- PRO
Олександр
Керуючий магазином
- Розглядає посади:
- Керуючий магазином, Керівник, Директор виробництва, Операційний директор, Заступник фінансового директора, Директор з розвитку, Фінансовий консультант, Керівник відділу, Директор філії, Директор із закупівель
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2768274/?puid=24593
Досвід роботи
Консультант з розвитку
з 10.2022 по нині
(2 роки 10 місяців)
власна справа, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
Консультація агро підприємств:
Управлінський і бухгалтерський облік. Технології виробництва в рослинництві
Виконавчий директор
з 12.2021 по 10.2022
(10 місяців)
ТОВ Ресіліент Стара Синява, Стара Синява (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 3 тис. га.
Організація виробничих процесів
Аудит земельних ділянок
Обміни земельними ділянками
Робота з державними органами влади, бронювання працівників.
Організація логістики
Найм техніки
Досягнення:
Після проведення адиту земельних ділянок було додано до обробітку 8% земель які орендувалися але не оброблялися.
Обміни земельними ділянками дали можливість сформувати масиви, що в свою чергу зменьшило час на виконання агро операцій.
Директор
з 02.2021 по 09.2021
(7 місяців)
Транс Агро, Стрий (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 10 000 га
Обов’язки:
Організація виробничих процесів, проведення тендерів по закупівлі ТМЦ, переговори з постачальниками, пошук та найм персоналу. Проходження перевірок контролюючими органами, робота з пайовиками та конкурентами. Аудит земельних ділянок.
Досягнення:
Зменшення прямих витрат за рахунок оптимізації технологічних процесів, налагодження управлінського обліку.
Директор
з 08.2018 по 02.2021
(2 роки 6 місяців)
Захід-Агро Львів, Буськ (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 5000 га
Обов'язки:
підбір персоналу, налагодження виробничих процесів, автоматизація бізнес процесів, управління логістикою, модернізація сушильного комплексу, робота з пайовиками по перепідписанню договорів оренди, взаємодія з органами місцевого самоврядування, проходженя перевірок контролюючих органів.
Бюджетування.
Організація
Досягнення:
Збільшення земельного банку підприємства на 30%, збільшення урожайності основних культур,
зменшення загальновиробничих витрат та витрат на послуги сторонніх елеваторів за рахунок оптимального використання власної сушки, виконання та перевиконання планових показників по рентабельності
Заступник голови районної державної
з 04.2016 по 08.2018
(2 роки 4 місяці)
Олександрійська районна державна адміністрація, Олександрія (Державні організації)
Управління соціально економічними показниками району; Пошук і проведення переговорів з постачальниками та підрядниками, підготовка і проведення тендерних закупівель; Пошук і проведення переговорів з інвесторами; Проведення і організація ярмарків, виставок
Начальник планово-економічного відділу (в підпорядкувані 13 підприємств)
з 01.2014 по 03.2016
(2 роки 2 місяці)
ПРАТ «Креатив-Групп», Кропивницький (Сільське господпрство)
- Розрахунок собівартості послуг елеватора; - Робота з пайовиками, розробка програм по мотивації пайовиків; - Організація тендерів із закупівлі ТМЦ - Розробка і впровадження планування і управлінського обліку на базі 1 С8.2; - Управління бізнес процесами підприємства; - Управління економічним і бухгалтерським департаментами більше 30 чоловік; - Контроль управлінського та бухгалтерського обліку; - Розробка норм виробітку і витрати пального; - Розробка положення про оплату праці робітників; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; досягнення: - Після оптимізації виробничих процесів вдалося скоротити час на виконання основних тех. процесів і скорочення використання ТМЦ - Впровадження управлінського обліку і планування на базі 1С8.2; - Завдяки контролю і оптимізація розцінок, скорочення ФОП за 2014 рік склало 12%; - Введення нових норм витрат ПММ і лімітів на використання ПММ дозволило заощадити витрата палива на 17% - За календарний рік витрата палива склав 62 л / га; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці для сезонних робітників. - Введення тендера на закупівлю ТМЦ знизило вартість ТМЦ на 20%
Головний економіст
з 06.2009 по 01.2014
(4 роки 7 місяців)
ТОВ «Комінтерн-Агро», Олександрія (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки: - Бюджетування і управління підприємством; - Розробка, аналіз і управління інвестиційними проектами; - Підготовка ТЕО по інвестиційним проектам; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Планування і контроль бюджету руху грошових коштів підприємства; - Розробка стимулів для ключових кадрів, фахівців і робітників; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат. виробничих і фінансових планів: - Планування посівних площ і обсяги виробництва сільськогосподарських культур; - Планування і контроль за використанням ЗЗР, добрив, ГСМ, посівного матеріалу; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; - План використання автопарку і машинно-тракторного парку, розрахунок вартості послуг; - Проведення внутрішнього тендеру.
Досягнення: - Успішне складання і захист перед керуючою компанією Введення контролю і лімітів на використання ПММ що призвело до економії ПММ на 14% в рік; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці; - Оптимізація штатного розкладу що призвело до зниження чисельності співробітників і витрат по ФОП
Освіта
Дніпропетровський університет економіки та права
Економіки і управління бізнесом, Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)
Магістр з маркетингу
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Користувач ПК
Додаткова інформація
КОМПЕТЕНЦІЇ__________
• Впевненість, вміння керувати колективом, ставити завдання і досягати результатів.
• Доведення та виконання поставлених завдань, ефективно, в строки та високому рівні.
• Планування, бюджетування, контроль фінансів, аналіз, оптимізація витрат
• Навички керівника, вміння згуртування, встановлення чіткої взаємодії та мотивування команди.
• Прийняття повної відповідальності за прийняті рішення, за фінансові результати.
Схожі кандидати
-
Керуючий магазином
Львів -
Керуючий магазином
Львів, Івано-Франківськ, Чернівці -
Керуючий магазином
Львів, Яворів, Новояворівськ -
Заступник керуючого магазином
Львів -
Територіальний менеджер
25000 грн, Львів, Радехів , ще 2 міста -
Директор магазину
Львів