Резюме від 27 травня 2022 PRO

Юлия

Керуюча

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуюча

з 03.2021 по 02.2022 (11 місяців)
ТОВ " СИММЕТРИЯ", Вся Україна (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Керуюча медичним центром

•Відкриття медичного центру з самого початку (пошук локації, ремонт, найм співробітників, навчання, запуск і виведення основних показників ефективності)
•Взаємодія з маркетингом на предмет корегування та покращення ефективності реклами та рекламних лідів.
•Взаимодія з кол-центром на предмет покращення дохідності і наповнення клініки.
•Взаємодія з відділом продажу з відділом якості, керування менеджером з продажу на місці.
• Робота з воронкою продажу, СРМ, контроль виконання всіх задач. Складання скриптів, робота з запереченням. Будування всіх етапів продажу.
•Керування командою центра (лікарі, реабілітологи, адміністратори, менеджер з продажу, тех персонал), а саме виконання повного циклу функцій менеджменту: планування, організація, координація, контроль, мотивація.
•Установлення і розвиток партнерських взаємовідносин з клініками, організаціями міста.
•Комунікація з місцевими ЗМІ на предмет розширення ринка, підвищення впізнання і розвиток бренду компанії.
•Прорахунок, розподіл і контроль бюджетів;
•Прорахунок ЗП, формування керуючих звітів : щодня, щотижня, щомісяця: рух грошових коштів та ін.

Керуюча регіоном

з 12.2019 по 03.2021 (1 рік 3 місяці)
Лайм Кепител, Смартфинэксперт, Вся Україна (Фінанси, банки, страхування)

1.Планування бізнес-процесів, розвиток активних продажів, розробка та реалізація продажів компанії;
2.Виконання плану по регіону, постановка цілей та задач для виконання планових показників;
3. Ведення фінансової звітності по регіону;
4. Дотримання всіх бюджетів, стандартів, регламетів компанії,
5. Робота з документообігом ТОВ, ФОП организацій;
6. Робота в 1С.
7. Организація відкриття відділень з нуля (пошук приміщень , укладання договорів);
8. Підбір персоналу, навчання, адаптація, мотивація персоналу, побудова командної роботи, вирішення конфліктних ситуацій;
9. Інструктаж з пожежної безпеки.
10. Огранизація безперебійної роботи всіх відділень;
11. Керування, організація, контроль, координація всіх віддлень в регіоні;
12. Співпраця з підрядчиками (рекламні агенства,охоронні фирмы, ріелтори);
13. Моніторинг ринку конкурентів;
14. Контроль та керування валютообмінним пунктом;
15. Контроль касової дисципліни;
16. Досвід взаємодії з державними структурами та огранами влади;

Керуюча агентством

з 01.2016 по 09.2019 (3 роки 8 місяців)
Гарант Джоб, Вся Україна (Пошук персоналу, HR)

-керування рабочим процесом агенства;
-организація рабочого процесу;
-пошук відповідних до вакансії кандидатів;
-оцінка їх досвіду та професійних здібностей;
-робота з партнерами (кадрові фірми, візові центри, турфірми).
-пошук нових партнерів;
-робота с юридичними особами, партнерські програми;
-відкриття віз та працевлаштування в такі країни как США, Канада, Німеччина.
-тревел-консультант.

Освіта

ПДАА

Фінанси, Полтава
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Знання ПК: 1С, MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook),

Особисті якості: цілеспрямованість, аналітичее мислення, стресостійкість, відповідальність, комунікабельність, лідерство, енергічність, легко навчаєма, працюю на результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати