Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 березня 2024 PRO

Салават

Consumer experience manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Careline executive / Retention executive

з 11.2019 по нині (4 роки 4 місяці)
British American Tabacco, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

• Підбір і навчання нових агентів, перегляд системи мотивації. Робота з командою, яка бере участь у проектах
• Координація та контроль діяльності, KPI та планування роботи КЦ
• Аналіз загальної ефективності проекту, потреб підрядників, виявлення проблем і потенціалу для оптимізації, розробка і впровадження системних рішень
• Розробка звітів та механіки для підвищення якості роботи КЦ
• Аналіз ходу проекту, своєчасне виявлення проблем і шляхів їх вирішення
• Організація процесу користувацького тестування та переведення функціональності в продуктивне середовище
• Планування, узгодження термінів, координація та контроль дій учасників всіх підрядників
• Отримання та підготовка технічного завдання; Розробка технічного завдання
• Лідогенерація
• Автоматизація та налаштування бізнес-процесів
• Реалізація ланцюжків NPS через різні канали зв'язку супутнього програмного забезпечення
• Побудова програми лояльності з нуля. Розробка та впровадження стратегії програми лояльності
• Впровадження ефективних каналів комунікації з учасниками програми лояльності
• Запуск та аналіз direct-комунікацій. Робота із сегментами покупців і аналітика клієнтської бази
• Робота зі скаргами. Створення механіки, написання процедур.
• Впровадження механіки обміну та повернення продукуту
• Розробка скриптів / Створення скриптів для роботи зі скаргами
• Бюджетування. Економічний менеджмент
• Тісна співпраця з усіма підрозділами компанії для покращення обслуговування кінцевого користувачів
• Модерація агентств. Робота з відгуками. Розробка анкет та збір інформації з полів для аналізу ринку. Аудит
• Участь у складанні технічних завдань (вимог) для підрядників: Контроль підрядників за якістю та термінами виконання робіт
• Розуміння порядку та правил роботи з проектно-технічною документацією;
• Відповідальність за результат проекту, виконання бюджету та управління ресурсами (з точки зору їх наявності за планом)
• Виявлення шахрайства. Механіка, підтримка
• Розробка та підтримка чат-ботів
• Бриф та розробка додаткового програмного забезпечення для роботи КЦ

Product manager

з 06.2019 по 11.2019 (5 місяців)
PPHN HOLDINGS LIMITED (Payphone X), Киев (IT)

• Збір, аналіз, деталізація та встановлення пріоритетів вимог для покращення функціональності продукту.
• Визначення пріоритетів, формування резерву продукту та завдань для розвитку функціоналу
• Керівництво командою штатних і позаштатних спеціалістів для вирішення конкретних завдань
• Побудова задач
• Участь у презентаціях продукції
• Робота з креативними агентствами: Допомога у створенні фірмового стилю та контроль за його виконанням; розробка рекламних кампаній, запуск рекламних кампаній - Facebook, Instagram
• Створення цільових сторінок
• Планування, організація та контроль розсилок електронною поштою
• Налагодження комунікації з учасниками ринку за допомогою рекламних, інформаційних послуг.
• Підготовка стратегії рекламної кампанії
• Калькуляція витрат

Head of the delivery department and contact center

з 11.2018 по нині (5 років 4 місяці)
Tayger Pizza Bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Створення служби доставки та контакт-центру з нуля
• Управління персоналом кур'єра (КРІ, координація маршруту, контроль якості). Аналіз ефективності роботи співробітників відділу)
• Написання бізнес-плану для відділу доставки та кол-центру
• Робота з рекламою (Google Ads)
• Підбір і навчання персоналу
• Організація безперебійної роботи відділів
• Ведення щоденної та місячної звітності
• Написання сценаріїв роботи контакт-центру та якісного зв'язку сервісу B2B
• Координація роботи відділу з суміжними підрозділами (ресторан, бухгалтерія)
• Впровадження нової логістики (розширення зон доставки, оптимізація пересування кур'єрів)
• Управління скаргами споживачів
• Робота з незадоволеними клієнтами
• Забезпечення виконання планових показників діяльності
• Закупівлі
• Робота з кейтерингом
• Управління персоналом ресторану
• Навчання персоналу стандартам роботи
• Створення тестів для атестації персоналу
• Розробка та дизайн меню

Освіта

СПТУ-35, Житомирская обл, г.Овруч

Экономика и бухгалтерия, Овруч
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (2 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Учебный центр ITC Group

2014, 6 месяцев

Учебно-методический центр «Мировой опыт» (Курсы повышения квалификации)

2011, 6 месяцев

Знання і навички

MS Office R-Keeper Notepad++ Фотография Asterisk Создание сайтов 1С УТП Ведення CRM Trello Стресостійкість Уміння аналізувати Управлінські навички Управління ІТ-проєктами

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Высокая степень самомотивации, лидерские качества и инициативность. Коммуникабельность. Ответственность, целеустремленность и упорство. Способность работать в условиях сжатых сроков, а также быстрое включение в новые задачи. Стрессоустойчивость. Аналитический склад ума, внимание к деталям и системное мышление в решении задач

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами