• PRO

Катерина

Офіс-менеджер, адміністратор, оператор ПК, контролер, помічник керівника, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2023 по нині (1 рік 5 місяців)
Клініка ЦСМ, Біла Церква (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Зустріч пацієнтів. Комунікація з відвідувачами. Розрахунок пацієнта, продаж послуг, ведення звітності

Оператор call-центру

з 01.2023 по нині (1 рік 8 місяців)
Клініка ЦСМ, Біла Церква (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота на вхідній та вихідній лінії, запис, продаж послуг, інформування, робота з відмовниками.
Ведення статистики, звітності

Оператор ПК у відділі прорахунків

з 04.2019 по 02.2020 (10 місяців)
Основа, віконний завод, Біла Церква (Будівельна промисловість, деревообробка)

Продаж продукції виробництва, консультування клієнта. Прийом дзвінків, прорахунки та обробка замовлень, вирішення питань з проблемними замовленнями

Графічний асистент

з 07.2018 по 03.2019 (8 місяців)
Mindy Teams, Біла Церква (Маркетинг, реклама, PR)

Обробка фотографій (липень-грудень 2018)
Контроль за виконанням роботи та якістю виконаної роботи працівниками (січень-березень 2019)

Контент-менеджер сайту, помічник керівника

з 09.2017 по 06.2018 (9 місяців)
ФОП, Біла Церква (Телекомунікації, зв'язок)

Наповнення сайту
Робота з інтернет-каталогами
Написання статтей українською, російською мовами, опис товарних позицій
Редагування текстів
Збір СЯ
Аналіз конкурентів

Менеджер, traffic-менеджер

з 01.2008 по 09.2017 (9 років 8 місяців)
Рекламно-інформаційне агентство Бліц, Біла Церква (Маркетинг, реклама, PR)

1.Пошук нових клієнтів, співпраця з постійними клієнтами.
Продаж рекламних послуг.

ПК: Знання офісного пакету, інтернет-ресурсів, наповнення сайту
Набір тексту
Грамотність
усна і писемна
Робота з Photoshop, PowerPoint

2. Організація та налагодження робочого процесу
, взаємодія між відділом продажу і виробництвом.
Контроль за процесом: від отримання в роботу до віддачі готової продукції/ звіту виконаних послуг.

3. Друк на цифровій друкарській машині

Освіта

ТЕК БНАУ

Комерційна діяльність, Біла Церква
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (1 рік 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Оператор комп'ютерного набору, ТЕК БНАУ

2005, 2 місяця

Менеджер з продажу, "Навчально-тренінговий центр"

2007, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • Бітрікс24

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід посидючої роботи з дрібними детялями (вишивання бісером, моделювання із ШДМ)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: