Резюме від 4 травня 2017

Наталія

Менеджер з продажу, оператор телемаркетингу, колл-центру, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор телемаркетингу (колл-центру)

з 07.2014 по нині (9 років 9 місяців)
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" - Національний банк України, Чернівці (Телемаркетинг - здійснення вихідного обдзвону існуючих і потенційних клієнтів банку з метою продажу продуктів і послуг нашого банку. Пропонування продуктів та послуг різним цільовим сегментам клієнтів:фізичним особам,приватним підприємцям, юр.особам)

Обов’язки:
- Робочий день оператора починається з 1-го дзвінка клієнта, тому оператор повинен приходити на роботу за 10 хвилин до початку робочого дня для того, щоб підготуватися до здійснення дзвінків (запуск програмних ресурсів, підготовка робочого місця);
- в режимі робочої зміни оператор повинен постійно здійснювати дзвінки підтримуючи високий Active time тих подій, згідно того робочого плану, який йому надає старший зміни або супервайзер;
- здійснюючи вихідний обдзвін оператор повинен дотримуватися типового діалогу, правильно і коректно зберігати оброблені контакти з клієнтами;
- в ході здійснення контактів з клієнтами оператор повинен коректно і ввічливо спілкуватися з клієнтом,
в ході проведення діалогу має лояльно і якісно консультувати клієнтів, використовуючи техніки продажів (знання отримані на навчанні);
- оператор повинен постійно прагнути до підвищення ефективності продажів: доступно і цікаво розповідати клієнтам про всі переваги і вигоди банківських продуктів/послуг, правильно працювати з запереченнями клієнтів,
- в процесі обробки заявок, правильно проводити операції завершення угоди, відповідно до вказівок в типовому діалозі та інструкцій роботи в програмних ресурсах;
- у разі виникнення питань у клієнта по іншим продуктам і послугам банку, оператор повинен коректно надати клієнту координати каналів, по яких клієнт зможе отримати консультацію (телефон гарячої лінії Приватбанку і т. д.);
- оператор повинен прагнути до саморозвитку: своєчасно вивчати матеріали і складати тести з наданої програмі: тренером, супервайзером, активно брати участі в навчальних процесах Департаменту: відвідувати тренінги, лекції, читати книги;
- у ході виконання своїх обов'язків оператор повинен виконувати вказівки та розпорядження старшого зміни і супервайзера;
- при виникненні складних, нестандартних ситуацій, негайно доводити інформацію до керівництва: старший зміни, супервайзер;
- при виникненні необхідності коригування у своєму розкладі, оператор зобов'язаний повідомити старшого зміни про причини змін: оформити заяву та надати підтверджуючі документи.

Досягнення:
- входила тричі в топ 20 операторів країни по кількості продажу банківських послуг/продуктів.

Освіта

Чернівецький кооперативний економіко - правовий кледж

Юрист, Чернівці
Незакінчена вища, з 2010 по 2014 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Італійська — середній
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність. Закордонний паспорт.
P. S. Відвідала міжнародний бізнес-семінар Олександра Морозова "Як швидко подвоїти продажі В малому та середньому бізнесі"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: