Резюме від 18 квітня 2024

Тарас

Керівник фінансово-економічної служби

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер

з 03.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Linza agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• аналітична робота в рамках проєктів з фінансової діагностики компаній;
• оцінка фінансового стану компанії, аналіз фінансової звітності;
• проведення аналізу фінансових моделей та бюджетів;
• систематизація інформації;
• підготовка аналітичних звітів;
• комунікація з клієнтами в рамках проєктів.

Начальник фінансово-економічної відділу

з 09.2022 по 02.2023 (5 місяців)
DIM, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•розроблення моделей стандартизація шаблонів інвестеційних бюджетів будівельних (девелоперських) проектів.
•розроблення методології бюджетування інвестеційних та будівельних проектів як з фінансової точки зору, так і з організаційної ( склад робочої групи) з урахуванням структури компанії.
•розробка інвестеційних бюджетів будівельних (девелоперських) проектів.
•аналіз бюджетного ринку в частині одиничних розцінок на роботи та економічних і фінансових показників проектів.
•контроль за розробленням бюджетів конкретних проектів відповідними робочими групами проектів на чолі з керівником проектів відповідно до затверджених моделей та методології.
•організація та контроль коректного обліку план-факту в проектах на стадіях реалізації, методична допомога фінансовим менеджерам в організації обліку за проектом.
•підготовка звітності для власників, директорів та партнерів в проектах.

Начальник фінансово-економічної служби

з 08.2017 по 09.2022 (5 років 1 місяць)
Stolitsa Group, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• стратегічне та поточне планування діяльності компанії (в т.ч. сценарне прогнозування та моделювання);
•розробка та впровадження системи бюджетування діяльності компанії (короткострокового та довгострокового), її допрацювання під потреби менеджменту (розробка єдиного регламенту і методик для формування планів, визначення форматів, ключових показників діяльності і т.п.);
•довгострокове і поточне планування діяльності компаній, складання прогнозів, моделювання сценаріїв діяльності, обгрунтування нових інвестиційних проектів;
•складання регламентованої звітності згідно облікової політики компанії та МСФЗ (P&L, CF та інші);
•розрахунок проміжних результатів діяльності групи компаній (оперативний факт з детальним аналізом можливих відхилень: складання P&L, проведення факторного аналізу маржинальності продукції, аналіз поточних операційних витрат; інші оперативні звіти, що відображають поточну ситуацію в господарській діяльності);
•оперативне управління фінансово-економічною діяльністю компаній на щоденінй основі, взаємодія з іншими підрозділами з метою прийняття оптимальних рішень в інтересах діяльності компаній;
•контроль та оптимізація бізнес-процесів компанії, виявлення та управління ризиками, їх мінімізація;

Керівник проектів

з 05.2016 по 08.2017 (1 рік 3 місяці)
Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• фінансовий аналіз позичальників, прогноз Cash flow, аналіз ринка, SWOT аналіз
• підготовка Action Plan, аналіз, презентація і захист проектів на Кредитних комітетах
• організація та контроль виконання рішень КК
• організація взаємодії з підрозділами банку (податкові ризики, ДЕФ, бухгалтерія) залученими в процес реалізації угод щодо погашення проблемних кредитів
• організація та контроль роботи проектними командами (в 1 проектну команду входить - аналітик / два юриста)
• проведення переговорів з позичальниками / власниками / покупцями активів / факторинговими компаніями
• організація робіт по проведенню due diligence (бухгалтерський, технічний, юридичний) зовнішніми компаніями. роботи безпосередньої реалізації заходів по поверненню проблемної заборгованості боржників корпоративного бізнесу;
• представлення інтересів Банку в органах ДВС, судах в процедурі банкрутства, правоохоронних органах;
• проведення переговорів, зустрічей та надання плану арбітражним керуючим та боржникам Банку по поверненню проблемної заборгованості.
• взаємодія з аутсорсинговими компаніями по наданню послуг пов’язаних з роботою та контроль по поверненню проблемної заборгованості;

Керівник проектів

з 02.2015 по 05.2016 (1 рік 3 місяці)
ПАТ "КБ "НАДРА", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація та контроль робочих груп (2-3 підрозділів).
Функціональні обов'язки:
• організація та контроль роботи проектної команди (аналітик / юрист / бек-офіс)
• розробка стратегії роботи з проблемними кредитами
• проведення переговорів з позичальниками / власниками / покупцями активів / факторинговими компаніями
• фінансовий аналіз позичальників, прогноз Cash flow, аналіз ринка, SWOT аналіз
• підготовка Action Plan, презентація і захист проектів на локальних Кредитних комітетах
• організація та контроль виконання рішень КК
• організація взаємодії з підрозділами банку (податкові ризики, ДЕФ, бухгалтерія) залученими в процес реалізації угод щодо погашення проблемних кредитів
• підготовка звітів за запитом керівництва Офісу
• організація робіт по проведенню due diligence (бухгалтерський, технічний, юридичний) зовнішніми компаніями. роботи безпосередньої реалізації заходів по поверненню проблемної заборгованості боржників корпоративного бізнесу;
- Представлення інтересів Банку в органах ДВС, судах в процедурі банкрутства, правоохоронних органах;
- Організація роботи робочих груп і регіональних управлінь Банка по питанням поверненню заборгованості в примусовому порядку;
- Проведення переговорів, зустрічей та надання плану арбітражним керуючим та боржникам Банку по поверненню проблемної заборгованості.
- Взаємодія з аутсорсинговими компаніями по наданню послуг пов’язаних з роботою та контроль по поверненню проблемної заборгованості;

Головний економіст Відділу фінансово-аналітичної роботи

з 04.2013 по 02.2015 (1 рік 10 місяців)
ПАТ "КБ "Надра", Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Складання бюджету Департаменту, та аналіз виконання;
- Комплексний аналіз фінансових витрат та доходів Департаменту, створення та захист презентацій для наглядової ради (аналіз динаміки роботи Департаменту, створення графіків та діаграм на основі даних статистики роботи, складання звітів роботи структурних підрозділів Департаменту)
- Контроль виконання річних/квартальних планів структурними підрозділами Департаменту;
- Організація взаємодії з іншими підрозділами Банка з метою моніторингу проблемної заборгованості боржника.
- Розробка та винесення на затвердження керівництва плану заходів з повернення проблемної заборгованості;
- Відповідальний секретар Комітету по роботі з проблемною заборгованістю (забезпечую супроводження діяльності Комітету, ведення Протоколів засідань Комітету)

Головний спеціаліст

з 11.2011 по 04.2013 (1 рік 5 місяців)
ДП НТЦ «Вуглеінновація», Киев (Освіта, наука)

- Формування планового/фактичного бюджета підприємства, анализ відхилень, перевищення планового бюджета;
- Складання та подання на затвердження фінансових планів в Міністерство енергетики та вугільної промисловості
- Захист на комітеті Міністерство енергетики та вугільної промисловості плану/факту фінансових показників підприємства

Асистент аудитора

з 04.2008 по 02.2010 (1 рік 10 місяців)
АФ ТОВ «Консалтінг ЛТД», Киев (Аудит, управленческий учет, финансово-юридический консалтинг)

- Підготовка та здача звітів в Податкову інспекцію, Пенсійний фонд, фонди соціального страхування;
- Ділове листування з клієнтами, та забезпечення документа обороту по підприємству;
- Архіваріус.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана

Факультет Економіки та Управління., Спеціальність – економіка підприємства, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Молодший менеджер проектів, Української асоціації управління проектів

2003

Головний бухгалтер, Навчальний центр ТОВ "Успіх"

2009

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Windows Internet Explorer Outlook Express Express

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: організованість, комунікабельність, педантичність, об'єктивність, відповідальність, активність, креативність, стресостійкість, бажання професійного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: