Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Олена

Керівник, менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор готелю

з 05.2022 по 04.2023 (11 місяців)
Парк-готель "Швейцарія", с. Обарів (Готельно-ресторанний бізнес)

Головне досягнення - успішний перезапуск закладу після закриття, пов'язаного з пандемією та війною.
Часткове виконання обов'язків головного інженера у межах своєї зони відповідальності.
Решта обов'язків директора готелю, як і в попередньому місці роботи.

Старший адміністратор, директор готелю, басейну-сауни та пральні; директор комплексу

з 10.2018 по 04.2022 (3 роки 6 місяців)
Розважально-оздоровчий комплекс «Підкова», Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

•створення позитивного іміджу закладу, напрацювання лояльних гостей: пошук, проведення навчання та інструктажів персоналу; належна організація прийому, реєстрації та необхідного обслуговування делегацій, відвідувачів та гостей готелю, басейну-сауни, забезпечення створення їм комфортних умов перебування, консультування; своєчасне вживання заходів щодо запобігання та розв'язання конфліктних ситуацій;
•оптимізація програмного забезпечення готелю та басейну-сауни, належний облік роботи персоналу, жорсткий контроль та унеможливлення службових зловживань;
•перегляд цінової політики та асортименту товарних позицій на основні та додаткові послуги закладу;
•детальний аналіз бази контрагентів закладу, умов співпраці, вибір кращих постачальників;
•удосконалення роботи пральні: зменшення собівартості й одночасне поліпшення якості прання;
•контроль за належним технічним станом приміщень закладу, роботи діючого технологічного обладнання, дотримання встановлених параметрів, своєчасне вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків або недопущення їх у майбутньому;
•активна участь та успішне відкриття нової черги номерного фонду закладу (9 унікальних дизайнерських номерів), їх повна комплектація, прийняття в експлуатацію, навчання персоналу, введення в діючу базу обліку, подальший продаж;
•постійний контроль дохідної та витратної частин, вжиття заходів щодо ефективного господарювання та раціонального витрачання коштів;
•ведення форм звітності управлінського обліку.

Провідний фахівець з питань інформаційно-аналітичного забезпечення

з 05.2015 по 04.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Рівнетеплоенерго», Ровно (Послуги для населення та бізнесу)

упорядкування й ведення діловодства за зверненнями громадян; створення позитивного іміджу підприємства, надання пропозицій щодо оптимізації роботи структурних підрозділів підприємства;
підготовка розпорядчих документів та жорсткий контроль за строками виконання доручень керівника;
забезпечення ефективної комунікації зі споживачами (надання пропозицій та участь у реалізації абонентної політики підприємства, медіа-планування та медіа-підтримка діяльності підприємства);
розробка, модернізація та змістове наповнення офіційного сайту підприємства;
тісна співпраця з представниками ЗМІ (написання статей, сценаріїв відео- та аудіороликів, сюжетів, підготовка участі представників підприємства у прямих ефірах і тематичних програмах тощо);
виконання функцій контент-менеджера: керування змістом та самостійне інформаційне наповненням офіційного веб-сайту підприємства та сторінок у соцмережах: ініціювання, написання, збір інформації, погодження з керівництвом, вибір/обробка графічних матеріалів, самостійне розміщення в майстерні сайту WordPress, поширення у соцмережах; контроль за актуальністю інформації; підтримка комунікації: відповіді на питання, контроль за цензурою, видалення спаму; облік статистики відвідуваності веб-сайту, особистого кабінету споживача, сторінок у соцмережах тощо.

Начальник відділу проведення закупівель департаменту МТЗ

з 11.2013 по 04.2014 (5 місяців)
Державне акціонерне товариство «Чорноморнафтогаз» НАК «Нафтогаз України», Сімферополь (Гірнича промисловість)

участь у розробці внутрішніх регламентів Товариства, річному плануванні закупівель, які регулюють порядок здійснення останніх;
контроль за чітким дотриманням встановленого порядку закупівель в Товаристві;
перевірка, коригування, а також розробка документації конкурсних торгів і конкурсної документації;
оптимізація роботи підпорядкованого відділу та удосконалення процесів взаємодії структурних підрозділів Товариства;
розробка проекту нового Положення про проведення закупівель товарів, робіт та послуг для потреб ДАТ "Чорноморнафтогаз";
участь у роботі Комітету конкурсних торгів та Конкурсної комісії з вибору постачальників товарів, робіт і послуг для потреб Товариства.

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Факультет української мови та літератури, спеціальність "Українська мова і література, зарубіжна література", Рівне
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

2000 р. – перемога в турі з української мови на Всеукраїнській
студентській олімпіаді з української мови та літератури (м. Київ).

2005 р. – навчання за програмою «Організація загального діловодства на підприємстві» (м. Київ).

2007 р. – навчання за програмою «Кадровий менеджмент. Управління персоналом» (м. Київ).

2010 р. – Школа універсального журналіста (м. Рівне).

Березень-листопад 2013 р. – робота в проекті «Відповідальна інвестиція – інвестиція в кадри. Підвищення кваліфікації керівного складу в сфері комунального господарства органів місцевого самоврядування в Україні – ІІ тур» в рамках програми «Польська допомога для розвитку 2013». Участь у розробці багаторічного плану розвитку і модернізації водопровідно-каналізаційної інфраструктури підприємства, а також у формуванні й аналізі інвестиційного проекту.

З червня 2016 р. і дотепер – вивчення англійської мови (Callan Method).

З лютого 2018 р. і дотепер – вивчення польської мови.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CorelDRAW Управлінські навички Iiko WordPress Документообіг ProHotel Лідерство Комунікабельність Стресостійкість Ведення документації Управління командою

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особистісні якості: працюю ефективно й результативно, умію керувати часом, орієнтуватися у нестандартних ситуаціях та приймати правильні рішення; маю аналітичний склад розуму та відмінні організаторські здібності; ініціативна, цілеспрямована, вимоглива; не потребую постійного контролю над собою; швидко й легко вчуся.

Інтереси та захоплення: подорожі, спілкування з людьми, вивчення мов, психологія, бізнес-література, театр, музика, кіно.

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.


Інший досвід роботи:

2010-2013 рр. – РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал»
Посади: помічник директора-начальник відділу діловодства та зовнішніх зв’язків, провідний фахівець з питань інформаційно-аналітичного забезпечення інформаційно-аналітичної групи
•упорядкування й ведення діловодства та архівної справи на підприємстві;
•підготовка розпорядчих документів та жорсткий контроль за строками виконання доручень керівника;
•ведення вхідної/вихідної кореспонденції, контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду;
•забезпечення ефективної комунікації зі споживачами (надання пропозицій та участь у реалізації абонентної політики підприємства, медіа-планування та медіа-підтримка діяльності підприємства);
•створення позитивного іміджу підприємства, надання пропозицій щодо оптимізації роботи структурних підрозділів підприємства;
•розробка, модернізація та змістове наповнення офіційного сайту підприємства;
•тісна співпраця з представниками засобів масової інформації (написання статей, сценаріїв відео- та аудіороликів, сюжетів, підготовка участі представників підприємства у прямих ефірах і тематичних програмах тощо);
•ведення переговорів, робота з рекламодавцями.


2007-2008 pp. – РФ ВАТ «Страхова компанія «Універсальна»
Посади: спеціаліст зі страхування відділу транспортного страхування, офіс-менеджер
•обслуговування VIP та корпоративних клієнтів, ділові зустрічі й контакти;
•вивчення та аналіз потреб потенційних страхувальників, забезпечення інтересів Компанії, збереження комерційної та конфіденційної інформації;
•укладення стандартних та нестандартних договорів страхування, їх облік та зберігання;
•створення й збереження службової документації за своїм напрямом діяльності;
•проведення навчання страхових агентів;
•ведення кадрового діловодства та військового обліку;
•забезпечення ефективного функціонування Системи управління якістю, стандартизація та уніфікація всіх бізнес-процесів структурного підрозділу.


2005-2007 pp. – РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал»
Посада: завідувач канцелярії
•своєчасне оброблення кореспонденції, доставляння її за призначенням;
•контроль за строками виконання документів, правильністю оформлення спеціалізованої документації та документів ділового спілкування, виправлення недоліків змістового і стилістичного характеру;
•організація реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства;
•підвищення іміджу підприємства, захист інтересів підприємства та керівника.


2002-2005 pp. – АВКТВТ «Рівненська кондитерська фабрика»
Посада: секретар-референт керівника підприємства
•раціональна організація робочого часу, забезпечення й обслуговування роботи керівника, контроль за строками виконання його доручень;
•організація і ведення вхідної, внутрішньої та написання й кориґування вихідної документації;
•стеження за достовірністю та своєчасністю інформації, що надходить на адресу керівника;
•правильність оформлення спеціалізованої документації та документів ділового спілкування.


2000-2002 pp. – Рівненський державний гуманітарний університет
Посади: редактор, методист вищої категорії редакційно-видавничого відділу
•перевірка комплексності рукописів, усунення орфографічних і пунктуаційних помилок, додержання технічних правил набору;
•виправлення недоліків змістового і стилістичного характеру;
•забезпечення правильності написання й уніфікації термінів, символів, умовних скорочень, бібліографічних описів словників, посібників, підручників, методичних розробок, монографій, періодичних наукових видань, наукових збірників, затверджених ВАК України, дисертацій, авторефератів тощо.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: