Резюме від 6 лютого 2024 PRO

Дмитро

Junior Project Manager, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

UI/UX Designer

з 04.2023 по 10.2023 (6 місяців)
Romstal, Київ (Роздрібна торгівля)

Оновив деякі частини інтерфейсу основного сайту компанії, створив 2 нові односторінкові сайти та запустив 1 маркетингову імейл розсилку, аналізував поведінку користувачів та пропонував зміни у інтерфейсі на основі аналізу.

Нова сторінка по напрямку сонячних панелей:
https://romstal.ua/sun-panels/
Сторінка з оновленим дизайном по напрямку теплових насосів:
https://romstal.ua/romstal-pumps/

Оновлена сторінка теплових насосів, по одному з регіонів залучення клієнтів, показала кращі результати конверсії ніж стара. На 31% покращив кількість звернень цільових клієнтів по партнерській програмі компанії. Додатково розібрався у новому для себе інструменті імейл розсилок eSputnik. Запустив одну маркетингову розсилку, котру прочитали 999 людей, з котрих 87 перейшли на сайт компанії.

Обсяг роботи:
- Створив 2 односторінкові сайти
- Аналізував поведінку користувачів основного та створених мною сайтів за допомогою сервісу Smartlook
- Пропонував зміни у інтерфейс на основі аналізу поведінки користувачів
- Створив дизайн нової форми підписки на розсилку
- Вніс зміни у дизайн блогу, додав нові елементи: картки товару та форми зворотнього зв'язку
- Створив дизайну маркетингової імейл розсилки, запустив та проаналізував її ефективності за допомогою сервісу Smartlook
- Створював банери для головної сторінки сайту, Facebook та Google реклами

Адміністратор сайту

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Romstal, Київ (Роздрібна торгівля)

У цій ролі я відповідав за стабільну роботу сайту, чітке формулювання задач для розробників та формування щомісячної звітності. Додатково подавав рахунки на оплату та акти виконаних робіт, контролював баланси сервісів котрими користувалась компанія.

Мої функціональні обов'язки:
- Контролював стабільність роботи сайта та оперативні виправлення проблем
- Працював у команді з проджект менеджером
- Взаємодіяв з агенцією Netpeak, розробниками (фронт / бек-енд, 1С)
- Формував технічні завдання для розробників
- Приймав та тестував виконані роботи від розробників
- Формував та подавав на оплату рахунки, акти виконаних робіт (Google Ads / Hotline / Rozetka / eSputnik / Хостінг / Netpeak / розробник)
- Формував місячну та річну звітність (Продажі / Конверсії / Витрати)
- Формував звіти по цінам конкурентів

Контент менеджер

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Romstal, Київ (Роздрібна торгівля)

У цій ролі я відповідав за додавання товарів на основний сайт компанії та маркетплейси Google Merchant, Rozetka, Hotline, присвоєння їм коректних товарних категорій, назв, описів, характеристик, фото та відео. Додатково виконував задачі по покращенню SEO сайта, з чим нам допомагала агенція інтернет маркетингу Нетпік.

Задачі від Нетпік мали для мене високий пріоритет тому виконувались швидко, завдяки чому я отримував позитивні відгуки від колег з агенції. Розробив для себе інструмент на основі Google таблиць, котрий пришвидшив процес роботи з товаром, зробивши його більш структурованим та зрозумілішим.

Мої функціональні обов'язки:
- Працював у CMS Yii Framework, 1С Підприємство 7.7
- Використовував інструменти конвертування та компресії файлів, перевірки граматики, ChatGPT, Bard
- Додавав товари на основний сайт та маркетплейси (Google Merchant / Rozetka / Hotline)
- Приймав замовлення з Rozetka, комунікував з покупцями, змінював статуси замовлень, запускав та підтримував рекламні компанії
- Додавав до товарів характеристики, описи, фото та відео, присвоював категорії
- Додавав акції та інтернет ціни
- Перекладав та додавав SEO-тексти, FAQ блоки, мета теги від агенції Netpeak
- Додавав товари до статей блогу
- Редагував інформацію на сайті: умови доставки, графік роботи філіалів та франчайзі, текста, замінював банера на головній сторінці
- Редагував інформацію о магазинах на Google Maps (19 магазинів)

Оператор 1C

з 03.2021 по 03.2023 (2 роки)
Romstal, Київ (Роздрібна торгівля)

Моя головна задача полягала у правильній та вчасній підготовці супровідних документів до планованих поставок.

Мої функціональні обов'язки:
- Працював у 1С Підприємство 7.7
- Працював з особистим кабінетом Нової Пошти
- Оформлював видаткові накладні
- Оформлював ТТН
- Оформлював гарантійні талони
- Формував архів документів
- Комунікував з філіалами та франчайзі
- Приймав участь у проведенні щорічної інвентаризації

UI/UX Designer

з 09.2020 по 09.2021 (1 рік)
Freelance, Київ (IT)

Працював над Enterprise та E-commerce проєктами, створював Landing pages для малого бізнесу. Детальніше можна подивитись тут https://dkolosov.framer.website

Furnad (E-commerce)
Біржа об’єднувала столярні майстерні котрі розробляють меблі по індивідуальним або власним кресленням. Я створив MVP версію біржі для швидкого запуску та перевірки нової економічної моделі проєкту.
Обсяг роботи:
- Зробив редизайн головної сторінки
- Створив інтерфейс маркетплейсу з нуля
- Створив інтерфейс особистого кабінету виробників та клієнтів
- Створив дизайн імейл розсилки
- Працював у команді з клієнтом, front-end розробниками, SEO спеціалістом
- Все включало 33 екрани з унікальним адаптивним дизайном та 100 екранів зі станами інтерфейсу
- Зробив близько 500 доопрацювань для покращення інтерфейсу

Orium (Enterprise)
Шахта з видобутку природних копалин, використовувала апаратну систему моніторингу, яка дозволяє менеджеру відстежувати місцезнаходження співробітників та транспортних засобів, налаштовувати відеоспостереження та телефонію. Моєю задачею було створити інтерфейс системи мобільної версії, котрий дозволив би менеджеру користуватися всіма функціями системи у шахті, маючи поганий зв’язок.
Обсяг роботи:
- Створив інтерфейс системи моніторингу з нуля (мобільна версія)
- Створив інтерфейс внутрішнього чату компанії (десктоп та мобільна версії)
- Все включало 53 екрани з унікальним дизайном та 58 екранів з станами інтерфейсу

Landing pages
Створив 4 односторінкові сайти для малих бізнесів різної тематики, а саме:
- Сторінку для бьюті бара у Нью-Йорку
- Сторінки для 2 сервісних центрів по ремонту техніки Apple
- Сторінку для послуг евакуатора
- Все включало 9 екранів з унікальним дизайном та 36 екранів зі станами інтерфейсу

Аудитор

з 03.2019 по 11.2020 (1 рік 8 місяців)
Omnicore, Київ (IT)

У Omnicore я був частиною нового відділу аудиту. Моєю задачею було виявлення товарів котрі не доїхали клієнтам або повернулись до складу як підміна або взагалі не повернулись, та доведення процесу до кінцевої точки — отримання товарів клієнтами або складом. Для цього я відслідковував його рух, створив та підтримував базу даних з актуальною інформацією по кожній проблемній позиції, присвоював їй відповідну категорію. Взаємодіяв у команді з операційним директором складського департаменту, завідувачем складу, старшим менеджером відділу відправок, коммунікував з поштовими операторами: Нова Пошта, JustIn, Укрпошта.

В середньому я відслідковував 19350 одиниць товарів на місяць.
З яких, 1% (193 од) отримували статус проблемного товару та поділялись на категорії:
- Не доїхав до клієнта
- Не повернувся до складу
- Повернувся як підміна

По результатам нашої роботи, з 1% (193 од) проблемного товару, 97% (187од) втрачали статус проблемного та переходили у категорію:
- Доїхав до клієнта
- Повернувся до складу
- Підміна виправлена

Мої функціональні обов'язки:
- Працював у 1С 8.3
- Формував облік руху товарів
- Виявляв та усував недостачі, пересорти
- Формував базу недостач та пересортів
- Формував звіти
- Проводив інвентаризації
- Взаємодіяв з поштовими операторами (Нова пошта, JustIn, Укрпошта)
- Взаємодіяв з суміжними відділами операційного департаменту

Завідувач складу

з 08.2016 по 02.2019 (2 роки 6 місяців)
Всі Свої, Київ (Роздрібна торгівля)

З командою Всі Свої приймав участь у відкритті магазину з нуля та його подальшому розвитку. Моєю головною задачею була організація роботи команди складу з 8 чоловік на зміні, контролю виконання ними стандартів прийому та підготовки товару до продажу, зберігання на складі, оформлення повернень. Взаємодіяв з 200 брендами представленими у магазині, контролював дотримання ними стандартів підготовки та оформлення поставок, допомагав у вирішенні виникаючих проблем та питань.

У перехідний період, командою складу допомагали у тестуванні функціоналу оформлення електронних накладних у особистому кабінету бренда, за рахунок чого зменшили строк тестування на 15% та зберегли існуючий темп поставок. У сезонний місяць командою Всі Свої перевиконували план продажів на 130% маючи наступні показники:
- Прийняли: 29945 од
- Продали: 29407 од
- Повернули постачальнику: 2342 од

Мої функціональні обов'язки:
- Готував магазин до відкриття з нуля, допомога у розвитку проєкту
- Організовував та контролював роботу команди складу
- Контролював дотримання командою стандартів
- Складав робочій графік
- Контролював зберігання та видачу ТМЦ
- Зводив залишки з брендами
- Формував звіт продажів по відділах
- Аналізував рух ТМЦ та виявляв недостачі
- Приймав участь у проведенні інвентаризацій
- Працював з номенклатурною базою (25000 од.)
- Взаємодіяв з понад 200 брендами
- Складав графік постачань
- Організовував та контролював повернення
- Списував та контролював рух ТМЦ на фотосесію / ремонт / хімчистку
- Працював у 1С 8.3 Склад
- Працював з великим обсягом документації
- Архівував документи

Освіта

Луганський національний аграрний університет

Менеджмент та право, Харків
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

— Магістр менеджменту

Луганський національний аграрний університет

Промислове цивільне будівництво, Харків
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

— Бакалавр будівництва

Луганський будівельний коледж

Будівництво будівель та споруд, Луганськ
Середня спеціальна, з 2008 по 2012 (4 роки)

— Молодший бакалавр
— Технік будівельник

Додаткова освіта та сертифікати

Projector (UX Design Beginning)

2021 (3 місяці)
Сертифікат

Projector (Web Design)

2019 (4 місяці)

Знання і навички

MS Excel Figma Google Sheets UX Design UI Design Web Design Framer AI Tools CMS Competitor Analysis User Surveys In-Depth Interview User Personas User Flow Information Architecture Wireframes Interactive Prototyping User Testing

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

— Орієнтований на структурований та системний підхід
— Орієнтований на автоматизацію та покращення робочих процесів
— Орієнтований на команду роботу
— Орієнтований на результат
— Вимогливий до якості роботи
— Уважний до дрібниць

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: