Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Александр

Менеджер відділу закупівель, постачання, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу закупівель

з 04.2021 по 02.2024 (2 роки 10 місяців)
A.G.R. GROUP, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-Проведення тендерів зі сторони замовника на майданчику APS-Tender
-Закупівля ПММ, посівного матеріалу, добрив, засобів захисту рослин (ЗЗР)
-Закупівля запасних частин до сільськогосподарської, вантажної та легкової техніки
-Моніторинг ринку та пошук альтернативних постачальників (пошук постачальників з максимально вигідними умовами співробітництва, оцінка, вибір, підтримка відносин, ведення бази постачальників)
-Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні
-Ведення перемовин з постачальниками для досягнення найбільш вигідних умов співпраці для холдингу
-Укладання договорів та контрактів з найбільш вигідними для холдингу умовами
-Складання, підготовка та супровід договорів та інших документів з контрагентами та подальшим підписанням їх в електроних системах Медок/Вчасно
-Консолідація заявок від різних підрозділів підприємства для створення оптових закупівель
-Організація та контроль замовлень
-Контроль поставок та оплат
-Ведення балансів з постачальниками по товарах та послугах
-Планування та забезпечення виконання плану-графіка закупівель у рамках затверджених термінів та бюджетів, управління запасами
-Аналітична робота за станом ринку, конкурентного середовища
- Здатність налагоджувати міцні ділові відносини з контрагентами
- Вміння ефективно аналізувати пропозиції отримані від різних контрагентів
-Забезпечення взаємодії між відділами (інженерним, логістики, закупівель, юридичним, кошторисний відділ, склади)
-Участь в тендерах зі сторони замовника
-Проведення переговорних процедур для остаточного ухвалення рішень по закупці

Начальник відділу закупівель

з 11.2018 по 04.2021 (2 роки 5 місяців)
ПП "СПС-А", ТОВ "НП ЕЛЕКТРО", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Забезпечення будівельних об'єктів ТМЦ, механізмами, матеріалами та необхідним обладнанням (електрика, СКУД, СКД, відеоспостереження, пожежні системи, димовидалення, спринклерні системи, охоронні системи), у різних районах Києва
-Проведення переговорів з постачальниками та укладання договорів поставки обладнання, комплектуючих та послуг на найбільш вигідних умовах
-Моніторинг ринку та пошук альтернативних постачальників (пошук постачальників з максимально вигідними умовами співробітництва, оцінка, вибір, підтримка відносин, ведення бази постачальників)
-Ведення переговорів, забезпечення кращих умов закупівлі матеріалів та обладнання
-Складання, підготовка та супровід договорів з контрагентами та подальшим підписанням
-Організація та контроль замовлень
-Контроль поставок та оплат
-Ведення балансів з постачальниками по товарах та послугах;
-Організація та контроль процесу обліку та зберігання матеріальних цінностей
-Контроль витрат та формування культури довгострокової економії витрат на закупівлю ТМЦ на підприємстві
-Планування та забезпечення виконання плану-графіка закупівель у рамках затверджених термінів та бюджетів, управління запасами
-Створення ефективної системи роботи з постачальниками
-Аналітична робота за станом ринку, конкурентного середовища
-Забезпечення взаємодії між відділами (відділ логістики, відділ проектування, кошторисний відділ, склади)
-Контроль та своєчасне отримання товару та послуг, а також ведення документообігу з постачальниками

Заступник директора

з 03.2016 по 11.2018 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "АБ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Київ (Охорона, безпека)

-Створення тендерного відділу з нуля;
-Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями в системі "Prozorro" та інших тендерних майданчиках та сервісах;
-Складання, ведення, наповнення, зберігання та підтримка актуальності бази даних для тендерно-договірного відділу;
-Підготовка, погодження необхідних документів для тендерів;
-Аналіз тендерної документації на відповідність чинному законодавству.
-Ведення переговорів із замовниками та усунення дискримінаційних вимог, шляхом внесення змін до тендерних документацій замовників (підготовка скарг, вимог, участь у засіданнях АМКУ).
-Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
-Складання договорів та ведення договірної роботи.
-Контроль за виконанням робіт/послуг за укладеними договорами;
-Узгодження технічних питань з підрядниками, постачальниками, покупцями;
-Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом;
-Проведення повного ребрендінгу підприємства;
-Підбір та навчання персоналу;
-Мінімізація витрат підприємства;
-Закупівля, логістика, митне очищення (експорт/імпорт), складський облік, продаж, оформлення первинної документації 1С, заповнення та складання необхідної логістичної документації при відвантажені ТМЦ тощо;
-Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
-Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами.
-Усього в підпорядкуванні до 50 осіб

Заступник директора

з 08.2015 по 02.2016 (6 місяців)
ТОВ "Українский Будівельна Спілка", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
• Складання тендерної документації для закупівлі товарів та послуг;
• Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями у системі "Prozorro";
• Створення тендерно-договірного відділу з нуля;
• Замовлення, постачання бурового, запірного, нафтопромислового обладнання та хім. реагентів для буріння та гідророзриву на свердловини (ПАТ «Укргазвидобування», ВАТ «Укрнафта», ПАТ «Укртрансгаз» та інші);
• Узгодження технічних питань із підрядниками, постачальниками, покупцями;
• Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом
• Підбір та навчання персоналу;
• Мінімізація витрат підприємства;
• Закупівля, логістика, митне очищення, склади, продаж, оформлення первинної документації тощо;
• Планування закупівель, керування товарними запасами, інвентаризація.
• Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами.
• Досвід ведення договірної роботи.
• Контроль за виконанням робіт за укладеними договорами;
• Загалом у підпорядкуванні до 30 осіб

Директор

з 04.2011 по 04.2014 (3 роки)
ТОВ "Бурінком Україна", Київ (Гірнича промисловість)

•Організація роботи підприємства з нуля;
•Організацією фінансової роботи на підприємстві;
•Складання фінансових планів, прогнозних балансів та бюджетів коштів, планів реалізації продукції (товарів, послуг, робіт), планів із прибутку;
•Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
•Складання тендерної документації для закупівлі товарів та послуг;
•Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями (такими як ПАТ «Укргазвидобування», ПАТ «Укрнафта», ПАТ «Чорноморнафтогаз» та інші);
•Замовлення, постачання бурового обладнання та хім. реагентів для буріння та гідророзриву на свердловини (ПАТ «Укргазвидобування», ПАТ «Укрнафта», ПАТ «Чорноморнафтогаз», ПАТ «Укртрансгаз» та інші);
•Впровадження нових технологій у буріння свердловин алмазним інструментом, а також виконання ексклюзивних розробок індивідуального інструменту під певні свердловини та родовища;
• Скорочення часу буріння свердловин та збільшенням їхнього дебету;
•Організація безперебійного постачання виробничих комплектуючих для функціонування заводу з виробництва бурового обладнання "Універсальна бурова техніка" (ТОВ "УНІБУРТЕХ") м. Дрогобич;
•Аналіз планової потреби та комплектуючих (для заводу з виробництва бурового обладнання "Універсальна бурова техніка"(ТОВ "УНІБУРТЕХ") м. Дрогобич) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та наступні місяці;
•Оформлення заявок на закупівлю та постачання комплектуючих з виробничими підрозділами, погодження з постачальниками термінів та обсягів постачання для забезпечення безперебійної роботи заводу;
•Управління та взаємодія з постачальниками в рамках встановлених правил забезпечення сталого постачання матеріалів та комплектуючих виробництва.
•Моніторинг ринків матеріалів і послуг, що закуповуються;
•Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
•Оптимізація процесу постачання;
•Управління та взаємодія з постачальниками в рамках встановлених корпоративних правил забезпечення сталого постачання матеріалів та комплектуючих.
• Узгодження технічних питань із підрядниками, постачальниками, покупцями;
•Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом;
•Підбір та навчання персоналу;
•Мінімізація витрат підприємства;
•Закупівля, логістика, митне очищення, склади, продаж, оформлення первинної документації тощо;
•Організації роботи складської та транспортної логістики;
•Організація та контроль ЗЕД поставок (імпорт/експорт);
•Контроль та оптимізація залишків ТМЦ на складах підприємств холдингу;
•Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація;
•Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами;
•Контроль за виконанням робіт за укладеними договорами;
•Виконання короткострокового та довгострокового кредитування підприємства, залучення інвестицій та позикових коштів, використання власних коштів підприємства;
•Досвід ведення великої корпорації мобільного зв'язку

Менеджер, Заступник технічного директора

з 05.2003 по 07.2012 (9 років 2 місяці)
ТОВ "Волгабурмаш Україна", Київ (Гірнича промисловість)

- Очолював відділ закупівель та плановий відділ;
- Розвиток, реалізація та контроль виконання політики підприємства у галузі закупівель, дисципліни поставок
-Реалізація заходів щодо зниження вартості закупівель та оптимізації процесів та структури управління.
- Замовлення та постачання матеріально-технічного забезпечення для повноцінного функціонування Дрогобицького долотного заводу, м. Дрогобич
- Аналіз планової потреби у комплектуючих (для Дрогобицького долотного заводу, м. Дрогобич) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та наступні місяці.
- Моніторинг ринків закуповуваних матеріалів та послуг;
- Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
- Консолідація заявок на закупівлю/постачання комплектуючих з виробничими підрозділами, погодження з постачальниками термінів та обсягів постачання для забезпечення безперебійної роботи Дрогобицького долотного заводу, м.Дрогобич.
- Оптимізація процесу постачання.
- Укладання договорів з покупцями та постачальниками;
- Узгодження технічних питань з підрядниками, постачальниками, покупцями;
- Ведення складу (прихід, видача товару, оформлення накладних, товаро-супровідних документів тощо);
- Контроль наявності повного комплекту оформлених документів за угодами з постачальниками (договорів, специфікацій, довіреностей, РН, ТТН, сертифікатів та інших документів, пов'язаних із закупівельною діяльністю компанії в рамках укладених контрактів)
- Підготовка товару до продажу/відвантаження;
- Замовлення товару у постачальників;
- Контроль відділу логістики;
- Організація та контроль імпортно-експортних поставок.
- Контроль та організація роботи відділу ЗЕД (імпорт/експорт);
- Отримання необхідних сертифікатів, ліцензій та дозволів для митного оформлення та декларування;
- Контроль за відділом інформатизації
- Координатор великої корпорації (мобільний зв'язок – 7 підприємств холдингу)

Менеджер з закупівель, Декларант ЗЕД

з 01.2001 по 05.2003 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ТД "Аквапласт", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Відділ закупівель та плановий відділ;
- Організація безперебійного функціонування заводу з виробництва ПЕТ-форм та кришок для ПЕТ-продукції (УЧ ТОВ "Аквапласт", м.Немирів)
- Укладання та ведення договорів з покупцями та постачальниками;
- Узгодження технічних питань з постачальниками обладнання;
- Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією
- Аналіз та планування потреби у сировині та комплектуючих (для заводу УЧ ТОВ "Аквапласт", м.Немирів та Торгового дому "Аквапласт", м. Київ) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та майбутні місяці.
- Консолідація заявок на закупівлю та поставку сировини та комплектуючих з виробничими підрозділами заводу УЧ ТОВ "Аквапласт", м. Немирів, згідно з умовами підписаних договорів, погодження з постачальниками строків та обсягів поставок.
- Оптимізація процесу постачання.
- Ведення складу (прихід, видача товару, оформлення накладних, товаро-супровідних документів, міжскладське переміщення тощо);
- Робота з актами приймання товару, поверненнями, переоцінкою;
- Аналіз залишків товару на складах, резервування товару;
- Ведення документації із сертифікації на товар.
- Підготовка товару до відвантаження;
- Замовлення товару у постачальників;
- Контроль відділу логістики;
- Контроль та організація роботи відділу ЗЕД;
- Отримання необхідних сертифікатів, ліцензій та дозволів для митного оформлення;
- Координатор великої корпорації (мобільний зв'язок 7 підприємств холдингу)

Комерційний директор

з 03.2000 по 12.2000 (9 місяців)
ПП "Екопласт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Контроль та аналіз продажів, постановка завдань відділам, контроль за їх виконанням
-Контроль дебіторської заборгованості
-Пошук оптимальних постачальників товарів, переговори з клієнтами на будь-якому рівні
-Укладання та ведення договорів.
-Аналіз та оптимізація складських залишків підприємства.
-Робота з постачальниками.
-Ведення клієнтської бази
-Контроль бюджетування у всіх складових компанії.
-Координація маркетингу компанії.
-Організація участі у виставках та інших заходах
-Зниження витрат.

Освіта

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Экономична, Міжнародна економіка, Економіка підприємства, Харків
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Харківський педагогічний коледж

Початкове навчання, Вчитель початкових класів. Вчитель інформатики початкових класів, Харків
Середня спеціальна, з 1991 по 1995 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови в Університеті ім. Драгоманова

2015 рік, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Windows Adobe Photoshop Клиент-Банк M.E.Doc 1С:Бухгалтерия ЛИГА:ЗАКОН Бухгалтерский учет Законодательство Украины Администрирование DNS DHCP Закупки Активность ОПЗ VPN IP (Internet Protocol) TCP Настройка роутеров NAS Опыт общения с контролирующими организациями Доброзичливість Закупівля будівельних матеріалів Уміння аналізувати Управлінські навички Ведення переговорів Укладання угод Ведення переговорів з постачальниками Сервіс Вчасно Планування та організація праці Закупівля ПММ Закупівля електротехнічної продукції

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Готов предоставить по требованию

Готов предоставить по требованию

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Ответственность, инициативность, нацеленность работать на результат, коммуникабельность,гибкость и умение работать с несколькими задачами одновременно, способность к быстрому обучению, добросовестное выполнение поставленных задач, честность, порядочность. Имею высокую работоспособность, настойчивость и целеустремленность. В людях больше всего ценю целеустремленность, профессионализм, порядочность, ответственность.
права кат. А, В (стаж вождения с 2003 года)
готовность к командировкам
Без вредных привычек

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: