• PRO

Віктор

Директор з персоналу, керівник відділу (HR), рекрутер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 03.2019 по нині (6 років 3 місяці)
Група компаній "ВОДОЛІЙ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній працює у сфері будівництва, проектування та монтажу внутрішніх інженерних мереж ОВК та ВК

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій тощо) та ін.;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу у стислий термін (формування підрозділів з «нуля»), в т.ч. шляхом прямого пошуку;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- кадрове діловодство.

Штат: (до 24.02.2022) понад 100 чол. (вся Україна).

Менеджер з персоналу

з 02.2014 по 02.2019 (5 років)
ТОВ «БК «ПМБУД», Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- кадрове діловодство;

HR-консультант

з 05.2013 по 02.2014 (9 місяців)
Freelancer, Вся Україна (Пошук персоналу, HR)

Кадровий консалтинг (у т.ч. аудит), пошук персоналу з продажу (товари, послуги) та IT фахівців (для IT компаній і торгових підприємств).

HR manager

з 07.2010 по 04.2013 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "АЛЛ БИЗ", Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

"АЛЛ БІЗ" - Міжнародний Інтернет ресурс із просування товарів та послуг; рекламно-інформ. послуги, телемаркетинг B2B

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- формування та вдосконалення корпоративної культури

Штат: близько 350 чол. (Україна).

Менеджер з персоналу

з 05.2008 по 03.2009 (10 місяців)
АТ "АЛЬЦЕСТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

АТ "АЛЬЦЕСТ" - найбільший національний оператор ринку професійного обладнання та інструменту в Україні

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів.

Штат: близько 550 чол. (Вся Україна).

Директор з персоналу

з 09.2004 по 12.2007 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Зеніт Телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.), виходячи з вимог системи управління якістю ISO;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства).

Штат: близько 250 чол. (Вся Україна).

Освіта

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців (III рівень акредитації)

Менеджмент організації, спеціаліст (менеджер-економіст)., Київ
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)

Диплом з відзнакою.

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова.

Дефектологічний (вікова та спецпсихологія; психодіагностика)., Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Windows
  • 1С ЗУП
  • см. ниже

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Рекомендації

Рекомендації надаються за вимогою.

Рекомендації надаються за вимогою.

Т

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю вищу гуманітарну освіту (прикладна та спеціалізована психологія, психодіагностика). І другу вищу освіту – менеджмент та економіка.

Великий досвід роботи (майже 30 років) на відповідних посадах (в т.ч. близько 15 років на керівних) у комерційних структурах (в т.ч. в іноземних компаніях). Інтуїтивний рекрутинг, що в рази покращує якість та терміни пошуку персоналу.

Додатково до цього:

- 1996 р., тренінги: «Теорія та практика оптових та роздрібних продажів» та «Психологія продажів» (4 дні);
- 1998 р., тренінги: «Теорія та практика роздрібного продажу», «Мистецтво комунікації та ефективного спілкування в бізнесі» (4 дні);
- 2002 р., Японський центр в Україні, навчальний курс: «Управління кадрами та організація праці» (в т.ч. «Принципи та технології управління кадрами для підвищення корпоративної конкурентоспроможності»; 3 дні);
– 2007 р., Міжнародний інформаційний консалтинговий центр, тренінг: «Технологія активного пошуку персоналу».
– 2009 р., НАУ, «Ділова англійська мова» (2,5 міс.).
– 2014 р., Університет економіки та права «КРОК» («КРОК»), курси: «Директор з персоналу» (2,5 міс., свідоцтво з відзнакою).


Маю всі компетенції, які необхідні для високоефективної роботи з персоналом.

Знання та вміння (за спеціалізацією):

- Побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- Супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- Ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства);

---
Додаткові знання та вміння:

- WIN XP/7/10; MS Office; Internet; 1с Підприємство
---

Робота, яка приносить радість та задоволення у сфері людських ресурсів.
---

Працюю, але відкритий для пропозицій.

---

Для роботодавців (в першу чергу директорам та власникам бізнесу): я вже більше 20 років дистанційно займаюсь пошуком необхідного персоналу для сторонніх замовників. Мої послуги з пошуку необхідного персоналу* коштують для роботодавця значно менше, ніж у рекрутингових компаній, і порядок оплати несе набагато менше ризиків. Я працюю на результат, а не на аванс.

* - ТОП-посади, будівельна сфера, торговий персонал, бухгалтерія тощо.

---

Насамперед розгляну пропозиції віддаленої роботи.

Або гібрідного графіку, якщо офіс компанії знаходиться на Лівому березі, у Дніпровському або Дарницькому районі.

Або повна зайнятість у офісі, якщо офіс розташований у "трикутнику": ст.м. Лівобережна - Дарницька площа - ж/м Березняки.




WhatsApp та Viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: