Резюме від 24 травня 2018 PRO

Andriy

Branch Manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Бердичів
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Sales Administration Department

з 09.2016 по нині (7 років 8 місяців)
Ltd «Inco-Food Berdychiv» (FMCG), Бердичів (Food Industry)

- Effectively lead and direct the planning, coordination of the departments;
- Team management (planning, organization, motivation and control);
- Participation in budget preparation and budget control;
- Cost optimization;
- Analyze, develops and oversees internal procedures and regulations;
- Daily sales performance monitoring;
- Developing an effective sales territory management plan/ Sales Representatives / assortment;
- Price optimization and adaptation;
- Financial analyses;
- Problem solving.

Leading specialist of sales planning Department

з 01.2016 по 09.2016 (8 місяців)
Ltd «Inco-Food Berdychiv» (FMCG), Бердичів (Food Industry)

- Control of accounts receivable contractors, sales representatives and regions;
- Implementation of mobile commerce system;
- Monitor performances and achieve sales goals;
- Prepare analytical reports.

Individual entrepreneur

з 12.2014 по 08.2015 (8 місяців)
Individual entrepreneur, Бердичів (commercial activity)

- purchase, repair and sale of metal-manufacturing equipment.

From the specialist to the Branch manager (had been working as Branch manager for 5 years)

з 05.2006 по 12.2014 (8 років 7 місяців)
PJS CB «PrivatBank» , PJS «VTB BANK», Житомир, Бердичів (Finance, banking, and insurance)

- effective team management (planning, organization, motivation and control);
- develop and execute integrated sales, relationship, and credit strategies to achieve desired revenue, expense and service goals;
- drive individual production goals;
- set expectations for branch staff, fostering an environment in which team members work together to achieve all business goals;
- Attract new clients and Support portfolio growth;
- Recruiting process (interviewing, decision making, adaptation of a new employee, mentoring);
- monitor compliance with current legislation of Ukraine.

Освіта

Business and Advanced Technologies Institute

Economic Cybernetics, economist, Житомир
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 8 місяців)

Degree with honors

Знання і навички

1C Internet banking Confidence 1C:Enterprise MS Excel Internet User MS Office PC User Operational and strategic management Management team and negotiation Creation and administration website (HTML, CSS, JavaScript) I'm good at presentation performance Skills to work with Google Analytics, SMM and AdWords Active attraction and quality service of customers

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

I am ready to actively learn, implement and change everything if it is necessary for the company.
I have high performance, absolute honesty and 100% persistence.
I take responsibility for the expected results.

Available own car, driving license category B, C1, C.
Ready for work trips.

Married, have a daughter (age 3 years).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати