Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2709094
Бізнес-аналітик, консультант з впровадження
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Регіональний директор з продажу
з 01.2014 по нині
(10 років 5 місяців)
Виробництво і продаж лакофарбових матеріалів
Приватний підприємець з березня 2014 р. (оптова торгівля лакофарбовими матеріалами).
-виконання обов’язків регіонального директора з продажу, проведення зустрічей з бізнес партнерами, пошук нових клієнтів, холодні дзвінки, просування торгової марки на ринку.
-запропоновано керівництву підприємства-виробника створення сайту київського представництва і впровадження продажів з використанням спеціалізованих бізнес ресурсів, завдяки чому, було отримано замовлення на рекордний обсяг продукції з часів роботи підприємства;
-займався постановкою задач з розробки сайту (наповнення, архітектура, дизайн).
- останні півтора року також працюю в страховій компанії менеджером зі страхування за трудовим договором;
- ФОП наразі ліквідовується, отже є інтерес застосувати мої навички у сфері бізнес аналізу, впровадження.
Економіст з фінансової роботи
з 02.2008 по 12.2013
(5 років 10 місяців)
ПАТ "Оболонь", Киев (Харчова промисловість)
Обов’язки:
-аналіз бізнес процесів підприємства і вивчення книги процесів з метою оптимізації і автоматизації роботи відділу, виявлення недоліків і розробка методів вдосконалення;
-постановка задач департаменту з інформаційних технологій, написання бізнес вимог, технічних завдань, розробка прототипів проектних рішень для вдосконалення інформаційної системи обліку;
-контроль впровадження, тестування і виявлення недоліків під час ітеративного метода розробки з метою подальшого вдосконалення системи і максимально повної інтеграції проекту в загальну систему управління підприємством і налагодження синхронної роботи з іншими відділами і зацікавленими особами;
-робота пов’язана з отриманням цільових багатомільйонних кредитів від великих світових і вітчизняних фінансових установ;
-підготовка документів для передачі майна під заставу і подальше супроводження, подання необхідної фінансово-статистичної інформації для банківських установ, оціночних і страхових компаній при отриманні цільових кредитів і рефінансування кредитного портфелю а також внутрішньої звітності для перших осіб підприємства;
-проведення презентацій обладнання, товарів і сировини, виробничих ліній, об’єктів нерухомості для передачі в заставу, перемовини щодо вигідного прийняття в заставу проблемних об’єктів застави;
-ведення переговорів з оціночними компаніями і банками для досягнення нижнього ринкового рівня цін на кредитні і оціночні послуги, а також скорочення терміну оцінки майна;
-здійснення перерахування відсотків і погашень кредитів в системі клієнт - банк (обсяги платежів - десятки мільйонів грн);
-приймав участь у складанні бюджетів відділу і надавав пропозиції по автоматизації роботи процесів бюджетування на підприємстві.
Досягнення:
-запропоновано керівництву і успішно доведено до завершення проект з автоматизації обліку всього заставного майна корпорації, включаючи віддалені філії і допоміжні заводи в інформаційно-обліковій системі управління, що дало змогу значно прискорити роботу з фінансовими установами при отриманні цільових кредитів, подальшого супроводження інвестиційних проектів і не вводити нові штатні одиниці у відділі.
-увійшов до складу акціонерів.
Бухгалтер
з 09.2006 по 01.2008
(1 рік 4 місяці)
ТОВ «Кард-Сістемс», Киев ((Системи безпеки))
Обовязки:
-ведення усіх дільниць бухгалтерського обліку підприємства, допомога головному бухгалтеру і фінансовому директору в складанні фінансової і податкової звітності.
-здійснення платежів по системі клієнт-банк.
-взаємодія з постачальником програмного забезпечення по вдосконаленню функціонування облікової системи.
Бухгалтер
з 06.2006 по 09.2006
(3 місяці)
ТОВ «Фінконсульцентр»; Юридична фірма «Шевченко – Дідковський і партнери м. Київ., Киев (послуги)
Обовязки: ведення окремих дільниць бухгалтерського обліку і аудиту
Бухгалтер
з 02.2003 по 06.2006
(3 роки 4 місяці)
ЗАТ КПО «Медапаратура», Киев (медична техніка)
Обовязки:
-впровадження з нуля системи 1С на підприємстві, автоматизація розрахунку зарплати, нарахування дивідендів, основних засобів, фінансової звітності, впровадження системи клієнт – банк.
-постановка задач для розробників програмного забезпечення для вдосконалення бізнес процесів і контроль за їх виконанням
-написання технічних завдань, створення прототипів і вимог для проектів автоматизації
-тестування і контроль за подальшим вдосконаленням розроблених рішень по автоматизації бізнес процесів
-навчання персоналу бухгалтерії роботі з 1С й іншими програмами.
Освіта
Київський національний економічний університет
«Облік і аудит в управлінні підприємницькою діяльністю», Киев
Вища, з 2004 по 2005 (1 рік 1 місяць)
Диплом магістра
Національна Академія державної податкової служби України
«Облік і аудит в промисловості», Ірпінь.
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 9 місяців)
Диплом бакалавра
Додаткова освіта та сертифікати
Київські державні курси іноземних мов «Інтерлінгва» (англійська мова)
2007-2009
НБУ імені М.Б.Драгоманова «Вступ у мале підприємництво» свідоцтво.
2014
TeleTrade «Financial markets trading» сертифікат. Торгівля валютами на ринку "Форекс".
2014
"Продаж полісів УЗК з використанням системи "Green Card он-лайн".Розроблено АСК "Інго Україна" та отримав доступ до роботи.
2016
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
Кінаш Олег Богданович
Начальник відділу залучення кредитів., ПАТ "Оболонь"
Додаткова інформація
-Маю більше ніж 10 річний досвід роботи у сфері економіки, фінансів, автоматизації бізнес процесів і близько трьох років у сфері продажів. Маю навички спілкування з партнерами і ведення переконливих переговорів.
-Водійські права категорії Б
-Мови: українська, російська (вільно), англійська – середній рівень.
-Швидко навчаюся, неконфліктний.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Регіональний директор з продажу, 10 років 5 місяців
- Економіст з фінансової роботи, ПАТ "Оболонь", 5 років 10 місяців
Схожі кандидати
Программист 1С, консультант, внедренец, бизнес-аналитик (УПП, ЗУП, УТП, КУП, УТ)
Київ, Дистанційно
Спеціаліст із впровадження, бізнес-аналітик
30000 грн, Київ
IT-спеціаліст, бізнес-аналітик (впровадження CRM-систем)
22000 грн, Київ, Тернопіль, Харків
IT-директор, -консультант, бізнес-аналітик (PL-SQL)
Київ
Фахівець з впровадження облікових систем, бізнес-аналітик
45000 грн, Київ
Консультант-внедренец (1С, BAS)
50000 грн, Київ, Дистанційно