Андрій
Менеджер з продажу
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2872925
Досвід роботи
Менеджер з продажу міжнародних транспортних послуг
з 11.2022 по 01.2024
(1 рік 2 місяці)
ТОВ «Дженерал Транс Альянс Логістик», Київ (Транспорт, логістика)
• Пошук та налагодження контактів з B2B клієнтами (дистрибуція, виробники, FMСG).
• Проведення переговорів, зустрічей з партнерами, формування індивідуальних комерційних пропозицій для кожного клієнта та оформлення договорів.
• Супроводження клієнта протягом усього процесу доставки вантажу.
• Створення та розширення клієнтської бази.
• Управління продажами, контроль та супровід клієнтів згідно договірних відносин.
• Організація та підтримка довготермінової співпраці з клієнтами.
• Звітність.
Регіональний менеджер з продажу міжнародних транспортних послуг
з 05.2021 по 04.2022
(11 місяців)
ТОВ «Росан-Глобал» група Meest, Київ (Транспорт, логістика)
• Збільшення кількості активних партнерів.
• Проведення зустрічей з партнерами, презентація компанії.
• Виконання управлінських замовлень.
• Регулярна звітність керівництву про досягнуті результати та хід роботи щодо залучення нових партнерів та співробітництва.
• Підготовка першого постачання залученого партнера.
Інформування партнера про всі деталі доставки та митного оформлення з обов'язковою фіксацією за допомогою електронного зв'язку, інформування про базовий пакет документів на основі інформаційних матеріалів з обов'язковою фіксацією за допомогою електронного зв'язку, дотримання політики партнера інформування з відповідальністю за досягнутий результат. Підготовка першої поставки залученого партнера.
• Контроль дебіторської заборгованості по партнерам(у разі винекнення проблеми).
Менеджер з продажу комплексних логістичних послуг
з 07.2020 по 05.2021
(10 місяців)
ТОВ «Логістик-Плюс», Київ (Транспорт, логістика)
• Активний пошук та залучення нових партнерів з комплексу логістичних послуг.
• Встановлення та підтримання довгострокових відносин з існуючими партнерами.
• Проведення зустрічей з партнерами, презентація складу відповідального зберігання за необхідності.
• Передача даних від партнера до операційного відділу для розрахунку, підготовка комерційних пропозицій.
• Складання індивідуальних комерційних пропозицій кожного партера з комплексу логістичних послуг.
• Ведення переговорів та підписання договорів, додатків з тарифами.
• Супровід поточних знайдених партнерів для підтримки активного зв'язку за результатами роботи за період.
• Ведення CRM системи по партнерам (пропозиції, календар зустріч, статуси, наповнення карточки).
• Моніторинг ринку щодо проведення тендеру по партнерам.
• Підготовка та супровід тендерної документації при необхідності.
• Контроль дебіторської заборгованості по партнерам (у разі винекнення проблеми).
Керівник відділу продажу Київської філії
з 12.2019 по 07.2020
(7 місяців)
ТОВ «УВК Україна», Київ (Транспорт, логістика)
• Здійснювати оперативне планування роботи Департаменту продажу.
• Вивчення ринку послуг (аналіз попиту та споживання, їх мотивацію та коливання, форми діяльності конкурентів) та тенденції його розвитку.
• Участь у ціноутворенні, визначенні способів обґрунтування ціни, форми розрахунків за договорами, розробка та застосування схеми знижок залежно від різних факторів.
• Контроль оплати послуг за укладеними договорами.
• Аналіз обсягів продажу у відділі та підготовка звітності для подання вищому керівництву.
• Забезпечення виконання затвердженого плану продажу.
• Участь у вирішенні питань формування та зміни напрямів розвитку послуг.
• Участь у створенні ефективної системи управління співробітниками відділу, забезпеченні умов для ініціативної та творчої діяльності працівників з урахуванням їх індивідуальних особливостей та професійних навичок, ефективної побудови взаємин у колективі.
• Участь у розробці та впровадженні системи мотивації працівників відділу.
• Організація та контроль роботи персоналу.
• Організація дотримання графіка робіт, розміщення персоналу відповідно до штатного розкладу, виконання конкретних обсягів робіт, встановлених стандартів якості робіт.
• Визначати критерії вимог до кандидатів на роботу та брати участь у відборі кандидатів.
• Контроль та складання планів щодо розвитку існуючих партнерів та задоволення їх потреб.
• Виконання представницьких функцій від Компанії та участі у тендерах.
Керівник підрозділу (Team leader)
з 07.2017 по 12.2019
(2 роки 5 місяців)
ТОВ «УВК Україна», Киев (Транспорт, логістика)
• Поточне планування активного продажу з метою виконання плану.
• Ведення всієї передконтрактної роботи та супровід партнерів у перші три місяці.
• Реєстрація даних за всіма потенційними партнерами, їх операційними особливостями та комерційними умовами в системі.
• Вирішення питань ціноутворення у межах своїх повноважень.
• Формування бази по партнарам, поточна робота щодо її оновлення.
• Проведення презентацій, зустрічей з партнерами.
• Формування комерційних пропозицій, розрахунків, листування з партнерами.
• Оформлення договірних відносин.
• Моніторинг конкурентного середовища.
• Реалізація програми лояльності.
• Контроль за дебіторською заборгованістю.
• Складання звітності (місячна, щотижнева).
• Постановка завдань менеджерам із продажу виходячи з планів продажів за групою менеджерів.
• Контроль виконання поставлених завдань менеджерів з продажу у розрізі день/тиждень/місяць, контроль якісної подачі інформації для партнерів.
• Навчання/наставництво менеджерів з продажу, новачків, допомога менеджерам з продажу у формуванні комерційних пропозицій, формуванні баз потенційних партнерів, участь у зустрічах, інші заходи спрямовані на збільшення ефективності менеджерів з продажу.
• Організовувати комунікацію менеджерів із продажу між іншими структурними підрозділами компанії.
Регіональний менеджер з продажу транспортних послуг
з 09.2015 по 07.2017
(1 рік 10 місяців)
ТОВ «Делівері», Київ (Транспорт, логістика)
• Пошук та залученням потенційних клієнтів для сектора B2B.
• Збільшувати показник сумарних продажів послуг з існуючими партнерами, за рахунок їх відмови від послуг конкурентів та розширення спектру додаткових послуг, що використовуються.
• Надавати інформацію про перевезення та про вантаж, що перевозиться компанією, вирішувати вхідні запити, пов'язані з наданням послуг партнерам компанією.
• Безпосередньо взаємодіяти з начальниками складів та керівниками регіональних підрозділів для обміну інформацією щодо потенційних партнерів, які відмовилися від послуг, що надаються компанією.
• Приймати дзвінки від закріплених та потенційних клієнтів, вносити до бази даних компанії всі звернення.
• Контролювати та керувати дебіторською заборгованістю.
• Складати тижневий план зустрічей по партнерам компанії.
• Проводити зустрічі з партнерами відповідно до складеного плану.
• Самостійно вирішувати вхідний запит або передавати до профільного відділу із закріпленням відповідального та встановленням терміну вирішення питання, а також інформувати партнерів про прийняте в результаті рішення.
• Вести необхідну щотижневу звітність.
Керівник Київської філії
з 10.2014 по 09.2015
(11 місяців)
Група компаній «ANTAL», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Управління фінансової діяльності філії (контроль за надходженням коштів та рівень продажів, оплата рахунків, платіжні відомості, баланс касової готівки, виплати із заробітної плати, витрати тощо).
• Управління кадрами (прийом та звільнення персоналу, інструктаж, проведення тренінгів з персоналом, атестація, система заохочень-матеріальних та моральних стимулів тощо).
• Адміністративна робота (аналіз наданих звітів від підлеглих, складання поточних торгово-адміністративних планів, системи звітності щодо виконання планових показників перед засновником).
• Керівництво фінансово-господарською діяльністю філії у галузі матеріально-технічного забезпечення.
• Забезпечення ефективного та цільового використання матеріальних та фінансових ресурсів підрозділу.
• Участь від імені підприємства в торгах, на виставках з рекламування та реалізації продукції, що випускається.
• Укладання фінансових договорів з постачальниками та споживачами.
Менеджер відділу збуту
з 11.2010 по 10.2014
(3 роки 11 місяців)
Група компаній «ANTAL», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Активний пошук та залучення потенційних партнерів, встановлення та підтримка довгострокових відносин з існуючими.
• Ведення комерційних переговорів з партнерами щодо застосування різних ізоляційних матеріалів, просування продукції на своїй ділянці (технічна ізоляція, вогнетривка продукція, кислототривка продукція, азбестотехнічні вироби).
• Щоденне знайомство з асортиментом, кількістю, термінами реалізації та чинними цінами на вільний до продажу товар.
• Оформлення заявки на доставку товару, самовивіз клієнтам своєї ділянки.
• Контроль своєчасного погашення заборгованості клієнтів, письмове повідомлення безпосереднього керівника про кожний випадок простроченого платежу з викладенням причин затримки.
• Первинний документообіг.
• Складання звітності за період з виконаної роботи, у тому числі з продажу.
Менеджер з продажу (B2B)
з 11.2007 по 11.2010
(3 роки)
ТОВ «Будстарс Люкс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Активний пошук та залучення нових клієнтів.
• Встановлення та підтримання довгострокових відносин з існуючими клієнтами.
• Складання комерційних пропозицій клієнтам з покрівельно-фасадними матеріалами.
• Впровадження ринку нової групи продукцій, проведення презентацій і укладання нових договорів із потенційними клієнтами.
• Ділові поїздки Україною для проведення переговорів та складання контрактів для розширення дилерської мережі.
• Корекція цінової політики дилерської мережі.
• Аналіз претензій клієнтів та вжиття всіх заходів щодо їх вирішення та збереження ділових зв'язків.
• Оформлення замовлення на "Замірі" за покрівельно-фасадними системами.
• Складання попереднього кошторису на будівельно-монтажні роботи з покрівельно-фасадних систем, у тому числі матеріали.
• Контроль за технологією та якістю, виконаних робіт на об'єкті замовника.
• Здавання в експлуатацію змонтованих покрівельно-фасадних систем.
• Первинний документообіг.
• Складання звітності за період виконаної роботи, у тому числі з продажу.
Освіта
Національний авіаційний університет(НАУ)
За спеціальністю "Технології та технологічне обладнання аеропортів" та здобув кваліфікацію інженера- механіка, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Стратегія прориву
2016, двотижневий тренінг
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Військова служба – частина № А1789, м. Васильків, Україна, 2005 р. ФВП НАУ.
Командний склад – молодший лейтенант.
Посвідчення водія категорії «B», досвід водіння 6 років.
Схожі кандидати
Менеджер по продажам
Київ, Дніпро
,
ще 3 міста
Менеджер з продажу
Київ
Менеджер по закупкам, продажам
Київ
Менеджер з продажу зі знанням польської мови
Київ
Менеджер з продажу
15000 грн, Київ, Дистанційно
Продавець інтернет-магазину
17000 грн, Київ