Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Олексій

Системний адміністратор, керівник відділу ІТ

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу системного адміністрування

з 07.2023 по нині (10 місяців)
ЮНІК ТРЕЙД, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Управління роботою відділу (6 співробітників);
Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі ManageEngine);
Підтримка та консультація користувачів;
Написання користувацьких інструкцій, довідників;
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
Налаштування віддалених доступів та супровід користувачів на віддаленому підключенні;
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10\11;
Адміністрування Office 365, Azure, AD;
Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
Обслуговування оргтехніки;
Супровід структурних (регіональних) підрозділів щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, диски, флешки тощо);
Первинна підтримка та адміністрування 1С 8 2.1 Документообіг, 1С підприємство 8.2;
Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Dell);
Планування бюджету відділу;
Підготовка та складання ТЗ для тендерів;
Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
Підготовка та супровід запитів щодо придбання комп'ютерної техніки та комплектуючих;
Обслуговування та налаштування інтернет-шлюзів з міжмережевим екраном (Fortigate\HP Aruba);
Обслуговування та налаштування бездротових інтернет-шлюзів (UniFi);
Обслуговування та налаштування складської техніки - ТСД HoneyWell, DataLogic, UROVO, принтерів термоетикеток Zebra, HoneyWell, чекових принтерів Sewoo, XP, TSP;
Планування, обслуговування та налаштування СКС та СКД компанії;
Планування, налаштування та супровід відеоспостереження в офісах компанії;

Керівник відділу інтеграції та впровадження програмних систем

з 04.2023 по 07.2023 (3 місяці)
АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis);
Технічна підтримка та консультація користувачів;
Технічна підтримка та адміністрування електронного документообігу (система BPMN Megapolis);
Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
Технічна підтримка та адміністрування моніторингу ІТ-сервісів (Zabix);
Технічна підтримка та адміністрування програм бух.обліку (MeDoc, Вчасно);
Первинна технічна підтримка та адміністрування АБС Б2;

Керівник відділу технічної підтримки користувачів

з 11.2017 по 03.2023 (5 років 4 місяці)
АТ "Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis та RedMine);
Підтримка та консультація користувачів;
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
Налаштування віддалених доступів та супровід користувачів на віддаленому підключенні;
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
обслуговування оргтехніки;
Супровід Регіональних Дирекцій щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
Первинна підтримка та адміністрування АБС Б2;
Адміністрування системи NBUReporting;
Підтримка та адміністрування електронного документообігу (система FossDocMail);
Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Fujitsu);
Підготовка та складання ТЗ для тендерів;
Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
Підготовка та супровід запитів щодо придбання комп'ютерної техніки та комплектуючих;

Керівник систем інформаційної безпеки

з 08.2016 по 07.2017 (11 місяців)
ТОВ "ФК Филигран", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
Підтримка та консультація користувачів;
Адміністрування бази доступів програмних комплексів компанії;
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
Обслуговування оргтехніки;
Обслуговування та налаштування СКС компанії;
Налаштування та супровід відеоспостереження в офісах компанії;
Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
Закупівля комп'ютерної техніки та комплектуючих.

Керівник ІТ-відділу

з 08.2015 по 04.2016 (8 місяців)
SkyWell LLC, Київ (IT)

Досягнення:
Розгортання структури SD із «0»;
Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі RedMine);
Підтримка та консультація користувачів;
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом;
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8\10;
Оперативна діагностика комп'ютерної техніки;
Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки - облік, видача, повернення;
Обслуговування "залізної" частини серверів (HP);
Адміністрування MS Windows Server 2008-2012 R2\AD\GPO\Exchange Server 2013\Hyper-V;
Обслуговування та налаштування інтернет-шлюзів з міжмережевим екраном (Fortigate).

Начальник відділу підтримки користувачів та матеріально-технічного забезпечення

з 10.2013 по 05.2015 (1 рік 7 місяців)
Банк Михайлівський, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
Розгортання структури SD із «0»;
Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі Mantis та RedMine);
Підтримка та консультація користувачів;
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом (в т.ч. і в регіонах);
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows 7\8;
Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
Апаратне та програмне конфігурування ПК, виявлення несправностей, модернізація;
Обслуговування оргтехніки;
Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки (понад 10 тис. од.) - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
Супровід Регіональних Дирекцій щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
Первинна підтримка та адміністрування АБС Б2;
Документообіг відділу (супровід рахунків, складання актів приймання-передачі техніки, інструкцій для користувачів ПК, службових записок тощо);
Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ);
Обслуговування "залізної" частини серверів (SuperMicro, HP, Fujitsu);
Підготовка та проведення тендерів;
Переговори з постачальниками комп'ютерних комплектуючих та периферії;
Укладання договорів із партнерами по лінії ІТ;
Закупівля комп'ютерної техніки та комплектуючих.

Головний спеціаліст (зам.нач.відділу) відділу супроводу робочих станцій

з 05.2010 по 10.2013 (3 роки 5 місяців)
Надра Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досягнення:
Обробка заявок користувачів у системі ServiceDesk (на основі SBM Maximo);
Підтримка та консультація користувачів;
Оперативний ремонт комп'ютерної та оргтехніки;
Супровід парку комп'ютерної та оргтехніки (понад 5 тис од.) - облік, видача, повернення, закупівля, сервісний супровід за гарантією у партнерів-постачальників;
Супровід Регіональних Управлінь щодо забезпечення їх комп'ютерною та оргтехнікою, витратними матеріалами (картриджі, дискети, диски, флешки тощо);
Підготовка та налаштування нових робочих місць (Заливка образів, встановлення ПЗ, оновлень, підключення та налаштування периферійних пристроїв) з наступним супроводом;
Адміністрування робочих станцій під керуванням MS Windows XP 7;
Документообіг відділу (супровід рахунків, складання актів приймання-передачі техніки, інструкцій для користувачів ПК, службових записок тощо);
Координування роботи відділу ІТ та бізнес-підрозділів (Аналіз необхідності забезпечення бізнес-підрозділів банку нестандартними комплектуючими, периферією, ПЗ)
Обслуговування "залізної" частини серверів (DELL);
Первинна підтримка АБС "Барс" та ПЗ - Retail Union, RC_Front, Loans, Ірбіс;
Підготовка та проведення тендерів;
Укладання договорів із партнерами по лінії ІТ-комплектуючих.

Освіта

НУБіП

Екологія та біотехнології, Київ
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат тренингового центру "SoftLine" "Installing, maintaining, configuring Windows Vista"

2008, 3 міс.

Microsoft Partner training PPE Bootcamp Microsoft Operations Management Suite

2015, 4 дні

Технічний семінар Windows 10 Tech Series

2015, 4 дні

Microsoft Partner training PPE Bootcamp Microsoft Operations Management Suite

2015, 4 дні

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Личные навыки:
Умение располагать к себе людей;
Нестандартный подход к решению поставленных задач;
Целеустремленность;
Ответственность;
Стрессоустойчивость;
Оптимизм;
Готовность к командировкам;
При необходимости обучусь работой с любым ПО.

Владение иностранными языками:
Английский (технический - свободно, разговорный - средний);
Украинский - свободно, родной;
Русский - свободно;
Место жительства - г. Киев, Дарницкий р-н;
Киевская прописка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: