- PRO
Юлія
Керівник, 70 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2677172/
Досвід роботи
Керівник торгових центрів
з 09.2021 по нині
(3 роки 11 місяців)
WR Group, Львів (Нерухомість)
- Контроль роботи прибиральниць та охорони, складання графіків, видача зп
- Передача технічних проблем підрядникам, організація та контроль їх усунення
- Контроль дотримання орендарями умов договору
- Введення звітності витрат
- Замовлення хімії та робота з іншими обслуговуючими компаніями
- Запуск ТЦ з нуля
Адміністратор
з 04.2021 по 05.2021
(1 місяць)
Calzedonia, Львів (Легка промисловість)
- робота з показниками ефективності (конверсія, середній чек);
- навчання та розвитку персоналу;
- забезпечення виконання процесів та стандартів роботи магазину;
- активні продажі та спілкування з людьми;
- ведення документації.
Керівник відділу логістики
з 07.2018 по 02.2019
(7 місяців)
“Smaki-maki”, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
- видача та контроль розходів палива;
- керування відділом логістики, який складається з логістів та кур'єрів ;
- ведення звітності;
- аналіз роботи відділу, ведення статистки
- складання графіків для кур'єрів;
- контроль роботи персоналу;
- стажування нових працівників.
Керуюча
з 11.2014 по 05.2018
(3 роки 6 місяців)
"Корова Кольорова", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
У цій фірмі пройшла кар'єрний шлях від кухара-офіціанта, адміністратора закладу до керуючого закладом. На посаді керуючого працювала рік. В обов'язки входило:
- підбір персоналу, адаптація, навчання в процесі роботи
- робота з колективом, щодо дотримання стандартів роботи закладу, трудової дисципліни, відповідального ставлення до виконання своїх обов'язків
- складання графіків роботи для персоналу
- нарахування та видача зарплати
- систематичний контроль всього закладу, вирішення форс-мажорних та конфліктних ситуацій
- організація точок вуличної торгівлі на різних заходах у місті
- організація інвентаризації, ведення повної звітності щодо роботи закладу.
Офіціант
з 04.2013 по 10.2014
(1 рік 6 місяців)
“Кавалерка”, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
Обслуговування клієнтів згідно з визначеними стандартами у кафе.
Коректне спілкування, консультації, розрахунок клієнтів.
Офіціант
з 06.2012 по 10.2012
(4 місяці)
«Gloria Jean’s Coffees», Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
Обслуговування гостей у відповідності зі стандартами.
Допомога гостям під час вибору страв, напоїв.
Освіта
Львівський Державний Університет внутрішніх справ
Психології управління, Львів
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 8 місяців)
Знання і навички
- Користувач ПК
Додаткова інформація
Особисті якості: Врівноважена, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано. Доброзичлива, комунікабельна, працелюбна, наполеглива, пунктуальна, організована, охайна. Шкідливих звичок не маю.
Готова до розвитку в різних сферах, активного навчання. Легко адаптуюсь, пристосовуюсь до нових умов.
Схожі кандидати
-
Директор з продажів, керівник відділу продажу
Львів -
Руководитель колл-центра, супервайзер, аудит (прослуховування)
20000 грн, Львів, Київ , ще 4 міста -
Керівник відділу
Львів -
Начальник
Львів, Київ, Тернопіль -
Керівник виробництва
Львів, Дніпро , ще 2 міста -
Начальник відділу державної виконавчої служби
Львів, Вінниця , ще 8 міст