Резюме від 30 червня 2021 PRO

Надежда

Административный менеджер (отдел закупок)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по документообороту

з 10.2018 по 06.2020 (1 рік 8 місяців)
ООО ПОТОКИ МЭЗ, Дніпро (маслоэкстракционный завод(сельское хозяйство))

оформлення заявок на закупівлю соняшника у програмі ERP 1C(в серед.90 док.в день)
формування щоденного реестру розрахунку з постачальниками(ПІБ згідно паспорту,контакти постачальника/Юр. Назва, Код ЄДРПО, кількість сировини, ціна, вартість логістики, відповідальний менеджер) на основі заявок, % до сплати
Отримання належним чином оформленних документів згідно списку для перевірки постачальників.
формування Договорів поставки сировини, Специфікацій, Додат.угод, Договорів поставки з переглядом ціни
комунікація з юр.відділом за потреби внесення змін до тексту Договору.
погодження Договорів, внутрішньої документації в програмі Документообіг 1С
формування реєстрів по вивантаженим авто. Для постачальників, Доручень на отримання оригиналів док-ів
контроль повернення оригіналів документів від постачальника/постачальнику
контроль проведення оплат/передплат/погашення боргів з постачальниками

таблиця з якості сировини заявленої/фактичної (щоденно),
таблиця «графік постачання»(щоденно до 16:30),
таблиця пропозицій з показниками та плановою ціною(щоденно протягом дня),
таблиця Реєстр на викуп сировини(щоденно до 10:00),
таблиця на отримання палива менеджерам із закупівлі(14 чол.) 2 рази на тиждень,
показники відділу для розрахунку КРІ(20 чол. у відділі) 1 раз на місяць
аналіз завезенної кількості по менеджерам з розбивкою по районах(за потреби, 1 раз на 3 місяці)
комунікація з елеваторами(закупка, зберігання), контроль вхідної якості сировини(таблиця № авто, показники якості відправлені/вхідні, за потреби супровід арбітражу.
складання та контроль виконання графіку погашення заборгованостей

Логист

з 04.2015 по 09.2018 (3 роки 5 місяців)
Агросервис, Днепр (средства защиты растений)

*сбор, формирование консалидированного заказа от менеджеров
* заказ продукции у поставщиков
* организация перевозки/доставки продуктов от поставщика до конечного потребителя (Европа, Турция, Россия, Казахстан)
* учет материальной базы по 3-м складам продукции
* контроль транспорта
* работа с курьерскими службами Украины, России и Казахстана

Переводчик

з 01.2013 по нині (11 років 4 місяці)
(агенство переводов ), Житомир (письменные переводы грузинский-украинский-русский)

Педагог-организатор,

з 09.2012 по 02.2015 (2 роки 5 місяців)
Высокопечянская СОШ № 2 (образование), Житомир (Образование, наука)

Бухгалтер

з 02.2008 по 09.2012 (4 роки 7 місяців)
ВАТ "Молочник", Житомир (Пищевая промышленность)

Секретарь — референт президента компании

з 09.2006 по 02.2008 (1 рік 5 місяців)
ЗАТ "Укрпродукт Групп", Киев ((пищевая промышленность)

Освіта

КНУ им. Тараса Шевченка

История, Киев
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 9 місяців)

09. 2000 — 2002 гг. - Тбилисский банковскко-финансовый институт им. Чантладзе. аудит

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Грузинська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Дополнительное образование
2007 год. 1 месяц – тренинг "Управлени персоналом"
17.11.2014 - 12.12.2014р. – Житомирський ІППО. курси підвищення кваліфікації педагога організатора
Музыкальная школа №2 г. Рустави класс скрипка. (1990 - 1996г.г.)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: