Олена
Помощник руководителя, экономист, секретарь, 8 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2879824
Досвід роботи
Економіст І категорії
з 02.2006 по 07.2016
(10 років 5 місяців)
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)
Освіта
Національний університет державної податкової служби України
Облік і аудит, Житомир
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
Гаврилюк Олена Миколаївна
Економіст І категорії
Вік: 35 років
Сімейний стан: в розлученні
Адреса: м. Житомир
Телефон (пейджер, e-mail): [
Освіта: вища
Освіта: вища
2000-2002
Житомирський агротехнічний коледж
Спеціальність: «Бухгалтерський облік»
Кваліфікація: бухгалтер
2002 - 2006
Національна академія державної податкової служби України
Спеціальність: «Облік і аудит»
Кваліфікація: економіст
Досвід роботи:
02.2006 по 07.2016
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Посада: економіст І категорії, секретар комітету з конкурсних торгів
Об’язки:
Підготовка вихідних даних для складання проекту кошторису (в розрізі кодів економічної класифікації видатків). Ведення обліку та контролю планового і фактичного використання коштів за кодами економічної класифікації видатків.
Розробка окремих розділів надходжень та видатків, підготовка обґрунтованих розрахунків.
Складання договорів на товари, роботи, послуги. Оформлення матеріалів для укладання договорів, стеження за термінами виконання договірних зобов’язань, ведення обліку укладених договорів, ведення первинної документації.
Приймання участі у вдосконаленні планової документації, в підготовці методичних матеріалів з організації планування.
Підготовка періодичної звітності у зазначені строки та за встановленими формами.
Оформлення протоколів засідань тендерного комітету, забезпечення оперативного інформування членів тендерного комітету стосовно організаційних питань. Відповідальність за правильність ведення та збереження тендерної документації, протоколів засідань тендерного комітету, за своєчасне інформування постачальників (виконавців), про прийняті на засіданнях комітету рішення, забезпечує облік та виконання поточної тендерної документації відповідно з нормами законодавства.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.
11.2016 по 08.2017
ПП Партнер – Дистрибуційна Компанія
Посада: менеджер по мережам
Об’язки:
Прийом, обробка замовлень, аналіз виконання.
Ведення первинної документації.
Проведення переговорів з менеджерами мереж, налагодження взаємодії.
Підписання договорів, додаткових угод , меморандумів, специфікацій, графіків роботи тощо..
Складання звітності.
Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівництва.
08.2017 по 12.2017
ФОП Голік Р.Б.
Бухгалтер з первинної документації.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації. Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.
06.2018 по даний час
ФОП Опанасюк Ж.М.
Бухгалтер – касир.
Ведення каси, прийом готівки.
Прийом та обробка замовлень. Виписка, ведення первинної документації.
Звірка з клієнтами. Складання звітності. Взаємодія зі складом.
Особисті якості
Комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Професійні навики:
Windows, Word, Excel, 1С:Підприємство 8.2., Internet Explorer, Power Point, оргтехніка
Інші резюме цього кандидата
16 000 грн
Житомир
Повна зайнятість
Гаврилюк Олена Миколаївна Економіст І категорії, Бухгалтер з первинної документації, Оператор 1С, офіс-менеджер. Адреса: м. Житомир Телефон (пейджер, e-mail): , e-mail: Вік: 1983 року Сімейний стан: не заміжня...
Схожі кандидати
Администратор, офис-менеджер, инспектор отдела кадров, помощник руководителя
Житомир
Діловод, помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Житомир
Адміністратор, офіс-менеджер
15000 грн, Житомир, Дистанційно
Адміністратор, офісний працівник
Житомир
Адміністратор рецепції, менеджер
10000 грн, Житомир