• Візитка

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3073500/

Фінансовий аналітик, контролер, 60 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Формування зведених таблиць
  • Планування бюджету

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Свистонюк Оксана

телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження
11.03.1982(33років)

Позиція – Фінансовий аналітик

Досвід роботи та досягнення

Період роботи: 09.2012 –сьогодні
Посада: фінансовий аналітик для малого та середнього бізнесу

Період роботи: 09.2005-09.2012
Посада: начальник фінансового відділу
Опис діяльності компанії: група компаній (торгівля, сервіс, будівництво)

1. Розроблення управлінську звітність для групи компаній – збільшення на 15% доходів ефективних компаній, мінімізація витрат збиткових компаній.

2. Складання квартальних бюджетів - збільшення ефективності використання ресурсів компанії на 8%.

3. Ефективний кредитний менеджмент – зменшення вартості кредитних коштів на 17% завдяки залученню різних банківських продуктів та постійний моніторинг ринку кредитування.

4. Кредитування нових напрямків діяльності – всі нові напрямки були успішно прокредитовані, завдяки професійному бізнес-плану.

5. Аналіз компанії у розрізі структурних підрозділів – закриття неефективних підрозділів, пере направлення ресурсів у підрозділи з високою продуктивністю .

Період роботи: 11.2004-08.2005рр
Посада: фахівець управлінського обліку
Опис діяльності компанії: торгівля фото й цифровою технікою

1. Зменшення втрат компанії від продаж нижче собівартості завдяки ефективному моніторингу продаж .

2. Покращення роботи складу завдяки інвентаризації запасів – втрати, неліквіди зменшились втричі.

3. Покращилась платіжна дисципліна завдяки щоденному контролю взаєморозрахунків.

4. Підготовка щомісячних фінансових звітів.

MS Excel – створення будь-яких звітів, оброблення даних із застосування фільтрів та формул, створення діаграм
Pivot tables – маю досвід роботи зі зведеними таблицями
MS Access – працювала в програмі Flight на базі даної програми
1С серверна версія – уміння найти потрібну інформацію, розуміння принципів роботи програми та суті операцій .

Професійні курси

Листопад2008 - навчання по програма CIPAEN з управлінського та фінансового обліку (міжнародні стандарти обліку)
Застосувала нові знання в:
- підготовці консолідованого звіту про прибутки та збитки групи компаній
- переоцінці дебіторської та кредиторської заборгованості в Балансі компаній

Знання мов

Мови:
Англійська - середній рівень :
підготовка звіту англійською
можу проходити навчання англійською
можу вільно дивитись новини, фільми.
Російська – спілкування:
підготовка звітів
спілкування, написання листів тощо

Освіта

1999- 2004рр. Факультет “ Економіки і менеджменту НУ “Львівська
Політехніка ”, диплом - магістра “Міжнародної економіки ”.

Особисті якості
Відповідальна, самостійна в роботі, аналітичний склад розуму, увага до цифр, орієнтовна на результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: