Резюме от 2 апреля 2017 PRO

Piatnytskyi Andriy

Junior-Front-End developer, Project Manager

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
21 августа 1985 (32 года)
Город:
Бердичев
Готов к переезду:
Житомир, Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Head of Sales Administration Department

с 09.2016 по 02.2017 (5 месяцев)
Ltd «Inco-Food Berdychiv» (FMCG), Бердичів (Food Industry)

- Effectively lead and direct the planning, coordination of the departments;
- Team management (planning, organization, motivation and control);
- Participation in budget preparation and budget control;
- Cost optimization;
- Analyze, develops and oversees internal procedures and regulations;
- Daily sales performance monitoring;
- Developing an effective sales territory management plan/ Sales Representatives / assortment;
- Price optimization and adaptation;
- Financial analyses;
- Problem solving.

Leading specialist of sales planning Department

с 01.2016 по 09.2016 (8 месяцев)
Ltd «Inco-Food Berdychiv» (FMCG), Бердичів (Food Industry)

- Control of accounts receivable contractors, sales representatives and regions;
- Implementation of mobile commerce system;
- Monitor performances and achieve sales goals;
- Prepare analytical reports.

Individual entrepreneur

с 12.2014 по 08.2015 (8 месяцев)
Individual entrepreneur, Бердичів (commercial activity)

- purchase, repair and sale of metal-manufacturing equipment.

From the specialist to the Branch manager (had been working as Branch manager for 5 years)

с 05.2006 по 12.2014 (8 лет 7 месяцев)
PJS CB «PrivatBank» , PJS «VTB BANK», Житомир, Бердичів (Banking)

- effective team management (planning, organization, motivation and control);
- develop and execute integrated sales, relationship, and credit strategies to achieve desired revenue, expense and service goals;
- drive individual production goals;
- set expectations for branch staff, fostering an environment in which team members work together to achieve all business goals;
- Attract new clients and Support portfolio growth;
- Recruiting process (interviewing, decision making, adaptation of a new employee, mentoring);
- monitor compliance with current legislation of Ukraine.


Образование

Business and Advanced Technologies Institute

Economic Cybernetics, economist, Житомир

Высшее, с 09.2002 по 05.2007 (4 года 8 месяцев)

Degree with honors


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Confident PC user (1C: Enterprise 8, specialized banking software systems), Microsoft Office (with emphasis on Excel), confident user of Internet.
  • Operational and strategic management (5 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.
  • Management team and negotiation (7 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.
  • Creation and administration website (HTML, CSS, JavaScript) (1 год опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.
  • I'm good at presentation performance (7 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.
  • Skills to work with Google Analytics, SMM and AdWords (1 год опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.
  • Active attraction and quality service of customers (8 лет опыта)
    Эксперт, 2 года назад.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

I am ready to actively learn, implement and change everything if it is necessary for the company.
I have high performance, absolute honesty and 100% persistence.
I take responsibility for the expected results.

Available own car, driving license category B, C1, C.
Ready for work trips.

Married, have a daughter (age 2 years).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: