Резюме від 11 серпня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3170025

Customer support Team Lead, 55 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Web Analyst Team Lead

з 10.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Internet Security

Assistant Technical Manager

з 02.2015 по нині (9 років 3 місяці)
Hosting services

Collaborative management of a team of 25+ people:
- Handling daily/weekly/quarterly/yearly KPI reports for CR department;
- Weekly QA team revisions and employee reviews;
- Maintaining schedule for department with 24x7 availability;
- Conducting training and lectures;
- Cross-department communications, as internal as with remote offices in the US and India;
- Participation in company’s projects, involving departments in the US, India, and Romania;
- Recruiting

Technical Supervisor

з 01.2014 по 02.2015 (1 рік 1 місяць)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)

Managing team of 5+ employees:

- Training existing team members and newcomers;
- Providing company clients with technical support through helpdesk and live chat systems;
- Watching policies fulfillment and overseeing abuse complaints;
- Conducting training for assigned team;
- Maintaining and updating company's knowledge base.

Advanced Technical Agent

з 03.2012 по 01.2014 (1 рік 10 місяців)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)

Providing technical support for Cloud and VPS server users through helpdesk and livechat:

- Working and assisting with control panel setup and functionality (CPanel and Plesk);
- Setting up servers according to user’s requirements (CentOS, Debian, Windows Server 2008/­2012/R2, IIS, MailEnable, MySQL, MSSQL);
- Server resources consumption optimization;
- Remote server administration;
- DNS setup and management;
- Troubleshooting website issues, as related to server as to coding;
- Assistance with Billing matters.

Technical Support Agent

з 02.2011 по 03.2012 (1 рік 1 місяць)
Ecommerce LLC, Запорожье (Hosting services)

Providing technical support for shared hosting users through helpdesk and LiveChat:

- Guiding users through hosting control panel functions (H­Sphere control panel);
- Assistance with popular CMS installation and management;
- FTP/Database/mail clients setup and troubleshooting;
- Resolving common issues with PHP/ASP/.Net/CF­based applications and MySQL/PgSQL/MSSQL/MSAccess database-­driven applications;
- DNS management assistance;
- Consulting on website and search engines optimization;
- Global server-­side problems escalations;
- Help with Billing questions.

Освіта

Brain Academy

Project Management, Запорожье
Середня спеціальна, з 2016 по 2016 (2 місяці)

Запорожский Национальный Университет

Иностранной филологии, перевод (англ.), Запорожье
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 9 місяців)

Знання мов

Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Customer support Team lead
Київ

Team Lead Support, руководитель службы поддержки
Київ, Дистанційно

Director, Manager, Team Lead (Sales, Customer Service, IT, Support), Copywriter, Editor
70000 грн, Київ, Дистанційно

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно

Customer Support Team Lead
120000 грн, Київ, Дистанційно

Team lead (Customer support, Gambling)
40000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: