Резюме від 24 лютого 2018 PRO

Ирина

Региональный представитель, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з організації роботи кафе

з 12.2017 по 12.2017 (менш ніж місяць)
ОККО ритейл, Ивано-Франковск (Автобізнес та автосервіс)

Контроль та організація роботи кафе на АЗК

Директор мережі

з 08.2013 по нині (10 років 9 місяців)
Мережа ресторанів Royal Burger, Ивано-Франковск (Готельно-ресторанний бізнес)

Директор мережі

з 10.2009 по 08.2013 (3 роки 10 місяців)
Мережа ресторанів Chicken Hut, Ивано-Франковск (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер з продажу

з 09.2007 по 10.2009 (2 роки 1 місяць)
ТзОВ Тема-Станіслав, Ивано-Франковск (Роздрібна торгівля)

Освіта

Університет "Україна"

Інженер-технолог, Киев
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 5 місяців)

Фінансово-комерційний технікум

Технологія харчування, Ивано-Франковск
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (2 роки 5 місяців)

Додаткова інформація

Терлецька Ірина Василівна 30 років
м.Івано-Франківськ
вул..Тролейбусна 18 кв.38
тел..моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
2007 – 2009 ТзОВ Тема-Станіслав, на посаді Менеджер з продажу.
Робота з VIP клієнтами ФОЗІ, Велика Кишеня
Обов'язки :
-ведення звітності
-замовлення продукції
-проведення переговорів, щодо постачання продукції.

2009 – 2012 Мережа закладів швидкого обслуговування Chicken HUT
2009р – Технолог ресторану ( написання та затвердження технологічних та калькуляційних карт, розробка нових страв, навчання персоналу)
2010р – консультант мережі (відкриття ресторанів, навчання персоналу каса-кухня, адміністратор, менеджер )
2010-2012 – директор мережі Chicken HUT ( в обов'язки входило:
Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, оптимізація бізнес процесів,виставлення планів продаж для кожного ресторану, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви)
2012-2015р.р – Мережа Закладів швидкого обслуговування Royal Burger
Обов'язки: Написання стандартів роботи ресторану, ведення переговорів з потенційними франчазі, ведення та підбір постачальників, відкриття ресторанів, підбір персоналу, навчання працівників згідно стандартів мережі, мотиваційна програма для працівників, затвердження плану приміщення, розробка дизайну приміщення та меню(з дизайнером), фото страв в меню (з фотографом), маркетинг ресторану, звітність, аналіз продаж, виставлення планів продаж для кожного ресторану, контроль витрат та їхня оптимізація, контрольні планові перевірки ресторанів, вирішення поточних питань, розробка технологічних та калькуляційних карт на нові страви, розробка та ведення сайту)
• Розробка концепції та бізнес-планування.
• Відкриття закладу, контроль виконання тих. робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Навчання адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого, з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства. Тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу
• Первинна бухгалтерія та облік та звітність.
• Робота з постачальниками .
• Організаційне управління .
• Бюджетування , фін. облік і звітність перед інвесторами


Відкриття закладів, контроль виконання тих робіт, пов'язаних із запуском.
• Підбір персоналу.
• Проведення тренінгів для адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Розробка мотиваційних програм для адміністративного та обслуговуючого персоналу з метою підвищення прибутку підприємства.
• Організація роботи підприємства, тих проектування.
• Розробка меню і технологічних процесів.
• Контроль за роботою всіх підрозділів підприємства.
• Атестація адміністративного та обслуговуючого персоналу.
• Робота з постачальниками.
• Бюджетування, фін. облік і звітність перед інвесторами


Освіта:
2002 – 2005р.р – м.Івано-Франківськ, Фінансово-комерційний технікум, освіта технік – технолог громадського арчування
2005-2009р.р – м.Київ, Університет «Україна», освіта інженер-технолог громадського харчування, повна вища освіта

Тренінги:
2011р – Управління рестораном, тренер О.Мусатов
2012р – Тренінг для тренерів

Професійні якості:
-Робота на результат
-Робота в команді
-Комунікабельна, відповідальна, дисциплінована
-Бажання вчити на навчати набутим навикам
-Досвідчений користувач ПК
-Програми (1С, Профіт, Лібра, R-Keeper)

Мови:
Українська – досконало
Російська – досконало
Англійська – з перекладачем(

Бажане місто роботи Київ, Львів, Івано-Франківськ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: