Резюме від 25 листопада 2021 PRO

Чамара Дмитрий Иванович

Заместитель директора, начальник отдела, помощник руководителя, дир. отделения

Повна зайнятість.

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Заступник начальника по роботі з клієнтами МСБ Київського відділення

з 04.2021 по 06.2021 (2 місяці)
АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ", Київ (Банк)

- Залучення та консультування клієнтів.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж кредитних продуктів клієнтам.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових рахунків клієнтам.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов’язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Начальник відділу продажу банківських продуктів клієнтам МСБ

з 08.2020 по 02.2021 (6 місяців)
АТ "ПІНБАНК", Київ (Банк (Головний офіс))

- Розробка та затвердження внутрішніх нормативних документів Банку по напрямку МСБ.
- Розробка та продаж продуктів для клієнтів МСБ.
- Участь у селекторних нарадах та Кредитних комітетах Головного офісу Банку.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Координація та контроль діяльності працівників по мережі відділень Банку за напрямком МСБ.

Заступник директора відділення по роботі з клієнтами МСБ

з 09.2018 по 03.2020 (1 рік 6 місяців)
АТ «ТАСКОМБАНК», Черкаси (Банк)

- Консультування та залучення клієнтів.
- Проведення комплексу заходів з метою підтримання ділових відносин з клієнтами, їх утримання та забезпечення довгострокового обслуговування в Банку.
- Організація продажів продуктів малого та середнього бізнесу регіональними менеджерами відділення.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків клієнтам.
- Продаж кредитів, документарних, факторингових та лізингових продуктів клієнтам.
- Продаж інших активних та пасивних продуктів клієнтам.
- Здійснення виїзду на місце ведення бізнесу клієнтів та огляду застави.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов'язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Керівник з організації продажів Черкаського регіону Управління продажів продуктів МСБ Департаменту МСБ

з 03.2018 по 09.2018 (6 місяців)
АТ «ТАСКОМБАНК», Черкаси (Банк)

- Консультування та залучення клієнтів.
- Проведення комплексу заходів з метою підтримання ділових відносин з клієнтами, їх утримання та забезпечення довгострокового обслуговування в Банку.
- Організація продажів продуктів малого та середнього бізнесу регіональними менеджерами відділення.
- Проведення персональних зустрічей з клієнтами.
- Продаж депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків клієнтам.
- Продаж кредитів, документарних, факторингових та лізингових продуктів клієнтам.
- Продаж інших активних та пасивних продуктів клієнтам.
- Здійснення виїзду на місце ведення бізнесу клієнтів та огляду застави.
- Первісна верифікація клієнтів.
- Збір пакету документів для оформлення банківських послуг та їх оформлення у відповідності до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку.
- Взаємодія з працівниками відділення та підрозділами Головного Банку в процесі розгляду та супроводження кредитних заявок клієнтів.
- Організація підписання угод з клієнтами, у тому числі нотаріальних.
- Формування та забезпечення комплектності кредитних справ.
- Забезпечення виконання клієнтами зобов'язань по Кредитним договорам в частині відкладальних умов, проведення оборотів, своєчасного надання фінансової звітності (та розрахунку Внутрішнього кредитного рейтингу), страхування предмету застави на весь час дії кредитної угоди тощо.

Фізичний працівник

з 04.2017 по 11.2017 (7 місяців)
ДА БРУК, Гданськ (Будівництво)

Республіка Польща:
- робота на підприємстві по виготовленню бетонних виробів;
- робота на каменярні;
- піскування виробів з каменю тощо.

Начальник відділу корпоративного бізнесу Черкаського ЦРВ

з 01.2016 по 03.2017 (1 рік 2 місяці)
ПАТ «МЕГАБАНК», Черкаси (Банк)

•здійснення оперативного керівництва діяльністю відділу корпоративного бізнесу за напрямком обслуговування корпоративних клієнтів та клієнтів МСБ;
•дотримання виконання працівниками відділу вимог нормативно-правових актів НБУ, внутрішніх правил та положень Банку;
•здійснення моніторингу ринку банківських послуг та можливості розширення кола потенційних споживачів (користувачів) банківських продуктів з питань, що входять до компетенції відділу;
•просування на регіональному ринку банківських корпоративних продуктів та продуктів для клієнтів МСБ;
•забезпечення виконання встановлених Банком відповідних показників діяльності відділу;
•навчання працівників відділу, оцінка результатів їх роботи;
•обговорення з клієнтами умов кредитування, з’ясування діяльності позичальника, стану бізнесу та рівня його менеджменту;
•здійснення відвідування клієнта на місці ведення фінансово-господарської діяльності, проведення переговорів з представниками позичальника, заставодавця, поручителя;
•проведення аналізу господарської та фінансової діяльності позичальника, виявлення позитивних та негативних сторін, аспектів ведення господарської діяльності, які можуть привести до невиконання позичальником зобов’язань;
•ідентифікація майна, що пропонується до застави, огляд застави, з’ясування стану та умов його зберігання;
•підготовка висновку щодо розгляду проекту за встановленою формою;
•перевірка кредитних заявок, здійснення оцінки фінансового стану та формування відповідного висновку, пакету документів для розгляду на засіданні Кредитного комітету Банку;
•забезпечення заведення до програмного комплексу Банку договору та параметрів кредитної операції, перевірка правильності їх заповнення;
•організація моніторингу за станом обслуговування боргу, оцінкою фінансового стану відповідно до внутрішніх положень Банку;
•здійснення контролю за своєчасністю та повнотою виконання позичальником/ поручителем/ заставодавцем зобов’язань згідно умов договорів;
•організація роботи з ведення кредитних справ клієнтів, систематичне проведення аналізу стану справ та їх збереження до передачі в установленому порядку в архів.

Фахівець (приймальник)

з 09.2015 по 01.2016 (4 місяці)
ТОВ «Нова Пошта», Черкаси (Служба доставки)

•прийом та оформлення на відправку документів, посилок, вантажів, палет;
•видача клієнтам документів, посилок, вантажів, палет на основі ТТН;
•пакування, палетування посилок, вантажів, палет;
•дотримання внутрішніх нормативних документів (правил) Компанії при прийомі/ видачі документів, посилок, вантажів, палет;
•дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів, згідно внутрішніх вимог Компанії.

Кредитний експерт Міжрегіонального ЦП (Черкаський та Кіровоградський регіони)

з 08.2013 по 03.2015 (1 рік 7 місяців)
ПУАТ «ФІДОБАНК» (ПАТ «ФКБ Банк» (АТ «Ерсте Банк»)), Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів на кредит від Фінансового радника МСБ;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (овердрафтСПД, кредит СПД на поповнення обігових коштів, кредит СПД під заставу депозиту і т.ін.);
• обробка, винесення заявок на КК по реструктуризації кредитної заборгованості ФО та ЮО, підготовка договорів, координація проведення угоди;
• моніторинг фінансового стану позичальників.

Менеджер по роботі з мікроклієнтами

з 06.2008 по 08.2013 (5 років 2 місяці)
ПАТ «ФКБ Банк» (АТ «Ерсте Банк»), Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів на кредит від клієнтів МСБ;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (овердрафт, кредит на поповнення обігових коштів, кредит на придбання комерційної нерухомості на первинному/вторинному ринку, кредит під заставу нерухомості, кредит на придбання комерційного автотранспорту);
• відкриття рахунків (2600) клієнтам МСБ;
• прийняття заявки та документів на кредит від клієнтів ФО;
• підготовка заявки по кредиту на КК, підготовка договорів, видача кредиту (КЕШ кредит,кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, кредит під заставу нерухомості, кредит на придбання автотранспортних засобів);
• випуск та видача кредитних карток ФО;
• відкриття поточних рахунків (2620) ФО;
• оформлення депозитів ФО;
• моніторинг заставного майна та фінансового стану позичальників;
• завантаження/розвантаження банкомату на відділенні.

Менеджер по роботі з малим бізнесом

з 08.2007 по 06.2008 (10 місяців)
Центральне відділення ВАТ КБ «Надра», Черкаське РУ, Черкаси (Банк)

• залучення клієнтів;
• прийняття заявки та документів;
• проведення фінансово-економічного аналізу;
• написання резюме та робота з профільними службами;
• затвердження кредиту та його видача (підготовка договорів та внесення в програми);
• подальший моніторинг;
• відкриття розрахункових рахунків (2600);
• випуск та видача кредитних карт;

Завідуючий відділом

з 08.2006 по 08.2007 (1 рік)
ПП «Ньютон-Трейд», магазин будівельних матеріалів «Строй Зона», Черкаси (Торгівля)

• консультація клієнтів по асортименту товарів;
• продаж товару;
• пошук постачальників, ведення переговорів щодо співпраці;
• формування заявок на товар;
• прийом товару та його націнка;
• моніторинг обслуговування, асортименту та цін конкурентів.

Фахівець відділу кадрів

з 06.2005 по 09.2005 (3 місяці)
Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького, Черкаси (Освіта)

• підбір персоналу;
• консультації з кадрових питань;
• ведення кадрової документації.


Освіта

Черкаський державний технологічний університет

Перепідготовки фахівців, "Фінанси. Економіст", Черкаси
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки 1 місяць)

Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького

Математичний, "Математика", Черкаси
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

Підприємництво та бізнес-планування (2015)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Вільне користування АБС Б2, Windows, MS Office, Internet, E-mail


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•працелюбний;
•комунікабельний;
•відповідальний;
•наполегливий;
•маю аналітичні здібності;
•неконфліктний;
•постійно займаюся підвищенням своєї кваліфікації і самоосвіти;
•посвідчення водія категорії «В»;
•наявність закордонного паспорту;
•можливість відряджень.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: