Резюме от 17 февраля 2017 PRO

Терлецкая Ирина

Региональный представитель, 10 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
16 мая 1985 (32 года)
Город:
Ивано-Франковск
Готов к переезду:
Киев, Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Директор мережі

с 08.2013 по наст. время (3 года 9 месяцев)
Мережа ресторанів Royal Burger, Ивано-Франковск (Громадське харчування)

Директор мережі

с 10.2009 по 08.2013 (3 года 10 месяцев)
Мережа ресторанів Chicken Hut, Ивано-Франковск (Громадське харчування)

Менеджер з продажу

с 09.2007 по 10.2009 (2 года 1 месяц)
ТзОВ Тема-Станіслав, Ивано-Франковск (Розничная торговля)


Образование

Університет "Україна"

Інженер-технолог, Киев

Высшее, с 09.2005 по 02.2009 (3 года 5 месяцев)

Фінансово-комерційний технікум

Технологія харчування, Ивано-Франковск

Среднее специальное, с 09.2002 по 02.2005 (2 года 5 месяцев)


Дополнительная информация

Терлецька Ірина Василівна 30 років
м.Івано-Франківськ
вул..Тролейбусна 18 кв.38
тел..моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
2007 – 2009 ТзОВ Тема-Станіслав, на посаді Менеджер з продажу.
Робота з VIP клієнтами ФОЗІ, Велика Кишеня
Обов'язки :
-ведення звітності
-замовлення продукції
-проведення переговорів, щодо постачання продукції.

2009 – 2012 Мережа закладів швидкого обслуговування Chicken HUT
2009р – Технолог ресторану ( написання та затвердження технологічних та калькуляційних карт, розробка нових страв, навчання персоналу)
2010р – консультант мережі (відкриття ресторанів, навчання персоналу каса-кухня, адміністратор, менеджер )
2010-2012 – директор мережі Chicken HUT ( в обов'язки входило:
Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, оптимізація бізнес процесів,виставлення планів продаж для кожного ресторану, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви)
2012-2015р.р – Мережа Закладів швидкого обслуговування Royal Burger
Обов'язки: Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, виставлення планів продаж для кожного ресторану, контроль витрат та їхня оптимізація, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви, розробка та ведення сайту)
• Розробка концепції та бізнес-планування.
• Відкриття закладу, контроль виконання тих. робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Навчання адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого, з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства. Тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу
• Первинна бухгалтерія та облік та звітність.
• Робота з постачальниками .
• Організаційне управління .
• Бюджетування , фін. облік і звітність перед інвесторами


Відкриття закладів, контроль виконання тих робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого персоналу з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства, тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою всіх підрозділів підприємства.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Робота з постачальниками.
• Бюджетування, фін. облік і звітність перед інвесторами


Освіта:
2002 – 2005р.р – м.Івано-Франківськ, Фінансово-комерційний технікум, освіта технік – технолог громадського арчування
2005-2009р.р – м.Київ, Університет «Україна», освіта інженер-технолог громадського харчування, повна вища освіта

Тренінги:
2011р – Управління рестораном, тренер О.Мусатов
2012р – Тренінг для тренерів

Професійні якості:
-Робота на результат
-Робота в команді
-Комунікабельна, відповідальна, дисциплінована
-Бажання вчити на навчати набутим навикам
-Досвідчений користувач ПК
-Програми (1С, Профіт, Лібра, R-Keeper)

Мови:
Українська – досконало
Російська – досконало
Англійська – з перекладачем(

Бажане місто роботи Київ, Львів, Івано-Франківськ


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: