Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Сергій

Керівник підприємства

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 11.2016 по 10.2023 (6 років 11 місяців)
Департамент УЖКГ, Запоріжжя (Державні організації)

- Розвиток житлово-комунального господарства, спрямованих на підвищення рівня забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, організація виконання відповідних цільових програм, визначення пріоритетних напрямків розвитку.
-Організація виконання рішень органів виконавчої влади, міської ради з питань житлово-комунального господарства, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.
- Здійснення відповідно до законодавства контролю щодо додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
- Моніторинг стану житлово-комунального господарства, розроблення проектів міських цільових програм з розвитку житлово-комунального господарства, спрямованих на підвищення рівня забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, організація виконання відповідних цільових програм, визначення пріоритетних напрямків розвитку.
- Формування заходів та організація роботи з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту житлового фонду та об’єктів теплопостачання, гарячого і холодного водозабезпечення і водовідведення міста Запоріжжя в межах виділених асигнувань по кожному виду робіт, тощо.
- Здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних призначень.
- Підготовка і надання пропозицій щодо удосконалення житлового законодавства з питань управління, утримання житлового фонду, реформування житлово-комунального господарства, формування ринку житла та ринкових відносин у галузі житлово-комунального господарства.
- Здійснення заходів щодо передачі об’єктів права державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Запоріжжя, а також об’єктів права відповідної комунальної власності у державну власність.
- Координація діяльності з обліку громадян які потребують поліпшення житлових умов
- Сприяння створенню ефективного власника житла – об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) та підтримка існуючих ОСББ, асоціацій ОСББ. Взаємодія з управителями багатоквартирних будинків з питань утримання та обслуговування житлового фонду.
- Сприяння розвитку ринку управителів.
- Координація роботи підпорядкованих підприємств.
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг у межах своїх повноважень.
- Здійснення заходів по утриманню території м. Запоріжжя в належному санітарному стані.

Директор департаменту

з 11.2016 по 10.2023 (6 років 11 місяців)
жкг, Запоріжжя (Державні організації)

- Реалізація державної політики щодо комплексного розвитку житлово-комунального господарства у сфері водо- і теплопостачання, водовідведення, експлуатації та ремонту житла, утримання прибудинкової території та інших послуг.
- Організація виконання рішень органів виконавчої влади, міської ради з питань житлово-комунального господарства, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.
- Здійснення відповідно до законодавства контролю щодо додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
- Моніторинг стану житлово-комунального господарства, розроблення проектів міських цільових програм з розвитку житлово-комунального господарства, спрямованих на підвищення рівня забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, організація виконання відповідних цільових програм, визначення пріоритетних напрямків розвитку.

Технічний директор

з 08.2003 по 11.2015 (12 років 3 місяці)
ТОВ ПФК Металург-Запоріжжя, Запоріжжя (Краса, фітнес, спорт)

-Забезпечення безпечної та надійної експлуатації будівель, споруд, безперебійної роботи систем водопостачання, опалення, каналізації, електрообладнання та установок; -забезпечення безперебійної роботи автотранспорту та спеціалізованої техніки з догляду за футбольними полями; -забезпечення дотримання норм охорони праці та пожежної безпеки; -забезпечення безперебійного постачання всіх підрозділів Клубу на підставі заявок усіма необхідними для його діяльності ТМЦ та ресурсами необхідної якості; організація, контроль будівництва професійних футбольних полів, забезпечення їх обслуговування, -організація благоустрою та догляду за зеленими насадженнями на об'єктах; -організація та контроль виконання робіт господарського відділу, агрономічного відділу, цеху харчування;- організація та проведення переговорів щодо реалізації телевізійних та комерційних прав підприємства; -здійснення контролю за виконанням зобов'язань перед спонсорами;-організація та контроль проходження щорічної атестації підприємства для отримання професійної ліцензії.

Освіта

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

Менеджмент організацій; кваліфікація - менеджер-юрист, Запоріжжя
Вища, з 1996 по 2002 (6 років)

Знання і навички

Досвід роботи на керівних посадах більше 20 років Високий рівень організаційних та керівних навичок Управління командою Управління підприємством Стратегічне планування Систематизація бізнесу Фінансове планування Управління фінансовими потоками MS Excel Доброзичливість Неконфліктність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Системність: вміння вибудувати ефективну систему і правильно делегувати повноваження; стратегічне мислення: вміння аналізувати різні сценарії розвитку ситуації, бачити загальну картину (масштаб робіт, перспективу), розуміти логіку виникнення різних взаємозв'язків у роботі, тримати під контролем усі процеси, що відбуваються; відкритість до нової інформації; людяність: порядність, уміння надихнути та "запалити" колектив, надихнути на реалізацію проєктів; практичність і прагматизм; чудові комунікативні навички.
Професійні навички:
Ефективне планування та організація всіх бізнес-процесів підприємства, діяльності підлеглих, чітке визначення мети та формулювання завдань, делегування повноважень, здійснення контролю за виконанням, об'єктивна оцінка результатів діяльності своєї та інших учасників робочого процесу, визначення кінцевого результату бізнес-процесів, розвиток і поєднання в собі та підлеглих професійних та індивідуальних якостей, знання мов: українська, володіння програмами MS Excel, MS Word, MS Outlook, Internet Explorer тощо

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: