Резюме від 17 червня 2021

Валентина

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2018 по 04.2020 (1 рік 10 місяців)
ТОВ ВЕМА КІДС, Ірпінь (продажі)

*ведення проектів.
*робота з клієнтами (інформація по товару, терміни виготовлення\ *відвантажеття, надання інформації по замовленню).
*робота з виробництвом (передача інформації по замовленню, *контроль вчасного виконнання замовлення ).
*робота з відділом логістики (організація доставки\монтажу замовлення).

Додаткова інформація

Освіта:
2012 – 2015 рр. Львівський державний університет після дипломної освіти Імені Івана Франка. Факультет економіки та підприємства.
Диплом – спеціаліста.
2014р.Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, підвищення кваліфікації з курсу «Основи комп’ютерної грамотності (спеціалізація “1С: Бухгалтерія 8.2”)», 1міс.
2004 – 2008. Львівський Державний університет безпеки життєдіяльності.
Диплом бакалавра з протипожежнoго захисту. Спеціалізація - пожежна безпека.

Досвід роботи:
2018 (червень) - 2020 (квітень)
Менеджер по роботі з клієнтами ТОВ "Вема Кідс"

2018 (лютий) - 2018 (червень)
Керівник контакт - центру ТОВ "АК"Укравтоекспертиза":
Обов"язки:
- організація робочого процесу відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів
- підготовка та ведення звітної документації.
- робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).
- підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.
- виконання доручень керівництва.

2017 (січень) - 2018 (лютий)
Головний фахівець контакт центру СК "ПРО100 СТРАХУВАННЯ"
Обов"язки:
- робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації, консультації продуктах компанії;
- реєстрація дтп, консультування клієнтів при настанні страхового випадку;
- організація технічної допомоги в дорозі.

2016 (січень) - 2016(вересень)
Фахівець Департаменту страхування фізичних осіб
ПАТ "Саламандра Україна" страхова компанія
Обов"язки:
- організація роботи офісу (відкриття в м. Рівне)
- напрацювання клієнтської бази.
- продаж страхових продуктів.
- робота з первинною документацією.


2015 (травень) - 2015 (грудень)
Помічник бухгалтера
ТОВ "Фомальгаут - Галичина" (філія ТОВ "Фомальгаут-Полімін")
Обов"язки:
- ведення первинної документації (створення документів в 1С8).
- звірка взаєморозрахунків з контрагентами.
- проведення інвентаризації та списаня неліквідної продукції.
- виконання доручень керівництва.

2012 (травень) – 2014 (квітень)
Провідний експерт технічного асистансу
ТОВ "Smile Servise" ( "Smile Assistance" )
Обов'язки:
- врегулювання страхових випадків.
- організація експертизи (огляду) пошкоджень транспортних засобів, збір та підготовка необхідного пакету документів, організація виїзду аварійних комісарів на місце ДТП (страхового випадку).
- заключення договорів з аварійними комісарами та службами технічної допомоги по регіонах.
- організація технічної допомоги водіям транспортних засобів на дорозі.
- контроль за розрахунками з контрагентами.
- підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу.
- організація робочого процесіу відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів
- підготовка та ведення звітної документації.
- робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо).
- виконання доручень керівництва.

2011 (серпень) – 2012 (травень)
Оператор колл-центра
ТОВ "Smile Servise" ( "Smile Assistance" )
Обов'язки:
- робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації.
- організація допомоги відпочиваючим за кордоном.
- Проект «Інформаційна лінія Honda»:
•консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Honda».
•фіксування скарг і пропозицій щодо експлуатаціїї товару.
•формування та відправлення запитів щодо наявності товару.
•фіксація ДТП, консультування учасників ДТП.

2010 (червень) – 2011 (серпень)
Заступник керівника групи/ проавідний спеціаліст
ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.»
Обов'язки:
- контроль якості роботи операторів.
- контполь графіка відвідування операторів.
- виконання доручень керівника.

2009 (березень) – 2010 (червень)
Спеціаліст зі стягнення дебіторської заборгованості
ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.»
Обов'язки:
- ведення телефонних переговорів.
- повернення дебіторської заборгованості.
- ведення системної звітності.

2008 (серпень) – 2009 (березень)
Офіс – менеджер
ВКП «Укрпромінвест»
Обов'язки:
- ведення бази даних.
- ведення документації (створення документів в 1С7).
- робота з касовим апаратом.
- спілкування та робота з клієнтами.
- прийом, реєстрація вхідної та витікаючої кореспонденції.
- контроль дебіторської заборгованості.
- аналіз, виконання заказів та результатів поставок.
- ведення звітності.
- виконання доручень керівництва.

Комп'ютерні навички: Впевнений користувач Windows MS Office (Excel, Access, Word, PowerPoint, Outlook), Internet. Користувач 1С (7, 8.2), CRM.
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність, високі організаторські здібності, порядність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: