммерческий директор газового отдела;
Содержание работы:
• Работа с клиентами;
• Техническое сопровождение проведения коммерческих и бюджетных взаимозачетов;
• Заключение договоров и дальнейшее обслуживание.


ОБРАЗОВАНИЕ
1994-1999г. - «Европейский университет финансов, информационных систем, менеджмента и бизнеса»: Факультет - Финансы и кредит; Специальность - Экономист; Присвоенная квалификация: Специалист экономики.

ПЕРСОНАЛЬНЫЕ ДАННЫЕ
• Дата рождения: 29 августа 1977 г.
• Семейное положение: женат, дочь 2003 г. и 2011 г. рождения.
• Контактный тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Владение языками: украинский, русский – свободно, английский (со словарем).
Навыки работы на компьютере: (MS Word, MS Excel, Access, Scrooge2, ODB - B2, Terrasoft CRM).
ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА
Организованность, стремление к повышению уровня образования и квалификации, способность работать в команде, пунктуальность, коммуникабельность, мобильность, организаторские качества; ответственность.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: