Резюме від 12 лютого 2024 PRO

Олександра

Діловод, архіваріус, адміністратор, оператор ПК, офіс-менеджер, 21 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 05.2023 по нині (1 рік)
ЗСУ, Мукачево (Охорона, безпека, оборона)

Оператор поштового зв'язку

з 02.2022 по нині (2 роки 3 місяці)
АТ Укрпошта, Белая Церковь (Транспорт, логистика)

Транспортировщик

з 12.2021 по 01.2022 (1 місяць)
ТОВ "Росава Тайерс", Белая Церковь (производство резиновых изделий)

транспортировка шин для покраски перед подачей на вулкнизацию

Діловод

з 05.2021 по 09.2021 (4 місяці)
ЗСУ, Рубежное (Охрана, безопасность, оборона)

Освіта

БКСД

ИКТ, Белая Церковь
Незакінчена вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

АРМ Первинна документація Побудова графіків для персоналу Оперативність Посидючість Грамотна мова Користувач ПК Быстрый набор текста Дисциплінованість Ведення документації MS Excel Ведення соціальних мереж Адміністрування офісу Контроль запасів CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ключова інформація

Акуратність; активність; ініціативність; старанність; комунікабельність; легко адаптуюсь до нових інформаційних систем; легко навчаюсь; не конфліктність; товариськість; організаторські здібності; організованість; орієнтація на результат; відповідальність; навички ведення діловодства; навички ведення кадрового обліку; навички ведення протоколів.

Досвід роботи

з березня 2020 по квітень 2021 року працювала віддалено оператор контакт-центру, проекти різні, не пов'язані з продажами.

Фахівець з телефонного консультування клієнтів
(Оператор call-центру)
вер 2019 - лютий 2020 (6 міс)
ТОВ "Квадра Асістанс"
Телекомунікації / Зв'язок
Консультація клієнтів "Укрпошта"

Фахівець по роботі з клієнтами
(Оператор call-центру)
вер 2018 - травень 2019 (9 міс)
eCall
Послуги для бізнесу – інше

Графічний помічник
квіт 2018 - лип 2018 (4 міс)
Mindy Supports
Архітектурні та дизайнерські бюро

Адміністратор
сер 2017 - березень 2018 (8 міс)
Фотосервіс
(Прийом замовлень, обробка фото, друк замовлень, обслуговування клієнтів)

Офіс менеджер
жовт 2016 - груд 2016 (3 міс)
ФОП Дубінін
Роздрібна торгівля / Retail
Відповідальність за роботу офісу, залучення клієнтів, складання креслень металопластикових конструкцій, прийом дзвінків та кореспонденції.

Бухгалтер
лип 2016 - жовт 2016 (4 міс)
БМВП "Ольга"
Роздрібна торгівля / Retail
Ведення первинної документації, витяг накладних, рахунків

Оператор Call-centre
жовт 2015 - лип 2016 (10 міс)
Ланет
Телекомунікації / Зв'язок
Обзвон проблемних клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій

Оператор Call-центру
груд 2013 - чер 2014 (7 міс)
WinTrade
від 50 до 100 співробітників Послуги для бізнесу - інше


менеджер з продажу непродовольчих товарів
чер 2013 - чер 2013 (1 міс)
ПП Яринка
від 20 до 50 співробітників Торгівля роздрібна / Retail

Освіта

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2015
організатор діловодства молодший спеціаліст

ДВНЗ Білоцерківський механіко-енергетичний технікум (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2013
збирач покришок, контролер шинного виробництва, кваліфікований працівник

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2012
секретар керівника, оператор комп'ютерного набору, кваліфікований працівник

Гумонітарно-педагогічний коледж (Україна, Біла Церква)
Рік закінчення 2011
педагог молодших класів незакінчений 4й курс навчання

Володіння мовами

Російська - вільно
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою

Курси, тренінги, сертифікати

1С Бухгалтерія(Біла Церква)
Рік закінчення 2016
Ведення 1С Бухгалтерії в магазині, навчання і робота відразу.
Також маю досвід роботи з ТТН, ведення документації, архівування та зберігання документації. Зможу працювати у логістиці.

додаткова інформація

Комп'ютерні навички
Комп'ютерні навички: Володіння ПК на рівні впевненого користувача: знання Windows MS Office, Word, Excel, Visio, Outlook, Internet Explorer, Opera, Power Point, Access, Acrobat Reader, ABBYY FineReader, а також Фотошоп (Растр). Знання розпізнавання тексту, автоматичного перекладу тексту та обробки зображень. Знання оргтехніки. Навички роботи в Інтернеті. Навички оперативного пошуку необхідної інформації та її подальшої обробки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: