Резюме від 19 серпня 2020 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2958959

Економіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор центру

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Освіта, наука

Інформаційно-комунікаційний супровід діяльності організації, управління сторінками організації в інтернет-просторі, співпраця з ЗМІ, владними органами, партнерами тощо. Бренд-менеджер організації.

Керівник відділу

з 05.2018 по 09.2019 (1 рік 4 місяці)
Заклад освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Організація та проведення систематичного моніторингу якості. Координування розробки та впровадження заходів щодо створення системи забезпечення якості освіти. Розширення співробітництва з науково-дослідними інститутами, асоціаціями та іншими структурами. Організація зустрічей, конференцій, семінарів, симпозіумів тощо. Проведенння online-опитувань. Обробка масивів даних опитувань. Підгтовка аналітичних звітів та доповідей. Координація створення іміджевої продукції та підтримка іміджевої політики.
Викладання дисциплін економічного та фінансового характеру.
Підвищення по посаді за перші 3 місяці роботи.

Аналітик з дослідження товарного ринку

з 06.2017 по 05.2018 (11 місяців)
Приватне підприємство, Вінниця (Фармацевтичний бізнес)

Впровадження в аптеки усієї мережі програми «Автозамовлення», аналіз продажів товару на аптеках, контроль за залишками, неліквідами, зменшенням періоду обертання товару, переміщенням товару між точками продажу.

Маю досвіт з проведення аналітичних розрахунків по маркетингових пропозиціях, залучаюсь до впровадження категорійного менеджменту.

Старший викладач кафедри

з 09.2015 по 05.2017 (1 рік 8 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Старший викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру. Займалась науково-дослідницькою роботою. Працювала із великими обсягами статистичної інформації, зі зведеними таблицями, звітністю окремих підприємств. Вмію обробляти та аналізувати великі об'єми даних, будувати графіки та діаграми, формувати презентаційний матеріал.
Учасник науково-практичних конференцій, круглих столів, семінарів.

Напрямок роботи - аналіз господарської діяльності підприємств.

Одночасно з основними обов'язками, перебувала на посаді заступника начальника відділу, заступник декана.

Викладач-асистент

з 09.2012 по 08.2015 (2 роки 11 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру. Займалась науково-дослідницькою роботою. Працювала із великими обсягами статистичної інформації, зі зведеними таблицями, звітністю окремих підприємств. Вмію обробляти та аналізувати великі об'єми даних, будувати графіки та діаграми, формувати презентаційний матеріал.
Напрямок роботи - аналіз господарської діяльності підприємств.
Відповідальна за сайт структурного підрозділу.

Захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук (2014 р.).

Провідний фахівець

з 04.2008 по 08.2012 (4 роки 4 місяці)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Вела всю документацію відділу, формувала об'єм і розподіл навантаження, розробляла плани роботи, формувала проміжні та річні звіти, була матеріально-відповідальною особою.
За сумісництвом працювала на кафедрі викладачем-аситентом.

Бухгалтер

з 07.2001 по 03.2008 (6 років 8 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Відповідала за облік та документообіг товарно-матеріальних цінностей та їх рух на складі, проводила інвентаризацію різних структурних підрозділів.
Підвищення по посаді (з бухгалтера ІІ кат. на бухгалтера І кат.)

Освіта

ВДАУ

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік і аудит", Вінниця
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси водіїв

(2008, стаж водіння - 12 років)

Онлайн-курс з комунікацій, BRITISH COUNCIL

2020

Сертифікований курс "Використання прикладного рішення "1С: Бухгалтерія 8 для України" Редакція 1.2

2015

Проходження семінару-практикуму за темою: «Каталізатори прискорення бізнесу в аптечному ритейлі» ТОВ «ТОРІ ГРУП Україна»

2017 р.

Онлайн-курс з креативності у викладанні, ГО «Вище» та BRITISH COUNCIL

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Графічні редактори Windows Планування Управлінські навички Фотографія 1С:Бухгалтерія Графічний дизайн Парус Google Детально вивчала тенденції змін на ринку зерна (виробництво) Маю аналітичні здібності, досвід роботи з великими базами інформ Комунікаційні навички, робота в команді, тренінги, нетворкінг Івент-менеджмент (орг-ія зустрічей,конференцій,семінарів) Проведення навчальних тренінгів для дорослої аудиторії слухачі Досвід роботи з молодою і дорослою аудиторією, провед тренінгів Розробка та проведення навчальних курсів для команди Розробка інтерактиву з комунікацій, використання digital-інструм Участь в переговорних процесах, робочих групах Підготовка інформаційних презентацій та проектів Співпраця із органами влади, ЗМІ та іншими стейкхолдерами

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досвід роботи з чисельною молодою та дорослою аудиторією (проведення занять, тренінгів для розвитку soft skills).
Навички розробки та проведення навчальних курсів для команди, планування та управління навчальними проектами, розробка інтерактиву з комунікацій, використання digital-інструментів для online-навчання, розробка навчальних матеріалів у презентаційній формі з використанням фото та відео-контенту тощо.
Участь в переговорних процесах, робочих групах, підготовка інформаційних презентацій та проектів (співпраця із органами влади, ЗМІ та іншими стейкхолдерами).
Робота з документами та ведення звітності.

Для компанії також можу бути корисна в питаннях координації виробничих процесів, веденні документообігу, організації та участі в переговорних процесах, підтриманні внутрішньої та зовнішньої комунікацій, підготовці презентацій та проектів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: