Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 березня 2024 PRO

Валерія

Директор інтернет-магазину, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу з продажів

з 08.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
ТОВ «Тасбіо», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво та продаж крафтової молочної та сирної продукції. https://tasbio.com/tasbio-shop/
Обов’язки:
•Організація роботи інтернет -магазина.
•Керування відділом продажів, логістикою, закупівлями (робота з постачальниками).
•Пошук нових корпоративних клієнтів, мереж супермаркетів.
•Розробка стратегій розвитку щодо збільшення продажів.
•Організація та проведення маркетингових досліджень.
•Аналіз ринку конкурентів.
•Розробка рекламної стратегії, програм із формування попиту і стимулювання просування продукта.
•Організація та участь у ярмарках, виставках із рекламування і реалізації продукції.
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).
•Активна участь у маркетинговій діяльності Компанії.
•Розробка нової стратегії розвитку продаж та її поетапна реалізація.
•Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових планів.
Досягнення:
•За час роботи успішно заключила договора з 8-ми мережами.
•Успішна розробка стратегії розвитку інтернет продажів.
•За час мого керівництва прибуток компанії виріс на 43 %.

Керівник відділу з продажів

з 06.2018 по 09.2021 (3 роки 3 місяці)
«ФОП Полозок О. В.», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво еко -кондитерських виробів.
Обов'язки:
•Працювала з моменту відкриття компанії.
•Планування обсягів продажів товарів та контроль роботи персоналу.
•Переговори із замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами.
•Визначення цінової політики підприємства, переговори з ключовими постачальниками та клієнтами.
•Повний контроль функціонування підприємства, забезпечення виконання зобов’язань перед клієнтами, контроль логістики, закупівель.
•Управління персоналом.
Досягнення:
•Створила інтернет- магазин, продажі з ROZETKA.ua, Prom.ua, OLX.
•Особисто залучила ряд великих магазинів за час моєї роботи в Компанії.
•Успішний розвиток продажів по всій Україні.
•Створення акцій, моделей просування товарів.

Виконавчий директор

з 06.2016 по 05.2018 (1 рік 11 місяців)
«ФОП Мельник Ю.В» (інтернет), Киев (Роздрібна торгівля)

Імпорт товарів для краси. Продаж масажерів та апаратів для здоров'я.
https://marutaka.com.ua/
Обов'язки:
•Організація роботи інтернет-магазину з «нуля».
•Розробка нових каналів збуту товарів.
•Планування та розробка конкурсів та акцій магазину.
•Контроль роботи відділу логістики та складу.
•Створення та розміщення фото, відео, статей у Фейсбуку та Інстограмі Оптимізація процесів торгівлі на маркет плейсах (Prom.ua, Olx.ua, Allbiz.ua,Rozetka.ua, Zakúpka.com).
•Організація та участь на виставках Інтершарм, Охорона здоров'я, Стамотологія.
Досягнення:
•Створила нову торгову марку медичного одягу та просування ТМ Valeri на виставках та на інтернет майданчиках.
•Приріст продажу магазину за 2016 рік виріс на 30% порівняно з попереднім періодом.
•Успішна реклама та просування ТМ VALERI на виставках, в соц.мережах, сайті компанії, маркетплейс.
•Створила проект продажу через Rozetka.ua.
•Виведення на український ринок корейських косметологічних продуктів.
•Збільшення асортименту товару через прямі постачання Кореї.

Зам. директора по роботі з клієнтами

з 02.2014 по 10.2015 (1 рік 8 місяців)
«ФОП Кідонь В.В» (інтернет), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Імпорт медичного одягу та власне виробництво. https://doktoram.com/uk/
Обов’язки:
•Організація роботи інтернет магазину та реального магазину мед. одягу.
•Робота з постачальниками, замовлення товару.
•Оприбуткування, ціноутворення та інвентаризація товару.
•Продаж товару та прийом замовлень по телефону, інтернету, поштою.
•Робота з клієнтом: від замовлення до оплати (підготовка рахунків, актів, квитанцій).
•Просування товару компанії, акцій в соц. мережах.
•Підготовка акцій, виставок, семінарів.
Досягнення:
•Організація роботи з відкриття нових філій.
•Розробила різні акції для збільшення продажів.
•Досягла перевищень річного плану на 29%.

Директор філії

з 02.2011 по 11.2013 (2 роки 9 місяців)
«ФОП Одарченко Л.І», Київ (Транспорт, логістика)

ТОВ «Поліал Україна» (09.2007 ‒ 10.2010)
Посада: спеціаліст з адміністративно-господарської роботи

Освіта

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Факультет: економіки та підприємництва Спеціаліст по маркетингу, Чернігів
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Євпаторійське медичне училище (м. Євпаторія)

Сестринська справа, медсестра, Євпаторія
Середня спеціальна, з 1990 по 1993 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

SMM Просування товарів через соц. мережі (м.Київ), 2017 р.

Створення постів, що надаються, налаштування та подачі реклами у Fb

Пройшла ряд тренінгів для підвищення власної кваліфікації на теми:

«Ситуаційне лідерство», «Управління результативність та оцінка потенціалу», «Мотивація та зворотній зв'язок», «Управління змінам

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet CRM Битрикс24 АТС Binotel 1С:Торговля и склад Мегаплан Користувач 1С 1С:Підприємство Розвиток продажу Продуктивність Активний продаж Управління персоналом Планування продажу

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Я висококваліфікований фахівець із великим досвідом роботи в сфері комерції (інтернет продажів). Здобула досвід роботи в системі управління (планування, аналіз, контроль). Вмію управляти персоналом (готова стати лідером команди). Налагодження роботи в інтернет-магазинах. Складання замовлень з урахуванням товарообігу та залишків. Складання та робота з первинною бухгалтерською документацією. Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та контрагентами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки.

НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Управління інтернет магазином
Розробка KPI
Бюджетування
Побудова роботи з «нуля»
Вміння проявляти такт і толерантність Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість
Високий ступінь відповідальності
Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
Уважність та наполегливість
Виведення збиткового бізнесу в прибутковий
Орієнтація на результат
Володію хорошими організаторськими якостями
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Націленість на результат, як власний, так і командний

Робота з комп'ютером:
Microsoft Office (Word, Excel), облік «Мій склад», CRM система: 1С, Бітрікс 24, Мегаплан, Бінотел.
Програми доставки: Нова пошта, DHL,Meest group.

Водій категорії «В», готова до відряджень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: