Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Ольга

Customer service manager

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний помічник

з 08.2017 по нині (6 років 9 місяців)
BEST (California), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.

Менеджер відділу роздрібного продажу

з 06.2016 по 09.2017 (1 рік 3 місяці)
Тайсон Компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.

Фахівець по роботі з клієнтами

з 06.2015 по 06.2016 (1 рік)
Полімерконсалтинг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.

Освіта

Одеська державна академія холоду

Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи", Одеса
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk) - курс "EXCEL для бізнесу"

2019, 3 місяці

Coursera (https://www.coursera.org) - курс "Економіка для неекономістів"

2015, 3 місяці

Навчальний центр "Інститут професійних технологій" навчальний курс "Організація та управління роботою офісу"

2009, 3 місяці

Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"

2009, 1 день

Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"

2007,1 день

"Дизайн презентації в PowerPoint"

2023, 3 місяці
Сертифікат

Знання і навички

MS Office Користувач ПК MS Outlook CRM Робота з оргтехнікою Google Docs Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Trello Google Первинна документація Basecamp Google Календар Знання касової дисципліни, первинної бухгалтерії, досвід роботи Навички роботи з Amazon Seller Center, Helium 10, Keepa. Касова дисципліна Створення презентації в PowerPoint

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Болгарська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно

Account manager, customer support
Київ, Дистанційно

Customer Service Support менеджер
39000 грн, Полтава, Дистанційно

Customer service manager, Project manager
35000 грн, Дистанційно

Customer service manager (support), system administrator
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: