Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 листопада 2023 PRO

Олена

Начальник адміністративно-господарського управління, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник Адміністративно-господарського управління

з 02.2014 по нині (10 років 2 місяці)
АТ "Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- забезпечення розвитку регіональної мережі відділень та представництв шляхом відкриття нових та переміщення діючих підрозділів Банку;
- організація пошуку, підбір приміщень для відкриття нових та/або переїзду діючих підрозділів;
- проведення переговорів щодо оренди приміщень та укладання відповідних договорів оренди;
- забезпечення життєдіяльності підрозділів Банку, а також утримання оптимального резерву товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) для безперервності роботи Банку;
- проведення переговорів с постачальниками, проведення тендерів/конкурсів з постачання товарів/послуг та подальше укладання відповідних договорів;
- забезпечення операційного обліку та збереження ТМЦ, організація проведення планових та позапланових інвентаризацій;
- планування та забезпечення ефективного і комфортного розміщення працівників;
- організація та контроль проведення поточних і капітальних ремонтів приміщень, організація реконструкцій приміщень та введення їх в експлуатацію;
- забезпечення господарського та технічного обслуговування об'єктів Банку у відповідності до правил та норм виробничої санітарії, пожежної безпеки будівель та приміщень;
- забезпечення працездатності та безпечної експлуатації інженерно-технічних систем на об'єктах Банку;
- страхування рухомого та нерухомого майна;
- забезпечення співпраці з суб'єктами оціночної діяльності щодо оцінки власного майна Банку;
- забезпечення транспортної та складської логістики;
- організація та контроль безпечної експлуатації автопарку, в т.ч. забезпечення ПММ;
- організація реалізації заставного (рухомого та нерухомого) майна Банку;
- складання бюджету витрат підрозділу та контроль його належного використання.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення Управління справами

з 06.2010 по 01.2014 (3 роки 7 місяців)
ПАТ "Дельта Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- забезпечення підрозділів Банку ТМЦ, необхідними для його операційної діяльності, а також їх оптимального резерву для безперебійної роботи підрозділів Банку;
- проведення переговорів з постачальниками, проведення тендерів/конкурсів з постачання товарів/послуг та подальше укладання відповідних договорів;
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення ефективності використання ТМЦ, зниження витрат, пов'язаних з їх транспортуванням та зберіганням;
- організація роботи складського господарства, підвищення його технічного оснащення, забезпечення схоронності ТМЦ, що надходять до Банку;
- впровадження автоматизованої системи операційного обліку ТМЦ за допомогою штрих-кодування та налаштування програмного комплексу 1С;
- налагодження процесу операційного обліку ТМЦ у регіональній мережі Банку;
- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ.

Спеціаліст з обліку основних засобів

з 08.2009 по 06.2010 (10 місяців)
ПАТ «Універсальний Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація системи обліку ТМЦ Банку;
- ведення обліку ТМЦ у головному офісі та регіональних підрозділах компаній;
- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ у головному офісі та регіональних підрозділах компанії;
- підготовка даних для річного звіту щодо обліку ТМЦ.

Економіст підрозділу оптимізації взаєморозрахунків з клієнтами

з 02.2009 по 08.2009 (6 місяців)
ДП «Райське Джерело», Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення бази даних дебіторської заборгованості;
- проведення переговорів з клієнтами з питання погашення дебіторської заборгованості;
- проведення звірки взаєморозрахунків з клієнтами;
- підготовка Актів звіряння, рахунків, видаткових накладних та Актів виконаних робіт.

Завідуючий господарством

з 07.2007 по 02.2009 (1 рік 7 місяців)
IMB Group (ЗАТ «Міжнародній Іпотечній Банк», ТОВ «Фаворит Капітал»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація закупівель ТМЦ;
- ведення операційного обліку ТМЦ у головному офісі та регіональних підрозділах компаній;
- контроль за балансовими рахунками в АБС В2 та 1С:Підприємство (експлуатаційно-господарські витрати);
- ведення бази даних за видами витрат у регіональних підрозділах підприємства;
- ведення бази даних засобів мобільного зв'язку, а також аналіз та оптимізація витрат на мобільний зв'язок;
- аналіз витрат господарську діяльність банку, відстеження і закриття дебіторської заборгованості по підрозділам підприємства;
- проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ у головному офісі та регіональних підрозділах компанії;
- підготовка документації для проведення тендеру постачальників та робота з ними;
- підготовка даних для річного звіту щодо обліку ТМЦ.

Економіст з обліку основний засобів

з 09.2006 по 07.2007 (10 місяців)
ТОВ «Комерційний Банк «Дельта», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер-логіст

з 12.2005 по 08.2006 (8 місяців)
ДП «Інком-Кривий Ріг» ВАТ «Інком», Кривий Ріг (IT)

Освіта

Європейський університет

Менеджмент організацій, Кривий Ріг
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Гірничий технікум Криворізького Технічного університету

Конструювання, виробництво та обслуговування засобів обчислювальної техніки, Кривий Ріг
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet Adobe Photoshop Internet Explorer 1С:Предприятие CorelDRAW MS Visio АБС Б2 Adobe Банковское дело АБС Рисование

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вмію швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і адаптуватися до нових умов праці, поважаю відповідальне ставлення до роботи, ініціативність і самостійність у прийнятті рішень, віддаю перевагу системному підходу до вирішення поставлених завдань, не відчуваю складнощів у налагодженні комунікації з новими людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: