Резюме від 19 серпня 2020 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3091712

HR-менеджер, рекрутер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор центру

з 09.2019 по 12.2019 (3 місяці)
Заклад освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Інформаційно-комунікаційний супровід діяльності організації, управління сторінками організації в інтернет-просторі, співпраця з ЗМІ, владними органами, партнерами тощо. Бренд-менеджер організації.

Доцент кафедри

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Освіта, наука

Викладаня економічних дисциплін сфери менеджмету та комунікацій. Досвід роботи з чисельною молодою та дорослою аудиторією. Участь у програмі підвищення кваліфікації в якості тренера.

Завідувач відділу

з 05.2018 по 09.2019 (1 рік 4 місяці)
Заклад освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладання дисциплін з фінансового напрямку. Організація та проведення систематичного моніторингу якості освіти. Координування розробки та впровадження заходів щодо створення системи забезпечення якості освіти. Розширення співробітництва з науково-дослідними інститутами, асоціаціями та іншими структурами. Організація зустрічей, конференцій, семінарів, симпозіумів тощо. Проведення online-опитувань щодо рівня задоволеності. Обробка масивів даних опитувань. Підготовка аналітичних звітів та доповідей. Координація створення іміджевої продукції та підтримка іміджевої політики.

Аналітик

з 04.2017 по 05.2018 (1 рік 1 місяць)
Приватне прідприємство, Вінниця (фармацевтика)

Впровадження в аптеки усієї мережі програми «Автозамовлення», аналіз продажів товару на аптеках, контроль за залишками, неліквідами, зменшенням періоду обертання товару, переміщенням товару між точками продажу.
Маю досвіт з проведення аналітичних розрахунків по маркетингових пропозиціях, залучаюсь до впровадження категорійного менеджменту.

Старший викладач

з 09.2015 по 05.2017 (1 рік 8 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру.
Крім основних обов'язків займалась профорієнтаційною роботою, організацією наукових конференцій, семінарів, формуванням та видавництвом збірників наукових праць, організацією святкувань, приурочених різним урочистим подіям.
Учасник науково-практичних конференцій, круглих столів, семінарів.
Одночасно з основними обов'язками, перебувала на посаді заступника начальника відділу, заступник декана.

Викладач-асистент

з 09.2012 по 08.2015 (2 роки 11 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Викладач дисциплін економічного та аналітичного характеру. Займалась науково-дослідницькою роботою. Працювала із великими обсягами статистичної інформації, зі зведеними таблицями, звітністю окремих підприємств. Вмію обробляти та аналізувати великі об'єми даних, будувати графіки та діаграми, формувати презентаційний матеріал.
Напрямок роботи - аналіз господарської діяльності підприємств.
Відповідальна за сайт структурного підрозділу.

Захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук (2014 р.).

Провідний фахівець кафедри

з 03.2008 по 08.2012 (4 роки 5 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Вела всю документацію відділу, формувала об'єм і розподіл навчального навантаження, розробляла плани роботи кафедри, формувала проміжні та річні звіти, була матеріально-відповідальною особою.
За сумісництвом працювала на кафедрі викладачем-аситентом.

Бухгалтер

з 07.2001 по 03.2008 (6 років 8 місяців)
Заклад вищої освіти, Вінниця (Освіта, наука)

Відповідала за облік та документообіг товарно-матеріальних цінностей та їх рух на складі, проводила інвентаризацію різних структурних підрозділів.
Підвищення по посаді (з бухгалтера ІІ кат. на бухгалтера І кат.)

Освіта

ВДАУ

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік і аудит", Вінниця
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Онлайн-курс з креативності у викладанні, ГО «Вище» та BRITISH COUNCIL

2020 р.

Сертифікований курс "Використання прикладного рішення "1С: Бухгалтерія 8 для України" Редакція 1.2

2015 р. (40 акад.год.)

Підвищення кваліфікації наукових працівників установ НААН України, науково-педагогічних працівників

2016 р.

Семінар - практикум за темою: «Каталізатори прискорення бізнесу в аптечному ритейлі»

2017 р.

Онлайн-курс з комунікацій, BRITISH COUNCIL

2020 р.

Онлайн-курс «Ефективні презентації»

2019 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Графічні редактори Windows Планування Управлінські навички Фотографія 1С:Бухгалтерія Графічний дизайн Парус Google Детально вивчала тенденції змін на ринку зерна (виробництво) Маю аналітичні здібності, досвід роботи з великими базами інформ Комунікаційні навички, робота в команді, тренінги, нетворкінг Івент-менеджмент (орг-ія зустрічей,конференцій,семінарів) Проведення навчальних тренінгів для дорослої аудиторії слухачі Досвід роботи з молодою і дорослою аудиторією, провед тренінгів Розробка та проведення навчальних курсів для команди Розробка інтерактиву з комунікацій, використання digital-інструм Участь в переговорних процесах, робочих групах Підготовка інформаційних презентацій та проектів Співпраця із органами влади, ЗМІ та іншими стейкхолдерами

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Високий рівень комунікаційних навичок, робота в команді та налагодження співпраці, підтримка внутрішньої та зовнішньої комунікацій, легка підтримка розмови та співрозмовника.
Івент-менеджмент (організація зустрічей, конференцій, семінарів, форумів, круглих столів тощо (внутрішній диплом організатора року).
Проведення навчальних тренінгів для дорослої аудиторії слухачів (сертифікати тренера).
Активний учасник внутрішньо-корпоративних заходів, навчальних тренінгів, вебінарів, семінарів для саморозвитку (сертифікати).
Нетворкінг (створення мережі корисних контактів).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: