Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Олександр

Керівник підприємства, операційний, виконавчий директор, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Львів, Одеса, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 12.2016 по 12.2023 (7 років)
ТОВ МЕБЕЛЬ, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, вжиття заходів щодо підвищення ефективності роботи підприємства. Використання Бітрікс24.
Розробка, стандартизація, використання затверджених положень, нормативів, інструкцій, систем мотивацій.
Організація адміністративно-господарську діяльність з урахуванням широкого використання нових технологій, прогресивних форм управління підприємством. Участь у впровадженні системи управління виробництвом 4S (ощадливе виробництво), у створенні стратегії, планування, бюджетування, управлінський облік у 1С.
Контроль та вдосконалення бізнес-процесів.
Складання бюджету, складання бізнес-плану та контроль за їх виконанням, вихід на нові ринки, території/регіони. Підбір локації для торгових точок (профільних ТЦ). Досвід у відкритті роздрібного магазину з "0", реєстрація дозвільних документів, оформлення асортименту у ТТ та у складській програмі.
Пошук нових каналів збуту, залучення до співпраці нових партнерів для продажу товарів.
Здійснення управління усіма операціями підрозділу з погляду контролю фінансів, термінів виконання замовлень, логістики.
Проведення регулярного фінансового та економічного аналізу діяльності підприємства. Інформування про результати аналізу генерального директора/власника бізнесу.
Розробка та побудова організаційної структури.
Вивчення кон'юнктури ринку з метою підвищення технічного рівня та якості продукції, економічної ефективності її виробництва, раціонального використання виробничих резервів та економного витрачання всіх видів ресурсів.
Розробка планових показників розвитку ТТ та виходу у найкоротші терміни у ТБ.
Управління персоналом, організація підбору, адаптація, створення програми з навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності. Кількість підлеглих: 45 осіб.

Виконавчий директор

з 10.2009 по 10.2016 (7 років)
Aliplast SA, Київ, Люблін (Польща) (Металургійна промисловість, металообробка)

Реалізація проекту та організація роботи підприємства з «0».
Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, цехів та виробничих одиниць, підвищення ефективності роботи підприємства.
Управління розвитком підприємства у трьох-векторному напрямі (збільшення обсягів збуту продукції, частки ринку та збільшення прибутку).
Розробка заходів, впровадження та контроль підвищення якості та конкурентоспроможності виробленої продукції, її відповідність стандартам.
Забезпечення виконання підприємством усіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками та кредиторами, включаючи установи банку, а також господарські та трудові договори (контракти).
Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства, у межах, наданих законодавством та власником прав.
Захист майнових інтересів у органів державної влади та управління.
Участь у розробці та реалізації маркетингових заходів щодо просування компанії та її продуктів на території України та Молдови.
Формування, оптимізація та управління асортиментом. Участь у розробці товарної та цінової політики підрозділу.
Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: до 110 осіб.

Директор представництва

з 05.2005 по 08.2009 (4 роки 3 місяці)
ДП Алюпроф-Украина, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Управління адміністративною, господарською та фінансовою діяльністю представництва.
Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Дотримання законності діяльності компанії, виконання вимог щодо її функціонування в рамках законів України.
Сприяння виконанню організацією всіх зобов'язань перед замовниками та кредиторами.
Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.
Контроль виконання посадових обов'язків співробітниками організації та внутрішніх нормативних документів компанії, вжиття заходів щодо усунення порушень, недоліків у роботі співробітників.
Контроль забезпечення підприємства усіма необхідними матеріально-технічними засобами, збереження матеріальних цінностей компанії, ведення обліку та складання передбаченої звітності.
Організація роботи із забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціональному використанню їх професійних знань та досвіду, проведенню атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій для співробітників, ведення бухгалтерського обліку, звітності тощо.
Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: до 115 осіб.

Зам. директора з пітань маркетингу та збуту.

з 10.2003 по 05.2005 (1 рік 7 місяців)
ТОВ Елпол-компані, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь у реалізації планів відділу продажів, спрямованих на організацію збуту продукції у визначені терміни, у плановій кількості та асортименті.
Участь у розробці та впровадження нових програм щодо збільшення обсягів продажу підприємства. Дотримання режиму роботи офісу відповідно до правил внутрішнього розпорядку та контролював його виконання своїми підлеглими.
Забезпечення виконання планів продажу, поставлених керівництвом підприємства.
Визначав та доводив до підлеглих інформацію щодо індивідуальних планів з продажу, дистрибуції, залучення нових клієнтів.
Контролював правильність оформлення документації за скоєними угодами (не більше своєї компетенції).
Налагодження взаємовигідних відносин із клієнтами різних груп та рівнів.
Періодично супроводження директора компанії на зустрічах із ключовими клієнтами.
Аналіз та контроль дебіторської заборгованості відділу.
Розробка та впровадження заходу щодо скорочення дебіторської заборгованості.
Надання та сприяння клієнтам у вирішенні проблем, пов'язаних із торговельною діяльністю (інформаційно-правове забезпечення, консультації та інші питання).
Вирішення конфліктних ситуацій, розгляд скарг на продукцію.
Організація та керівництво проведення внутрішніх зборів відділу продажу.
Спільно з транспортною службою удосконалював схеми доставки товару власним транспортом чи через перевізників.
Обробка отриманої від підлеглих інформації про ситуацію на торговій території (про товари, про дії конкурентів, їх ціни, про нові ідеї, про зміни у потребах клієнтів), аналіз даних та формування пропозиції щодо реагування на ситуацію.
Відстеження дотримання цінової політики та викладення у роздрібних торгових точках. Щомісяця готував дані щодо динаміки, обсягів продажів, прибутковості та своєчасно надавав перспективні планові показники керівникам компанії.
Поїздки у відрядження з метою вирішення складних завдань та маркетингового вивчення регіонального ринку. Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.
Організація роботи з забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціонального використання їх професійних знань та досвіду, проведення атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій для співробітників, звітності, оцінка ефективності, мотивація.

Освіта

Одеський економічний університет

Факультет економіки та управління виробництва/економіка підприємств/магістр, Одеса
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

КА Мегаполіс-персонал, м. Одеса, Школа Торгових Представників та Мерчендайзерів/основи мерчендайзингу, психологія продажів.

2001 рік, 2 місяці

Business Booster, Visotsky konsalting, семінари WISE – системи ефективного управління бізнесом.

2014 рік, 2 тижні, 2023-2024 р.р.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід обробки даних за допомогою аналітики АВС – XYZ (оцінка портфеля продуктів та виведення нових продуктів за Бостонською матрицею (BKG).
Досвід роботи та впровадження у бізнес-процеси підприємств інструментів Бітрікс24.
Навички роботи з комп'ютером: Досвідчений користувач MS Word / Excel, 1С 7.7., 8.2, КУБ, CorelDraw, Bitrix24, AutoCAD.
Розглядаю пропозиції з інших міст країни.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: