Резюме від 13 березня 2017 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2709094

Бізнес-аналітик, консультант з впровадження

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний директор з продажу

з 01.2014 по нині (10 років 5 місяців)
Виробництво і продаж лакофарбових матеріалів

Приватний підприємець з березня 2014 р. (оптова торгівля лакофарбовими матеріалами).
-виконання обов’язків регіонального директора з продажу, проведення зустрічей з бізнес партнерами, пошук нових клієнтів, холодні дзвінки, просування торгової марки на ринку.
-запропоновано керівництву підприємства-виробника створення сайту київського представництва і впровадження продажів з використанням спеціалізованих бізнес ресурсів, завдяки чому, було отримано замовлення на рекордний обсяг продукції з часів роботи підприємства;
-займався постановкою задач з розробки сайту (наповнення, архітектура, дизайн).
- останні півтора року також працюю в страховій компанії менеджером зі страхування за трудовим договором;
- ФОП наразі ліквідовується, отже є інтерес застосувати мої навички у сфері бізнес аналізу, впровадження.

Економіст з фінансової роботи

з 02.2008 по 12.2013 (5 років 10 місяців)
ПАТ "Оболонь", Киев (Харчова промисловість)

Обов’язки:
-аналіз бізнес процесів підприємства і вивчення книги процесів з метою оптимізації і автоматизації роботи відділу, виявлення недоліків і розробка методів вдосконалення;
-постановка задач департаменту з інформаційних технологій, написання бізнес вимог, технічних завдань, розробка прототипів проектних рішень для вдосконалення інформаційної системи обліку;
-контроль впровадження, тестування і виявлення недоліків під час ітеративного метода розробки з метою подальшого вдосконалення системи і максимально повної інтеграції проекту в загальну систему управління підприємством і налагодження синхронної роботи з іншими відділами і зацікавленими особами;
-робота пов’язана з отриманням цільових багатомільйонних кредитів від великих світових і вітчизняних фінансових установ;
-підготовка документів для передачі майна під заставу і подальше супроводження, подання необхідної фінансово-статистичної інформації для банківських установ, оціночних і страхових компаній при отриманні цільових кредитів і рефінансування кредитного портфелю а також внутрішньої звітності для перших осіб підприємства;
-проведення презентацій обладнання, товарів і сировини, виробничих ліній, об’єктів нерухомості для передачі в заставу, перемовини щодо вигідного прийняття в заставу проблемних об’єктів застави;
-ведення переговорів з оціночними компаніями і банками для досягнення нижнього ринкового рівня цін на кредитні і оціночні послуги, а також скорочення терміну оцінки майна;
-здійснення перерахування відсотків і погашень кредитів в системі клієнт - банк (обсяги платежів - десятки мільйонів грн);
-приймав участь у складанні бюджетів відділу і надавав пропозиції по автоматизації роботи процесів бюджетування на підприємстві.
Досягнення:
-запропоновано керівництву і успішно доведено до завершення проект з автоматизації обліку всього заставного майна корпорації, включаючи віддалені філії і допоміжні заводи в інформаційно-обліковій системі управління, що дало змогу значно прискорити роботу з фінансовими установами при отриманні цільових кредитів, подальшого супроводження інвестиційних проектів і не вводити нові штатні одиниці у відділі.
-увійшов до складу акціонерів.

Бухгалтер

з 09.2006 по 01.2008 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Кард-Сістемс», Киев ((Системи безпеки))

Обовязки:
-ведення усіх дільниць бухгалтерського обліку підприємства, допомога головному бухгалтеру і фінансовому директору в складанні фінансової і податкової звітності.
-здійснення платежів по системі клієнт-банк.
-взаємодія з постачальником програмного забезпечення по вдосконаленню функціонування облікової системи.

Бухгалтер

з 06.2006 по 09.2006 (3 місяці)
ТОВ «Фінконсульцентр»; Юридична фірма «Шевченко – Дідковський і партнери м. Київ., Киев (послуги)

Обовязки: ведення окремих дільниць бухгалтерського обліку і аудиту

Бухгалтер

з 02.2003 по 06.2006 (3 роки 4 місяці)
ЗАТ КПО «Медапаратура», Киев (медична техніка)

Обовязки:
-впровадження з нуля системи 1С на підприємстві, автоматизація розрахунку зарплати, нарахування дивідендів, основних засобів, фінансової звітності, впровадження системи клієнт – банк.
-постановка задач для розробників програмного забезпечення для вдосконалення бізнес процесів і контроль за їх виконанням
-написання технічних завдань, створення прототипів і вимог для проектів автоматизації
-тестування і контроль за подальшим вдосконаленням розроблених рішень по автоматизації бізнес процесів
-навчання персоналу бухгалтерії роботі з 1С й іншими програмами.

Освіта

Київський національний економічний університет

«Облік і аудит в управлінні підприємницькою діяльністю», Киев
Вища, з 2004 по 2005 (1 рік 1 місяць)

Диплом магістра

Національна Академія державної податкової служби України

«Облік і аудит в промисловості», Ірпінь.
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 9 місяців)

Диплом бакалавра

Додаткова освіта та сертифікати

Київські державні курси іноземних мов «Інтерлінгва» (англійська мова)

2007-2009

НБУ імені М.Б.Драгоманова «Вступ у мале підприємництво» свідоцтво.

2014

TeleTrade «Financial markets trading» сертифікат. Торгівля валютами на ринку "Форекс".

2014

"Продаж полісів УЗК з використанням системи "Green Card он-лайн".Розроблено АСК "Інго Україна" та отримав доступ до роботи.

2016

Знання і навички

MS Excel MS Word Windows САПР SAP ERP Операційні системи КУБ ЛІГА:ЗАКОН

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Кінаш Олег Богданович

Кінаш Олег Богданович

Начальник відділу залучення кредитів., ПАТ "Оболонь"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

-Маю більше ніж 10 річний досвід роботи у сфері економіки, фінансів, автоматизації бізнес процесів і близько трьох років у сфері продажів. Маю навички спілкування з партнерами і ведення переконливих переговорів.
-Водійські права категорії Б
-Мови: українська, російська (вільно), англійська – середній рівень.
-Швидко навчаюся, неконфліктний.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: